mgr

1. Data: 2001-08-17 18:35:26

Temat: mgr
Od: "mgr" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć !!!
Nie jestem niestety oblatany w temacie farmacji, ale jestem ciekawy, jeżeli
ktoś będzie w stanie udzielić mi takiej informacji, w jaki sposób domowym
sposobem (jeżeli jest to możliwe) uzyskać amfetaminę.
Z góry dzięki !!!
Pozdrawiam wszystkich !!!!

2. Data: 2001-08-17 18:55:07

Temat: Re: mgr
Od: "Andrzej" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po co robić amfetaminę jest tyle w przyrodzie środków z(n)aginających
rzeczywistość że hoho i żeby było weselej dość dużo występuje w Polsce.
Zapewne chciałbyś wiedzieć jakie to "..." i jak z nich pozyskać lub jak je
przetworzyć aby uzyskać końcowy produkt - ba niestety tego to Ja Ci nie
zdradzę bo narkotyki to największe g...o jakie może być.

Ahijos

3. Data: 2001-08-17 21:29:27

Od: "Łukasz Ejsmont" <e...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mgr <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ljo5p$l86$...@n...tpi.pl...
> [...]
> ktoś będzie w stanie udzielić mi takiej informacji, w jaki sposób domowym
> sposobem (jeżeli jest to możliwe) uzyskać amfetaminę.
Możliwe przy odrobince zdolności i wiedzy. Można do teko wykorzystać pewne
leki. Ale jakie to już tajemnica ...
> Z góry dzięki !!!
Jeżeli ktoś Ci udzieli takiej informacji to nie powinieneś mu dziękować -
nie wyjdzie Ci to na dobre (o ile nie kieruje tobą czysta ciekawości.)

4. Data: 2001-08-18 10:52:49

Od: cura <m...@d...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

mgr napisał(a):
> [...]
> ktoś będzie w stanie udzielić mi takiej informacji, w jaki sposób domowym
> sposobem (jeżeli jest to możliwe) uzyskać amfetaminę.

Zajrzyj na http://hyperreal.pl
być może tam ktoś "pomoże"

--
cura

5. Data: 2001-08-18 16:46:22

Od: "Medicus" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mgr" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktoś będzie w stanie udzielić mi takiej informacji, w jaki sposób domowym
> sposobem (jeżeli jest to możliwe) uzyskać amfetaminę.
Zaden farmaceuta ci tego nie wyjasni. Zbyt duzo strzykawek sprzedaje sie
codziennie w aptece. Poza tym byloby to wbrew zasadzie Primum non nocere.
Pozdrawiam - Tableta

6. Data: 2001-08-20 10:26:44

Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

idź do biblioteki i sobie przeczytaj, to nie tajemnica :)

PS. jesteś z Policji ?

pzdr

7. Data: 2001-08-20 12:11:55

Od: "Mico" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widać, że mgr to ty nie jesteś. Każdy mgr farmacji wie jak to zrobić i wiele
innych rzeczy które Ci interesują. No ale oczywiście nie zdradzę Ci tych
tajemnic bo jeszcze komuś zrobisz krzywdę.

Mgr farm

8. Data: 2001-08-20 13:18:18

Od: "POL" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ej magister, złe studia wybrałeś albo kiepsko zakuwałeś skoro nie wiesz
!!!???

9. Data: 2001-08-22 17:30:07

Temat: Odp: mgr
Od: "Korfanty" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik vaccinium macrocarpon <d...@a...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9lqoo2$bu2$...@n...tpi.pl...
> idź do biblioteki i sobie przeczytaj, to nie tajemnica :)
>
> PS. jesteś z Policji ?
przesledzice moze i on jest z Policji
From: "mgr" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: mgr
Date: Fri, 17 Aug 2001 20:35:26 +0200

10. Data: 2001-08-23 20:22:09

Od: "stazysta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mico" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Widać, że mgr to ty nie jesteś. Każdy mgr farmacji wie jak to zrobić i
wiele
> innych rzeczy które Ci interesują.

No nie tak do konca -u mnie w lodzi na syntezie nt. temat szczegolow nie
uslyszelismy.

p.s.
Nie piszcie takich rzeczy bo zaczna sie jeszcze porwania f-ow przez

Swietna grupa
Witam, przepisy wg. GMP
darmowe numery do hurtowni farmaceutycznych
witam i pozdrawiam
Potrzebuję informacji