minulet - Jak się po nim czujecie?

1. Data: 2003-11-08 10:37:05

Temat: minulet - Jak się po nim czujecie?
Od: "Mika" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was zażywa, bądź zażywała Minulet? Jak się po nim czułyście?
Czy miałyście jakieś skutki uboczne. Napiszcie proszę parę słów o swoim
samopoczuciu. Mnie chyba on nie służy, choć podobno jest to środek bardzo
dobrze tolerowany. A jak skuteczność?

2. Data: 2003-11-08 12:43:27

Temat: Re: minulet - Jak się po nim czujecie?
Od: "p...@p...onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy miałyście jakieś skutki uboczne. Napiszcie proszę parę słów o swoim
> samopoczuciu. Mnie chyba on nie służy, choć podobno jest to środek bardzo

witam
ja stosuje minulet od ok. 1,5 roku czuje sie dobrze bez zadnych przykrych
dolegliwosci,skutki uboczne ?nie zauważyłam.
skutecznosc ?hmm jak przy kazdych pigułkach zalezy od ciebie czy bedziesz
zażywac regularnie o tej samej porze.
pzdr.
p.

3. Data: 2003-11-10 22:37:03