mieso z kangura

1. Data: 2003-02-15 11:42:49

Temat: mieso z kangura
Od: "osiek" <d...@w...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktos zna mozejakis przepis na zrobienie czegos dobrego z kangurzego
miesa?
Pawel

1. Data: 2003-02-15 18:33:16

Temat: Odp: mieso z kangura
Od: "adx" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> czy ktos zna mozejakis przepis na zrobienie czegos dobrego z kangurzego
> miesa?

??????????????????????????????????????????
O Boże........
;-)

1. Data: 2003-02-17 09:18:09

Temat: Re: Odp: mieso z kangura
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

adx:

Jak wołowinę. Sam nie jadłem, ale kolega z sąsiedniego pokoju.

Waldek

1. Data: 2003-02-17 20:33:20

Temat: Re: mieso z kangura
Od: "MonikaP" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezłe jest z grila (przypraw niestety nie wiem jakie- ale myślę że mogą być
standardowe) jadłam na Antypodach.
A konkretnych przepisów radzę poszukać w australijskich wyszukiwarkach.
Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2003-02-18 13:46:19

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MonikaP" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b2sp90$alh$2@news.onet.pl...
> [...]
być
> standardowe) jadłam na Antypodach.
> A konkretnych przepisów radzę poszukać w australijskich wyszukiwarkach.

kangur w postaci przerobionej bywa w sprzedazy w Makro- ale widzialam, ze
juz zabejcowane, przyprawione, bo chyba w stanie innym- ze wzgledu na
odleglosc- nie daloby sie sprzedac klientowi...

Jola L-L

Zaczyn z drozdzy do wina
rukola
zolte sery
Chce ugotowac pyszny kapusniak
zrobiłem dziwną zapiekankę - ale wyszła całkiem smaczna