moderacja - pomysl na kuchnie

1. Data: 2006-11-05 20:01:41

Temat: moderacja - pomysl na kuchnie
Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Moze JEDNAK dobrym pomyslem by bylo moderowanie? tylko kto sie za to wezmie?
kto ma tyle czasu? Proponuje telimene - malo mowi duzo sie czepia - dobry
moderator. Tylko niech Surmaczowi nikt nie poleca iwon(K)i - nie tylko PiS w
polsce [PiSownia celowa] istnieje.

Kri Z

2. Data: 2006-11-05 20:44:20

Temat: Re: moderacja - pomysl na kuchnie
Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moderator. Tylko niech Surmaczowi nikt nie poleca iwon(K)i - nie tylko PiS

mysle ze to bez sensu... czytnik wiekszosc umie skonfigurowac. w dobie
neostrady ze zmiennym IP to walka z wiatrakami. bez szans na trolla. jedyne
dobre wyjscie to nie karmic trolla a sam zdechnie.
co ci da moderowanie grupy ? mod zablokuje jeden IP, troll wejdzie z
drugiego, bo sie relognie na neo... mail mozna fake wpisac.
powiedz sam - czy jest sens ? a takie cos jeszcze bardziej rozzuchwali
trolla....

pozostawmy tak jak jest i nie dozujmy potworowi pokarmu...

3. Data: 2006-11-05 22:21:46

Od: "Maciej Muran" <g...@w...biz.org.net.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał
> [...]
> co ci da moderowanie grupy ? mod zablokuje jeden IP, troll wejdzie z
> drugiego, bo sie relognie na neo... mail mozna fake wpisac.

Moderowanie grupy nie polega na sprawdzaniu adresów sieciowych nadawców ale
na zatwierdzaniu (bądź nie) *treści*.

> powiedz sam - czy jest sens ? a takie cos jeszcze bardziej rozzuchwali
> trolla....

Skutkiem moderowania grupy w sensie negatywnym może być zamieranie ruchu na
grupie. Tyle, że jeśli ten ruch ma oznaczać to, co się dzieje od paru
miesięcy, to ja jestem za umieraniem ;)
Pozostają kwestie techniczne - wprowadzenie moderacji oznacza likwidację
grupy i stworzenie nowej - moderowanej. Problemy z newsfeedami, itp.
Wcześniej cała procedura na stosownej grupie...
Ale generalnie jest to (znów IMHO) dobre wyjście z obecnej sytuacji.
Oczywiście pod warunkiem wyboru tych moderatorów, którzy będą na tyle
aktywni, aby zatwierdzać posty nie raz na 2 dni ale np. kilka razy dziennie.

Pozostaje też kwestia tego, że jeśli zastosujemy takie rozwiązanie, to dla
trolli oznaczać to może zwycięstwo...

M.

4. Data: 2006-11-06 05:26:25

Od: Kyllyan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps napisał(a):
> Witam :)
>
> Moze JEDNAK dobrym pomyslem by bylo moderowanie?

Nie ma takiej możliwości na grupach newsowych.
Zresztą, już to przerabialiśmy. Istniała moderowana Grupa kuchenna "cafe
za słupem", czy jakoś tak, ale zmarła śmiercią naturalną.

--
Sławomir J Marusiński
Gdańsk

5. Data: 2006-11-06 06:43:06

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 6 novembre 2006 ŕ 06:26:25, dans <eimgul$inq$1@news.onet.pl> vous écriviez :

> Nie ma takiej możliwości na grupach newsowych.
> Zresztą, już to przerabialiśmy. Istniała moderowana Grupa kuchenna "cafe
> za słupem", czy jakoś tak, ale zmarła śmiercią naturalną.

Ciekawy przyklad, tylko kilka niewielkich poprawek :

- Café Za Slupem nigdy nie byla grupa newsowa
- nigdy nie byla moderowana
- nigdy nie umarla (i miewa sie doskonale)

Ewcia

--
Niesz

6. Data: 2006-11-06 08:46:13

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." wrote in message
> [...]
> - Café Za Slupem nigdy nie byla grupa newsowa
> - nigdy nie byla moderowana
> - nigdy nie umarla (i miewa sie doskonale)

Howgh!!!
A na dodatek hucznie dzis obchodzi swoje 5-te urodziny :)))

Bozenka z Wilna :)
sloneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

7. Data: 2006-11-06 09:18:42

Od: Kyllyan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Howgh!!!
> A na dodatek hucznie dzis obchodzi swoje 5-te urodziny :)))

hmm, czyżby mnie ktoś wyrzucił? chyba nigdy nie wysyłałem unsucscribe?

--
Sławomir J Marusiński
Gdańsk

8. Data: 2006-11-06 09:19:06

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> - Café Za Slupem nigdy nie byla grupa newsowa
> - nigdy nie byla moderowana
> - nigdy nie umarla (i miewa sie doskonale)

Klamiesz ;) Zaslupie bylo moderowane... konserwantami ;)

Pozdrawiam

Kri Z

9. Data: 2006-11-06 10:14:28

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kyllyan wrote:
(...)
> Istniała moderowana Grupa kuchenna "cafe
> za słupem", czy jakoś tak, ale zmarła śmiercią naturalną.

Słucham? Co zmarło? Cafe jest grupą prywatną, nie moderowaną. Grup
prywatnych moderować nie trzeba, bo nikt bez zaproszenia właściciela nie
wejdzie do takiej grupy.
Co do moderowania grup newsowych - jeżeli grupa ma działać na bieżąco,
moderatorów powinno byc co najmniej trzech. Myślę, że to całkowicie
nierealne. Fakt, że teraz zamiast odseiwać tych, ktorych nie czytam,
wybieram tych, ktorych czytam :> No ale przy odrobinie wprawy nie jest
to niemożliwe.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2006-11-06 10:33:55

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <n...@g...com> napisał w wiadomości

> Howgh!!!
> A na dodatek hucznie dzis obchodzi swoje 5-te urodziny :)))
>
> Bozenka z Wilna :)
> sloneczna miodzio dziewczyna
> Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

....oby Wszystkie grupy tak sie miewaly jak Cafe...czego sobie i Panstwu
zycze...w 5 urodzny jednej z najpiekniej funckjonujacych grup pobocznych....

agataw

Szynka z sarny
oliwa do chleba
czy mozna zastąpić proszek do pieczenia sodą
Post dotyczy dzwonienia za darmo na stacjonarne po polsce i nie tylko za 15 zl tygodniowo
deser na romantyczny wieczor we dwoje