mgła

21. Data: 2003-11-15 14:40:43

Temat: Re: mgła
Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bp33cq$8p3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Apel: dokarmiajmy ptaszki cała zimę! Od zaraz :-)
> Pozdrawiam ornitologicznie Ja...cki

Popieram w całej rozciągłości.

Poduczę się tylko z zadanego tematu dokarmię fruwaki.

Przy okazji pytanko. Czy smalec "sklepowy" może zabić taką sikoreczkę?

--
Pozdrawiam Halina
pisząc na priv usuń nospam.

22. Data: 2003-11-15 14:41:23

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam wspierająco Ja...cki
>
> P.S. Czy październikowe dokarmianie ptaków można nazwać dokarmianiem
> całorocznym czy raczej dokarmianiem zimowym? ;-)

Ptaszki same dobrze wiedzą kiedy się zjawić
na sprawdzone "łowiska". Małe grupki liczące
kilka osobników przybywają w okresie dojrzewania
słoneczników. Październik w tym roku był zimny
i tylko dlatego wystawiłem karmnik za okno.
Na pewno dokarmianie ptakom nie zaszkodzi,
tym bardziej, że człowiek znacznie uszczuplił
ich naturalne siedliska, a co za tym idzie, również
łowiska. Sypię do karmnika wyłącznie nasiona
słonecznika i nie sądzę, by mogły w jakikolwiek
sposób zagrozić populacji skrzydlatych przyjaciół.

Pozdrawia boletus

23. Data: 2003-11-15 14:56:45

Temat: Odp: mgła
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Halina <k...@n...pf.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bp5dnr$lnp$...@a...dialog.net.pl...

> Przy okazji pytanko. Czy smalec "sklepowy" może zabić taką sikoreczkę?

Jeżeli rzucisz taką kostką smalcu i trafisz sikoreczkę precyzyjnie to chyba
może. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

24. Data: 2003-11-15 14:58:33

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bp5e1k$grr$1@nemesis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> łowiska. Sypię do karmnika wyłącznie nasiona
> słonecznika i nie sądzę, by mogły w jakikolwiek
> sposób zagrozić populacji skrzydlatych przyjaciół.

Hejka. Oczywiście, niewątpliwie masz rację boletusie. Ja też nie sadzę,
że zagrażasz populacji sikorek skoro październik był taki zimny. :-)
Coś czuję, że za chwilę oberwę. :-) Znalazłem się w tym sporze kobiecej
i męskiej logiki jako ziarenko między kamieniami młyńskimi. :-(
Pozdrawiam antycypująco Ja...cki

P.S. "Jeśli chcesz, by ktoś cię lubił, bądź miły, udawaj, że go lubisz,
okazuj zainteresowanie rzeczami, którymi on się interesuje, "hojnie udzielaj
pochwał" i bądź zgodny" - Dale Carnegie, "Jak zdobyć przyjaciół i wpływ na
ludzi"

25. Data: 2003-11-15 15:11:19

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bp5dnr$lnp$2@absinth.dialog.net.pl Halina
<k...@n...pf.pl> napisał(a):

> Przy okazji pytanko. Czy smalec "sklepowy" może zabić taką sikoreczkę?

Hejka. Nie może pod warunkiem, że nie jest solony. A nie lepsza słoninka
ze skórką (też niesolona) zawieszona na nitce? :-)
Pozdrawiam zgniłowyżowo Ja...cki

26. Data: 2003-11-15 15:14:39

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halina wrote:

> Poduczę się tylko z zadanego tematu dokarmię fruwaki.
> Przy okazji pytanko. Czy smalec "sklepowy" może zabić taką sikoreczkę?
>
> Pozdrawiam Halina

Smalcu nie testowałam. Ale chyba lepiej będzie powiesić kawałek
słoninki. Tylko nie solonej.
Pozdrawiam
Bea

27. Data: 2003-11-15 15:45:04

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś czuję, że za chwilę oberwę. :-) Znalazłem się w tym sporze
kobiecej
> i męskiej logiki jako ziarenko między kamieniami młyńskimi. :-(
> Pozdrawiam antycypująco Ja...cki

Jeśli ziarenko pszenicy to

boletus pozdrawia mącznie:-))

28. Data: 2003-11-15 15:51:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witaj Druhu
> :))
> dobrze
> ze juz jestes z powrotem
> :))))))
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Liczysz na to, że nasza czwórka
ze sternikiem wywinie się spod
statystycznej lupy ?:-))

Pozdrawia postnie boletus

29. Data: 2003-11-15 22:05:59

Temat: Re: Odp: mgła
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

30. Data: 2003-11-16 11:05:44

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
słoninka
> ze skórką (też niesolona) zawieszona na nitce? :-)

No nie, solonego bym nie śmiała, ale czytałam o takiej ekstrawagancji aby
smalec miesząć z ziarenkami np. maku i zawieszać choćby w połóweczkach
bambusa.
Tak sobie pomyślałam, że na wigilię mogłabym takie łakocie powiesić, żeby
źle o mnie nie mówiły.

--
Pozdrawiam Halina
pisząc na priv usuń nospam.