mini-skarpetki na kartce

1. Data: 2004-11-26 12:53:56

Temat: mini-skarpetki na kartce
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Hi,
jedna z "Pozytywnie zakreconych" z mojeje niemieckiej grupy zrobila 30
mini-skarpetek na kartki http://www.allerlei-strickerei.de/

Monika (Hannovera)

1. Data: 2004-11-26 16:57:20

Temat: Re: mini-skarpetki na kartce
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jedna z "Pozytywnie zakreconych" z mojeje niemieckiej grupy zrobila 30
> mini-skarpetek na kartki http://www.allerlei-strickerei.de/

No zakrecona pozytywnie - doprawdy :) Przekaz prosze jej ode mnie
pozdrowienia z wyrazami szacuneczku co do cierpliwosci i uzdolnien
manualnych :)

--
******** Magda ********
Bialystok GG 1582381

1. Data: 2004-11-26 17:09:42

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"madziula" <m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> No zakrecona pozytywnie - doprawdy :) Przekaz prosze jej ode mnie
> pozdrowienia z wyrazami szacuneczku co do cierpliwosci i uzdolnien
> manualnych :)

Oczywiscie, przekaze :-)
Ona sie juz u mnie meldowala, bo miala "odwiedziny" z obcych krajow na swoim
blogu, co ja ucieszylo.

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-11-27 12:56:49

Od: "Emila" <e...@k...xip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hi,
> jedna z "Pozytywnie zakreconych" z mojeje niemieckiej grupy zrobila 30
> mini-skarpetek na kartki  http://www.allerlei-strickerei.de/
>
> Monika (Hannovera)

Wcześniej się nie przedstawiałam, ale mam cichą nadzieję, że zostanę przyjeta.
Aktywna jestem raczej jako czytelnik forum, ale ten temat bardzo mnie
poruszył, bo jak wymyśliłam, że zrobię skarpetkę na karkę, to wydawało mi się,
że będę strasznie oryginalna :(, ale zrobiłam też czapki, szaliki i nawet
sweterek. Kartki wystawiłam w sklepie, ale nie traktujcie tego jako reklamę,
linki daję tylko do zdjęć, może kogoś zachęcą do zrobienia czegoś podobnego. A
oto moje miniaturki:
http://kaiem.xip.pl/sklep/images/kartka-swieta2.jpg
http://kaiem.xip.pl/sklep/images/kartka-swieta3.jpg
http://kaiem.xip.pl/sklep/images/kartka-swieta5.jpg
http://kaiem.xip.pl/sklep/images/kartka-gwiazdkowa10
.jpg
http://kaiem.xip.pl/sklep/images/kartka-zima-1.jpg
http://kaiem.xip.pl/sklep/images/kartka-gwiazdkowa12
.jpg

1. Data: 2004-11-28 08:30:09

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emila" <e...@k...xip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> reklamę,
> linki daję tylko do zdjęć, może kogoś zachęcą do zrobienia czegoś

Jestescie obie absolutnie niesamowite, przepiękne są te robótki!!
Przypomniało mi sie jak mi ciotka, dawno dawno temu robiła ubranka dla
lalek. Tych dużych i tych malutkich.
Hitem były rękawiczki z jednym palcem, wielkości 1,5 cm.

pozdrawiam
Dodo

1. Data: 2004-11-28 13:37:48

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo wrote:

> [...]
> lalek. Tych dużych i tych malutkich.
> Hitem były rękawiczki z jednym palcem, wielkości 1,5 cm.

A można wiedzieć, _na_czym_ ona je robiła?
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-11-28 13:40:13

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A można wiedzieć, _na_czym_ ona je robiła?
> Pozdrawiam
> Julita

Może na igiełkach do krzyzyków????

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-11-28 19:09:10

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Anna B." <b...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Może na igiełkach do krzyzyków????

Z tego co sobie przypominam to maja 16 oczek, i z tego co widze to sa z
welny do ktorej bralam druty 2 - 2,5.

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-11-28 19:25:01

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann wrote:

> Z tego co sobie przypominam to maja 16 oczek, i z tego co widze to sa z
> welny do ktorej bralam druty 2 - 2,5.

Tak, ale to skarpetki, a mnie interesuje, na czym były rękawiczki ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-11-28 21:57:20

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Julka" <s...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Tak, ale to skarpetki, a mnie interesuje, na czym były rękawiczki ;)
> Pozdrawiam
> Julita

Aha, ja pisze o tych z 1szego postu, o tych dalszych to musi Wam Emilia
opowiedziec.

Mobika (Hannover)

[szydelko, druty] modele sezonu
[szydelko] troche wzorków
[druty] Puffy Fine z Niteczki
(xxx) zamiana muliny
(szydelko)spodnica rozszerzana do dolu, pytania