minimalna renta i emerytura po 1 tys. zł

11. Data: 2008-02-25 18:01:32

Temat: Re: minimalna renta i emerytura po 1 tys. zł
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam pisze:
[..]
> A co złego zrobił?

Prowokacja !!! ;-DDD
przede wszystkim to, że będąc premierem trzeba było takie obietnice
składać i je realizować, a nie teraz... Czyjąś ręką najlepiej rozdaje
się pieniądze... nie swoje ;-P. Jakby był taki 'dobry' to ja dziś nie
miałbym... sześćset i coś renty, tylko minimum tysiąc! Facet jest...
'gołosłowny' i tyle.
pzdr
robercik-us

12. Data: 2008-02-25 19:31:21

Od: Adam <n...@s...w.google> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-02-2008 o 19:01:32 robercik-us <r...@p...onet.pl>
napisał(a):

> [...]
> się pieniądze... nie swoje ;-P. Jakby był taki 'dobry' to ja dziś nie
> miałbym... sześćset i coś renty, tylko minimum tysiąc! Facet jest...

Ale zgaedzamy się, że dotyczy to wszystkich? Tego poprzedniego, i jeszcze
poprzedniego i obecnego...

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jeśli poczekasz do października z robieniem żartów prima aprilisowych to
napewno uda ci się złapać większą liczbę ludzi

13. Data: 2008-02-25 20:24:33

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam pisze:
[...]
> Ale zgaedzamy się, że dotyczy to wszystkich? Tego poprzedniego, i
> jeszcze poprzedniego i obecnego...

Owszem... zawsze uważałem, że 'ONI' są wszyscy 'po jednych
pieniądzach'... Jednak jakoś... o ile w politykę jako taką się raczej
nie angażuję, to Tusk wzbudza moją większą sympatię niż jego
poprzednicy: Buzek - Krzaklewski, Miller - [...] no zapomniałem nazwiska
- jego minister zdrowia..., Kaczyński - Giertych - Rydzyk ;-))).
Ktoś w końcu musi być premierem. Niech będzie więc to człowiek konkretny
i prezentujący poglądy podobne do moich, a nie jakiś wizjoner,
karierowicz, czy... hipokryta. Tusk stawia na biznes...a to podstawa
funkcjonowania we współczesnym świecie. Próbuje przełamywać niemoc
urzędniczą - to niełatwa sprawa, bo to państwo jest tak zachwaszczone tą
zarazą, że aż przykro chwilami o tym myśleć. Kto chce zablokować pakiet
ustaw ułatwiających przedsiębiorcom funkcjonowanie...? Właśnie lobby
urzędnicze! Doskonale im się prosperuje za pieniądze podatników i
dlatego są zainteresowani, by panowała ogólna... niemoc.
Ale zszedłem z tematu. Jakoś obecny premier wzbudza mniej moich
negatywnych emocji, niż jego poprzednicy - to moja osobista opinia.
pozdrawiam
robercik-us

14. Data: 2008-02-27 10:12:16

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <n...@s...w.google> napisał w wiadomości

> [...]
> Jeśli poczekasz do października z robieniem żartów prima aprilisowych to
> napewno uda ci się złapać większą liczbę ludzi

Niekompletne pytanie. Powinno ono brzmieć: co złego zrobił i czego dobrego
nie zrobił...
Bo nie po to się wybiera ludzi do rządzenia, żeby nie robili nic złego,
tylko po to, żeby robili rzeczy dobre.
A z dobrych rzeczy to oni na dobrą sprawę jedyne co zrobili to rozpieprzyli
samoobronę...
Innych jakoś nie mogę się doszukać. Co nie zmienia faktu że obecnie
miłościwie nam panujący to też banda wydmuszków, czy raczej z
wydmuszkami....

LM

15. Data: 2008-02-27 10:15:26

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam pisze:
[...]
> [...]
Ale zszedłem z tematu. Jakoś obecny premier wzbudza mniej moich
negatywnych emocji, niż jego poprzednicy - to moja osobista opinia.

Tak - sympatyczny to on jest - tyle, że tak jak jego (mniej sympatyczny)
poprzednik - póki co kończy wyłącznie na gadaniu.
A od rządu nie oczekuję wzbudzania pozytywnych emocji, tylko skuteczności w
rządzeniu.

LM

16. Data: 2008-02-27 10:45:49

Temat: Odp: minimalna renta i emerytura po 1 tys. zł
Od: "JJR" <j...@u...wroc.ANTYSPAMpl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poprzednik - póki co kończy wyłącznie na gadaniu.
> A od rządu nie oczekuję wzbudzania pozytywnych emocji, tylko skuteczności

A ja tak was czytam i czytam i coraz mniej mi się podobacie :) Wciąż tylko
"ONI", "miłościwie nam panujący", "od rządu oczekuję"... wszyscy czegoś
oczekują i mają świetne recepty , ale jak trzeba wejść do głupiej rady
osiedla czy wspólnoty mieszkaniowej, to ilość chętnych gwałtownie spada. A
zresztą co tam mówić o własnej aktywności - podjęliście choćby wysiłek
porozmawiania z posłem, na którego głosowaliście? To pomoże i jemu - bo
będzie miał świadomość że ktoś go rozlicza za głos który oddał - i wam, bo
może w tej rozmowie dowiecie się że nie wszystko jest takie proste i
zastanej rzeczywistości nie da się zmienić jednym zaklęciem, a metoda małych
kroków trochę musi potrwać.
Żeby sparafrazować twoją wypowiedź, jako obywatel od swoich współwyborców
nie oczekuję wzbudzania negatywnych emocji, tylko racjonalnego zachowania :)

--
pzdr,
Jędrzej

Zwijasz? www.zwijaj.pl

17. Data: 2008-02-27 11:31:27

Od: Adam <n...@s...w.google> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-02-2008 o 11:12:16 LM <l...@g...pl> napisał(a):

> Niekompletne pytanie. Powinno ono brzmieae: co z?ego zrobi? i czego
> dobrego
> nie zrobi?...
> Bo nie po to sie wybiera ludzi do rz?dzenia, ?eby nie robili nic z?ego,
> tylko po to, ?eby robili rzeczy dobre.
> A z dobrych rzeczy to oni na dobr? sprawe jedyne co zrobili to
> rozpieprzyli
> samoobrone...
> Innych jako? nie moge sie doszukaae.

Rozpędzili WSI.

18. Data: 2008-02-28 09:07:08

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JJR" <j...@u...wroc.ANTYSPAMpl> napisał w wiadomości
> [...]
> oczekują i mają świetne recepty , ale jak trzeba wejść do głupiej rady
> osiedla czy wspólnoty mieszkaniowej, to ilość chętnych gwałtownie spada.

Źle pijesz. Tak się składa że byłem nie tylko w zarządzie wspólnoty
mieszkaniowej, ale przez 2 kadencje byłem nawet jej prezesem :-P
Dopóki nie pojawili się inni chętni, co do których uznałem że będą tę
funkcję sprawować lepiej.

Gdybym miał świetne recepty, to być może startował bym w wyborach - dalej
zresztą tego nie wykluczam - ale nie wcześniej jak będzie racjonalne prawo
wyborcze, które pozwala rządzić nie partiom, tylko ludziom. Natomiast -
tak - od NICH (bo nie uważam ich za swoich reprezentantów) - oczekuję... I
mam prawo oczekiwać i wymagać, bo z moich pieniędzy biorą się ich dietyy,
pensje i limuzyny.

>A zresztą co tam mówić o własnej aktywności - podjęliście choćby wysiłek
> porozmawiania z posłem, na którego głosowaliście? To pomoże i jemu - bo
> będzie miał świadomość że ktoś go rozlicza za głos który oddał

Wyobraź sobie, że wiele razy rozmawiałem z posłem z mojego okręgu - dopóki
nie doszedłem do wniosku że to skończony idiota z którym rozmawiać nie
warto...
Rozmawiałem też w paru sprawach z burmistrzem i ze starostą - z różnym
skutkiem, raczej opłakanym...

> [...]
> może w tej rozmowie dowiecie się że nie wszystko jest takie proste i
> zastanej rzeczywistości nie da się zmienić jednym zaklęciem, a metoda

Nie oczekuję, że zmiany nastąpią natychmiast. Oczekuję, że będą się
dokonywać. A póki co nic na to nie wskazuje. Znawcy twierdzą, że
najtrudniejsze reformy każdy rząd powinien podjąć w pierwszych 100 dniach
swojego rządzenia. Więc ja się pytam - jakie KONKRETNIE działania zostały
podjęte? Jakie uchwalono, albo chociaż złożono ustawy, jakie wydano
rozporządzenia i decyzje?

To nie ja mówię o cudownych receptach - to każda partia jak jest w
opozycji - krzyczy, że ma takie recepty i je zastosuje, byle jej dać władzę.
Jeśli teraz się mówi, że są szykowane projekty ustaw, to ja się pytam -
gdzie obecnie rządzący byli przez ostatnie lata - i dlaczego nie mogli w tym
czasie (biorąc przecież jako opozycja kupę kasy w sejmie) przygotować tych
projektów i teraz od pierwszego dnia zacząć ich uchwalać w sejmie???

> Żeby sparafrazować twoją wypowiedź, jako obywatel od swoich współwyborców
> nie oczekuję wzbudzania negatywnych emocji, tylko racjonalnego zachowania
> :)

W sumie masz rację. Biorąc pod uwagę to co się dzieje w Polsce, oczekiwanie
żeby rządzący wypełniali rzetelnie swoje obowiązki nie jest zachowaniem
racjonalnym....

LM

19. Data: 2008-02-28 09:09:16

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozpędzili WSI.

Partacząc to kompletnie i pozbawiając nas przy okazji wywiadu i kontrywiadu.
A tak w ogóle - znasz choć jednego szarego zjadacza chleba, któremu od tego
coś się polepszyło?

LM

Niuanse zasiłku pielegnacyjnego.
obozy nurkowe na Chorwacji