milosc

1. Data: 2008-06-29 20:34:12

Temat: milosc
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

milosc przez wiekszosc ludzi uwazana jest blednie za zjawisko
pozytywne ,wmawiamy w siebie i w ta druga osobe -ty jedna jedyna -ja
twój wybrany ,a tak naprawde milosc to pierwsza lepsza która sie
napatoczy i sluzy do przedluzania gatunku,a potem przychodzi koszmar
odpowiedzialnosci.Ludzie nie lubia zagladac rzeczywistosci w
zeby.Nawiazuje do tematu kobiety ,lecz cos mi sie popsulo i nie moge
odpowiedziec Spaiderowi.

2. Data: 2008-06-29 20:42:06

Temat: Re: milosc
Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com>

> wmawiamy w siebie i w ta druga osobe -ty jedna jedyna -ja
> twój wybrany ,

Kiedyś tak sobie myślałem, że gdybyśmy żyli odpowiednio długo to zawsze
byłaby następna osoba, a potem następna itd. Tak naprawdę to nasze
przemijanie sprawia, że mówimy o kimś 'jedyny' lub 'jedyna'.

spider.

SYLI
PAMIETAJ O BRACIE SWOIM
Re: Hey Gavy---"Get a Load of Fatso"