mloda marchewka

1. Data: 2003-06-05 13:47:08

Temat: mloda marchewka
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do obiadu ma byc. Z mlodymi ziemniakami i jajkiem sadzonym. Jakis sposob
podania oprocz ugotowania i polania bulka tarta znacie?
Ja mam ciezka glowe dzis, niech ktos przestanie bawic sie galka od
temperatury bo w nos!!!

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-05 13:47:48

Temat: Re: mloda marchewka
Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Do obiadu ma byc. Z mlodymi ziemniakami i jajkiem sadzonym. Jakis sposob
> podania oprocz ugotowania i polania bulka tarta znacie?

Scieram na tarce na grubych oczkach, dodaje maslo, kilka lyzek wody i tak
dusze... potem sol, odrobina soku z cytryny i lyzeczka cukru. Niby gotowana,
ale calkiem inny smak :)
Aga

1. Data: 2003-06-05 14:07:22

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga" <a...@w...pl> napisał

> Scieram na tarce na grubych oczkach, dodaje maslo, kilka lyzek wody i tak
> dusze... potem sol, odrobina soku z cytryny i lyzeczka cukru. Niby
> [...]

..a jaka pycha, jak sie do tego wrzuci jeszcze groszek.. normalnie, aż mi
ślinka cieknie na samą myśl.. mmmmmmmm

pzdr.

--
Maja

** Ziewanie: jedyna mozliwosc otwierania ust dla niektorych mezow **

1. Data: 2003-06-05 14:34:52

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 05 Jun 2003 15:47:08 +0200, walkie! wrote:

> Do obiadu ma byc. Z mlodymi ziemniakami i jajkiem sadzonym. Jakis sposob
> podania oprocz ugotowania i polania bulka tarta znacie?

Polewam rozgrzanym miodem (jadalnym, nie pitnym) i posypuję koperkiem :)

Ty;lko nie wiem czy do jajka to pasuje ...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-05 14:48:28

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podania oprocz ugotowania i polania bulka tarta znacie?
> Ja mam ciezka glowe dzis, niech ktos przestanie bawic sie galka od

ja po prostu ja gotuje z sola, rzeczywiscie wybornie pasuje do jajek
sadzonych i mlodych kartofli z koperkiem
A a propos glowy, to ja sie tez dzis ledwo rusza. Rano bylam prawie cztery
godziny na rowerze, a teraz mnie potwornie glowa boli i jakas rozbita
jestem, proszki nie pomagaja, kawa mrozona tez, ratunku :(

chlip
wkn

1. Data: 2003-06-05 15:29:26

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Polewam rozgrzanym miodem (jadalnym, nie pitnym) i posypuję koperkiem :)

rozgrzanym w sensie podgrzanym w garnuszku na gazie?

1. Data: 2003-06-05 15:37:55

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Jun 2003 17:29:26 +0200, rena wrote:

> rozgrzanym w sensie podgrzanym w garnuszku na gazie?

Tak.
Do mięsa - pyszne.

A jak starsze marchewki - to kroję je w plasterki, gotuję, odcedzam,
dolewam rozgrzanego miodu, mieszam, i na talerz - odsączone.

1. Data: 2003-06-05 16:54:26

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Scieram na tarce na grubych oczkach, dodaje maslo, kilka lyzek wody i tak
> dusze... potem sol, odrobina soku z cytryny i lyzeczka cukru. Niby
gotowana,
> ale calkiem inny smak :)

aaaagaaaaa - ta marchewa jest po prostu cudna, zazeram sie i juz mi pachnie
malizna. taki prosty przepis, a przyniosl mi tyle radosci. dzieki:)

1. Data: 2003-06-05 17:00:43

Od: A...@m...umu.se (Agnieszka Szalewska) szukaj wiadomości tego autora

>aaaagaaaaa - ta marchewa jest po prostu cudna, zazeram sie i juz mi pachnie
>malizna. taki prosty przepis, a przyniosl mi tyle radosci. dzieki:)

to ja moze sie zrehabilituje propozycja marchewkowa: ugotowana al dente:),
wystudzona, utarta na drugej tarce, doprawiona drobniutko posiekana cebula,
oraz majonezem lub gesta kwasna smietana, niech sie przegryzie w lodowce
jakas godzinke przed spozyciem. Tak jak nie lubie gotowanej marchewki, to
tej salatki moge pozrec cala miske z miejsca...

Agnieszka

DBDG

1. Data: 2003-06-05 18:05:38

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Szalewska napisał:

> [...]
> przegryzie w lodowce jakas godzinke przed spozyciem. Tak jak nie lubie
> gotowanej marchewki, to tej salatki moge pozrec cala miske z miejsca...

Ale musi byc to dobre. A ta druga tarka to literowka od grubej czy ja
czegos nie wiem? ;-)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony