miecz lub pałka z pianki plus kask

1. Data: 2005-11-08 19:30:09

Temat: miecz lub pałka z pianki plus kask
Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam takiej zabawki. Ale jakoś słabo mi idzie, może ktoś gdzieś widział ?
Adam

2. Data: 2005-11-08 19:41:10

Temat: Re: miecz lub pałka z pianki plus kask
Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> Szukam takiej zabawki. Ale jakoś słabo mi idzie, może ktoś gdzieś widział
?
> --

Ja widzialam - mamy nawet dwa miecze samurajskie. Ale niestety - kupione
byly w Zakopcu. W srodku maja cos miekkiego, na zewnatrz obszyte materialem.
Wczesniej widzalam te same na pokazie sztuk walki na Legii, chyba ze trzy
lata temu.

Pozdrawiam - Ula

3. Data: 2005-11-08 19:53:48

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

UlaD napisał(a):
> [...]
> Wczesniej widzalam te same na pokazie sztuk walki na Legii, chyba ze trzy

Niestety taki zakup to jeszcze za słaby pretekst by wyskoczyc w Tatry.
Ale dzięki, przynajmniej wiem że to istnieje.

Adam

Nio i wiedziałam :(
syndrom Guillain-Barré
programy edukacyjne dla dzieci