mleko skondensowane- poj. puszki??

1. Data: 2003-01-02 12:26:17

Temat: mleko skondensowane- poj. puszki??
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Prosze Was pilnie o pomoc. Musze dzisiaj zrobic taki torcik i w przepisie mam
podane "puszka mleka skondensowanego". Ja mam takie mleko w kartonie 500 ml i
nie mam pojecie ile go wlac. ILE ml ma taka puszka mleka??? 250? 300?
Moze ktos z Was ma taka puszke w domu i mi podpowie..
Z gory bardzo dziekuje,
Gosia

1. Data: 2003-01-02 14:41:23

Temat: Re: mleko skondensowane- poj. puszki??
Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

> [...]
> nie mam pojecie ile go wlac. ILE ml ma taka puszka mleka??? 250? 300?
> Moze ktos z Was ma taka puszke w domu i mi podpowie..

250 ml. Będziesz gorować puszkę? Jeżli tak to mleko MUSI być słodzone.

Smacznego:)

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał
___________________________________
moje Malawi: http://213.134.130.46/wylot2/
Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

1. Data: 2003-01-03 08:41:24

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 250 ml.

O. WIELKIE dzieki.
Bede robic torcik teczowy (kolorowe galaretki + ta puszka mleka (bez
puszki:) + owocki )

Pozdrawiam serdecznie!
Gosia

SPRZEDAM MOTOROLE T 190 TANIO!!!!!!!!