mgła

51. Data: 2003-11-18 18:55:54

Temat: Re: mgła - errata
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bpdcbo$k3h$1@absinth.dialog.net.pl Halina
<k...@n...pf.pl> napisał(a):

> No dobrze, a nie pozabijają się o te butelki, dzióbków nie pokruszą? :-)

Hejka. Sam jestem ciekaw, bo dopiero dzisiaj zawiesiłem na Konferencji
to plastikowe ustrojstwo z podgardlem we środku. :-)

> Chyba zacznę najpierw pisać ręcznie, na kartce.

Możesz korzystać ze sprawdzacza tekstu. W outlooku jest to "ABC
pisownia"
Pozdrawiam bacznie Ja...cki

52. Data: 2003-11-19 13:47:22

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:bpdcbo$k3h$1@absinth.dialog.net.pl Halina

:-)

> [...]
> to plastikowe ustrojstwo z podgardlem we środku. :-)

> Możesz korzystać ze sprawdzacza tekstu. W outlooku jest to "ABC

No to musiałabym wrócić do outlooka, bo w moim czytniku brak polskiego
słownika.
Ale fakt, byłam dziś na moim POD i "skowronki syberyjskie" spisały się na
medal. Myślała, że tak sprytnie i tak solidnie przymocowałam wczoraj
słoninkę. Myślał by kto. Tylko drut leżał z 10 metrów dalej. Za to
pojemniczki po jogurcie ze smaluszkiem i ziarenkami wyglądają prześlicznie.
Na dole zrobiłam im takie pętelki z drutu i przypominają dzwonki, tylko że
za oknem 14°C. Smalec może popłynąć.
--
Pozdrawiam Halina
pisząc na priv usuń nospam.

53. Data: 2003-11-22 17:16:18

Temat: Re: mgła
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w
wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bp8fkj$njg$...@k...task.gda.pl...

> Rozdrobniona podobno jedza sikorki, dziecioly, kowaliki,
golebie,

Dzięki, nie wiem czy mi się chce samej dziabać kukurydzę, w
końcu ma być dla ptaszków:-)
A gołębie to niech sobie sąsiad karmi, w końcu są jego
własnością;-)

A tak poważnie, myślałam, że gdzieś zawieszę te kolby i
ptaszki sobie wydziobią ziarno....

Pozdrawiam
Marta

Producent Bloczków Ogrodowych