mirzan

1. Data: 2006-02-02 15:09:06

Temat: mirzan
Od: "Serduszka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie, jak należy wysiewać serduszkę?Czy nasiona wymagają
stratyfikacji, czy siać wiosna? Stałem się posiadaczem nasion serduszki
żółtej, pnącej, Dicentra macrocapnos i D.torusola,a nie wiem kiedy siać.
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2006-02-02 15:17:49

Temat: Serduszka
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stratyfikacji, czy siać wiosna? Stałem się posiadaczem nasion serduszki
> żółtej, pnącej, Dicentra macrocapnos i D.torusola,a nie wiem kiedy siać.

Przepraszam, nie w tym miejscu wpisałem, to te nalewki szkodzą na wzrok.
Mirzan

3. Data: 2006-02-02 15:18:26

Temat: Re: mirzan
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stratyfikacji, czy siać wiosna? Stałem się posiadaczem nasion serduszki
> żółtej, pnącej, Dicentra macrocapnos i D.torusola,a nie wiem kiedy siać.

Rzuciwszy się do gogli podsycana totalną zazdrością odnalazłam Dicentra
macrocapnos ale tej torusola nie pokazują. Może mnie ktoś wspomóc zdjęciem
nim uschnę z rozpaczy ???

http://www.robsplants.com/plants/DicenMacro.php

Serdecznie Miłka

4. Data: 2006-02-02 15:38:52

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Rzuciwszy się do gogli podsycana totalną zazdrością odnalazłam Dicentra
> macrocapnos ale tej torusola nie pokazują. Może mnie ktoś wspomóc zdjęciem
> nim uschnę z rozpaczy ???

http://www.crug-farm.co.uk/plantlist.asp?code=Dicent
ra

Tu znajdziesz zdjęcie.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2006-02-02 17:31:56

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Serduszka napisał:
> [...]
> stratyfikacji, czy siać wiosna? Stałem się posiadaczem nasion serduszki
> żółtej, pnącej, Dicentra macrocapnos i D.torusola,a nie wiem kiedy siać.

A to ?
http://tomclothier.hort.net/page03.html
Nie przyjrzałam się dokładnie, czy termin podany
ale coś tu ciekawego jest :-)

Pozdrawiam, Barbara

6. Data: 2006-02-02 20:43:47

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Miącz napisał:

> http://tomclothier.hort.net/page03.html

Sorry, o Twoich tu nie ma :-(

Pozdrawiam, Barbara

7. Data: 2006-02-02 21:55:23

Temat: Re: Serduszka
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):
> Przepraszam, nie w tym miejscu wpisałem, to te nalewki szkodzą na wzrok.

Które? znaczy sie na czym, tfuj czyli z czego?
;-)
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-02-02 22:05:53

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:drtv7l$sd5$1@nemesis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
<0...@m...pl> napisał(a):

> Które? znaczy sie na czym, tfuj czyli z czego?
> ;-)

Hejka. Podejrzewam, że Mirek przez roztargnienie pociągnął nalewki z
datury. ;-)
Pozdrawiam alkaloidowo Ja...cki

9. Data: 2006-02-02 22:14:25

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:drtv7l$sd5$1@nemesis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
>>
> Hejka. Podejrzewam, że Mirek przez roztargnienie pociągnął nalewki z
> datury. ;-)
> Pozdrawiam alkaloidowo Ja...cki

Raczej tej na kościach.
;-)))
pozdr. Jerzy

żonkile i hiacynt
nie ogrodnicze ale w kwestii postawienia galerii i problemów z ftpem
dla pszczelarzy
wierzba sachalińska
TaBaza - Konkursy