Re: metabolizm węglowodanów

From: "violeczka" <v...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: metabolizm węglowodanów
Date: Mon, 20 May 2002 09:21:34 +0200
Sender: v...@p...onet.pl@s52.star.net.pl

Użytkownik "Claire" <C...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ac9478$5gt$1@absinth.dialog.net.pl...
> glikoza i glukoza jak glikogen czy glukogen sa synonimami na
> to samo.
> czy w takiem razie błęden będzie używanie nazw glukoliza i glikogeneza?
> //mam nadzieję, ze nie :)

Obawiam sie, ze jednak bedzie to bledne. Nazwy tych procesow sa okreslone i
w stosunku do nich nie powinno sie stosowac zamiennikow. W kazdy razie u
moich wykladowcow to nie przeszlo (ale to bylo kilka lat temu, no i moze
masz bardziej wyrozumialych nauczycieli. Z drugiej strony to tylko kilka
nazw :))
violeczka