mgr inz. grzesiek :))))

1. Data: 2002-06-14 10:48:25

Temat: Re: mgr inz. grzesiek :))))
Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aecv68$ss7$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> Witam
>
> Dziekuej za trzymanie kciukow, POMOGLO :))
> udalo sie. walczylm dzielnie przez 25 minut i mam 4.0
> ale jestem szczesliwy :))))))
> jeszcze raz dziekuje za wsparcie duchowe.
>
> pozdrawiam grzesiek
>
> pisze od kolegi bo moj komputer umarl, a nie mam czasu go naprawiac teraz,
> bo jade do gorlic
>
> do zobaczenia w poniedzialek

A nie mowilam???!!!
GRATULACJE!!!!

Grazyna

1. Data: 2002-06-14 14:46:12

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
|
| pozdrawiam grzesiek
|
| pisze od kolegi bo moj komputer umarl, a nie mam czasu go naprawiac teraz,

No, nareszcie jakieś wieści. Kciuki już bolą od ściskania!
Grzesiu - JA WIEDZIAŁAM, ŻE TAK BĘDZIE.

Gratuluję serdecznie.

Iwona (Wrocław)

1. Data: 2002-06-14 14:49:27

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Dziekuej za trzymanie kciukow, POMOGLO :))
> udalo sie. walczylm dzielnie przez 25 minut i mam 4.0
> ale jestem szczesliwy :))))))

Moje gratulacje :))))) Mówiłyśmy że nie będzie tak strasznie. Moja obrona
trwała o wiele krócej niż Twoja bo tylko 10 min

Ja zaczęłam myśleć o Twojej obronie już około 11.30 :))))

> pisze od kolegi bo moj komputer umarl, a nie mam czasu go naprawiac teraz,
> bo jade do gorlic

Pozdrów kolegę i Gorlice :)))

mgr inż. Magda (Białystok)

1. Data: 2002-06-14 15:04:49

Od: "Icez" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje graaatulacje! :)))

Agnieszka

1. Data: 2002-06-14 15:47:40

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> do zobaczenia w poniedzialek
>
> Widzisz-pomogło trzymanie kciuków u nóg.Gratulacje!!!!!!!!!!!Pozdrowienia mgr
inż.Grzegorzu.
Ewa/Wrocław/

1. Data: 2002-06-14 17:11:22

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

GRATULACJE !!!!!!!!

Ela0626

1. Data: 2002-06-14 17:16:22

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Lukin" <m...@p...onet.pl> :

> Dziekuej za trzymanie kciukow, POMOGLO :))
> udalo sie. walczylm dzielnie przez 25 minut i mam 4.0
> ale jestem szczesliwy :))))))
> jeszcze raz dziekuje za wsparcie duchowe.

No wiec po pierwsze gratuluje, a po drugie zazdroszcze, tez bym chciala juz
to miec za soba ;)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-06-14 17:51:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jun 2002 16:42:17 +0200, "Lukin"
<m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
>pozdrawiam grzesiek
>
>pisze od kolegi bo moj komputer umarl, a nie mam czasu go naprawiac teraz,

no widzisz!!! swietnie, gratulacje!
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-14 19:06:14

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> No wiec po pierwsze gratuluje, a po drugie zazdroszcze, tez bym chciala
juz
> to miec za soba ;)
>
> Pozdrawiam,
> Monika (Wroclaw)

Grzesiu - wielkie gratulacje!
Monika - Ty sie tak nie spiesz, by miec to za Soba - za 20 lat bedziesz
marzyla, zeby takie rzeczy miec _przed_ Soba (pocieszylam? Eeee, mnie tez by
to nie pocieszylo :-)))

pozdrawiam
Ilona

Obrus z filizankami