metody usuwania przepukliny szyjnej?

1. Data: 2004-02-04 13:32:26

Temat: metody usuwania przepukliny szyjnej?
Od: Jarek <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jakie są metody usuwania międzykręgowej przepukliny szyjnej?
Od koleżanki słyszałem, że jest nowa - laserowa metoda - gdzie poczytam
więcej na ten temat?
Dziękuję z góry za jakiekolwiek informacje.

--
Pozdrawiam, Jarek
.:| jest cicho |:.

2. Data: 2004-02-04 23:11:03

Temat: Re: metody usuwania przepukliny szyjnej?
Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wejdż na stronę www.kregoslup.polbox.pl przepuklina kręgoslupa dotyczy to
tez szyjnej
fixrambo
Użytkownik "Jarek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> więcej na ten temat?
> Dziękuję z góry za jakiekolwiek informacje.

Odczulanie bez Zyrtecu
progenia
usta
Do:quirkys[nadmierne owłosienie]