mleko

81. Data: 2001-06-14 17:01:09

Temat: Re: mleko
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie podam Ci nazwisk, ale zapewniam Cię, że w moim miasteczku
> przyjeżdżajš z mlekiem .
> Ja widziałam nie raz, i uważam, że nie jest to dobry sposób na
> zaopatrywanie się w mleko.

Ja odwrotnie, chetnie bym powital to swieze, nieprzetworzone fabrycznie
mleko,
tyle ze nie chca przywozic.

> Sprzedajš, sprzedajš.

To masz szczescie. Wystarczy ze raz sie dowiesz, ktora gospodyni ma
dobre mleko i
juz masz dostawy zdrowia, prosto do domu.

> Za to chodzš z plastikowymi butelkami po napojach.

fakt.
chociaz dla mnie zdrowe mleko to tylko w szklanych butelkach.

Zycze zdrowia.
Jacek

82. Data: 2001-06-14 17:06:00

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje
> dzieci bez mleka ogłosiłyby strajk głodowy:-)

Widzisz Justynko, ze niestety jestesmy w mniejszosci,
pewnie przeciwnicy mleka niedlugo zakaza jego sprzedazy w postaci
nieprzetworzonej
i skonczy sie szklanka gotowanego mleka przed pojsciem do lozka.

Niestety wiem skad sie to bierze.
Niestety z lenistwa kobiet, ktore wola czyste garnki niz ich mycie po
gotowaniu mleka.
O zdrowiu dzieci zapominajac.
Dobrze ze w Anglii sa prowadzone te badania naukowe, o ktorych mowi BBC.

Pamietam, ze jeszcze dawniej, to uwazano, ze papierosy tez zdrowe sa, bo
mezczyzni-
palacze dlugo zyja ( efekt auto-wedzenia organizmu dymem papierosowym od
wewnatrz).

Potem mi pokazano wyniki badan i otorbielonych pluc wokol punktowo
gromadzacego sie smaru z papierosow.
Jacek

83. Data: 2001-06-14 17:19:27

Temat: Re: Re: mleko
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A w życiu! Albo kupuję mleko prosto od krowy, czyli w zagrodzie,
Oczywiście nie pierwszej z brzegu, tylko takiej, co do jakości mleka
masz pewność - mam nadzieję.

Ani "chemii" w środowisku należy dodać.
--
Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

84. Data: 2001-06-17 13:23:12

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja odwrotnie, chetnie bym powital to swieze, nieprzetworzone
fabrycznie
> mleko,
> tyle ze nie chca przywozic.

Dziękuję bardzo, wolę z woreczka. O 10.rano latem to już nie jest świeże
mleko ( chyba wiesz, kiedy doi się krowy?;-p), chyba, że na zsiadłe.
Poza tym skąd ja mam wiedzieć, jak wygląda obora, w której je z krowy
wyduszono?
Jeśli biorę mleko (i przetwory) od krowy, to od znanego, uczciwego
chłopa, o którym wiem, że złe mleko wyleje pod płot, ale nie będzie
usiłował sprzedać za wszelką cenę.

Justyna

85. Data: 2001-06-17 13:28:46

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i skonczy sie szklanka gotowanego mleka przed pojsciem do lozka.

Tfu, przegotowane mleko to świństwo. Albo prosto od krowy, albo zimne z
lodówki, surowe. Ja mam żelazny żołądek, jemu tam wszystko jedno, co się
wrzuci, więc mogę sobie pozwolić, ale innym nie polecam. Moje dzieciaki
robią tak, jak mama.

> Niestety wiem skad sie to bierze.
> Niestety z lenistwa kobiet, ktore wola czyste garnki niz ich mycie po
> gotowaniu mleka.

O żesz ty, orzeszku! Nie wiem w takim razie, po co w ogóle kobiety
gotują cokolwiek, przecież od tego brudzą się garnki :->.

Justyna

gastritis
Jaka o wada nadwzrocznosc i krotkowzrocznosc
laserowe usuwanie krotkowzrocznosci
konferencje medyczne
Czy w okolicach Katowic mozna udac sie do wizjonetyka?