model systemu jezyka

1. Data: 2003-07-05 22:26:03

Temat: model systemu jezyka
Od: t...@w...pl (alien) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow!

Jestem tegorocznym maturzystom, kilka dni temu mialem egzamin na
psychologie na studia i zaskoczylo mnie jedno pytanie. Mialem opisac
czym jest model systemu jezyka. Czy ktos jest mi w stanie wyjasnic
czym to jest? za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje

1. Data: 2003-07-06 06:11:11

Temat: Re: model systemu jezyka
Od: "re:" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alien" <t...@w...pl>

> [...]
> opisac czym jest model systemu jezyka. Czy ktos jest mi w stanie
> wyjasnic czym to jest? za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje

"model systemu języka" jest próbą zwerbalizowania procesu myślenia.

porównaj: język mówiony, język pisany (w tym język programistyczny), język
obrazkowy, język obrazowy, poezja (język domysłów), język domyślny, mimika,
gestykulacja, język chemiczny (feromony),
"głos serca" itd.

a także: gramatyka, ortografia, definicje,
znaczenie encyklopedyczne, znaczenie tematyczne (specjalizacja)

temat rzeka :-)

re:

1. Data: 2003-07-06 11:12:36

Od: Kasia <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem tegorocznym maturzystom,
> Czy ktos jest mi w stanie wyjasnic
> czym to jest?

Maturzysto...
Może rzeczywiście pomysl nad językiem... Ile miałes z polskiego?
Przepraszam,jeśli ktoś uważa,że się czepiam... Ale nie mogę
patrzeć na takie błędy:)
Kasia

1. Data: 2003-07-06 19:56:46

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" w news:be9075$qiu$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

> Przepraszam,jeśli ktoś uważa,że się czepiam...
> Ale nie mogę patrzeć na takie błędy:)

Skoro jestes taka wrazliwa na punkcie bledow, to nie obrazisz sie chyba
jesli zwroce Ci uwage, ze Ty rowniez popelniasz bledy, ktore mnie na
przyklad bardzo irytuja. Chodzi o brak spacji po znaku interpunkcyjnym.
Pisze sie:

"Przepraszam, jeśli", a nie "Przepraszam,jeśli"
"uważa, że", a nie "uważa,że"

Pomiedzy emotke a wyraz tez dobrze wstawic jedna spacje :-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Pospolite Ruszenie 2003 http://www.psphome.htc.net.pl/index.php?id=info
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-07-07 10:53:31

Od: Kasia <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "Przepraszam, jeśli", a nie "Przepraszam,jeśli"
> "uważa, że", a nie "uważa,że"
>
> Pomiedzy emotke a wyraz tez dobrze wstawic jedna spacje :-)

Nie, nie obrażam się, choć nie porównuj pisania bez spacji między
znakami interpunkcyjnymi, a pisaniem "maturzystom" czy "czym to
jest"...
Ale to moja opinia :)
Oczywiście teraz już będę pamiętać o spacji:)
Aha, na p.r.muzyka ktos napisał "wziaSc"... no comments.
Po prostu irytuje mnie i smuci, jak ktoś nie szanuje swojego
ojczystego języka.
Kasia

1. Data: 2003-07-09 20:53:06

Od: "Antje" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie hcem ale mószem isc na psyhologieł ? f końcó nie matóra ledż henć
szczera....

chrześcijański holizm, c.d.
zakochany w dziewczynie z internetu....
porabane obrazki