moderacja - pomysl na kuchnie

51. Data: 2006-11-07 14:16:45

Temat: Re: moderacja - pomysl na kuchnie
Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> A Ty nie??????????????
> hrehrhehr
>
> pierz
> K.T. - starannie opakowana

<uderz w stół......
Pzdr. Janusz

52. Data: 2006-11-07 14:27:21

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):
> A Ty raczej sprawdz fakty...pochowalismy sie, bo za duzo bylo OT
> i ludzie naburmuszeni za to byli...banicja to byla, panie dzieju,
> banicja
>
> pierz
> K.T. - starannie opakowana
To tacy słaby psychicznie jesteśnie, że pozwoliliście sie wygonić
http://pl.wikipedia.org/wiki/Banicja

Pzdr. Janusz

53. Data: 2006-11-07 14:30:45

Od: "Michal K." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

darkblue napisał(a):

> mysle ze to bez sensu... czytnik wiekszosc umie skonfigurowac. w dobie
> neostrady ze zmiennym IP to walka z wiatrakami. bez szans na trolla. jedyne
> dobre wyjscie to nie karmic trolla a sam zdechnie.

Tak zupelnie OT, czekam na odgorny zakaz posiadania dynamicznego IP.

Pozdr,

Michal K.

54. Data: 2006-11-07 16:23:31

Od: "czeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
dam!

> Nie nazbyt emocjanlnie reagujesz? Każdy może sobie założyć prywatną
> grupę dyskusujną i zapraszać kogo chce, jego wola.Podejrzewam, że gdybyś
> napisała do Krysi, to bez problemu dostałabyś zaproszenie.
> Zaznaczam, że nie jest członkiem tej grupy. I tak na kuchni nie często
> się udzielam.

Oj, specjalnie zostawiłam pierwsze dwa zdania z mojego postu. Jakoś nikt się
do nich nie ustosunkował, a moim zdaniem - są najważniejsze Dlatego
umieściłam je na początku.

Jasne, każdy może założyć /.../ itd., ale czy potrzebne jest mówienie wszem
i wobec, że taka grupa istnieje i że jest zamknięta?

Co do napisania do Krysi - kiedyś o tym myślałam, ale doszłam do wniosku, że
wpraszanie się nie należy do moich zwyczajów.

Ania

55. Data: 2006-11-07 16:29:13

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> napisał(a):

> czeremcha wrote:

>zdaj=EA sobie spraw=EA, =BFe chcecie przytrze=E6 nosa mo=BFe =
> dw=F3m czy trzem=20
> e z=20

> Dlaczego? Przecie=BF tak nas nie by=B3o wida=E6, ze niekt=F3rzy ju=BF nas=
>
> pochowali :) No to pokazali=B6my, =BFe =BFyjemy i tyle.

Bo zamiast celnie strzelać do pojedynczych jednostek, walicie po wszystkich
z ckmu.

> iego sto=B3u,=20
> a,=20
> dziej, =BFe=20
> jak=20

> Nie rozumiem, o co Ci chodzi. Dlaczego niby mam nie ignorowa=E6 tych, z=20
> kt=F3rymi nie chc=EA rozmawia=E6? Ka=BFdy ma prawo pisa=E6 i ka=BFdy ma p=
> rawo nie
> czyta=E6.

A czy ja napisałam inaczej?

> A znasz jakikolwiek logiczny powod, dla kt=F3rego osoby, kt=F3re pozna=B3=
> y si=EA
> dzi=EAki grupom dyskusyjnym nie maja spotyka=E6 si=EA prywatnie? Tak=B1 w=
> =B3asnie
> rol=EA spe=B3nia dla nas Cafe i na forum publicznym m=F3wimy o tym dopier=
> o=20
> teraz, kiedy kto=B6 najwyra=BCniej pomyli=B3 nas z jak=B1=B6 fili=B1 grup=
> y=20
> kuchennej. Dlaczego ma Ci by=E6 przykro, =BFe nie znasz akurat nas?

Wróć do pierwszych zdań z mojego pierwszego postu na ten temat. Jest mi
wszystko jedno, kto mnie traktuje z góry, naprawdę, nieważne, czy Zasłupie,
czy ktokolwiek inny.

Ania

56. Data: 2006-11-07 16:32:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Nov 2006 06:27:21 -0800, "anatol" <j...@t...pl>
wrote:

>To tacy słaby psychicznie jesteśnie, że pozwoliliście sie wygonić
>http://pl.wikipedia.org/wiki/Banicja
>
>Pzdr. Janusz

raczej kurturarni (wikipedia: kurturarnosc) :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

57. Data: 2006-11-07 16:33:39

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

> Bo nas nie znac to dopiero przykro :PPP

Napisałam wyżej, dlaczego mi przykro.

> Pierz, co nie za bardzo lapie co Czeremcha napisala...o
> ochlapach...mysmy zaczeli jako te ochlapy, pardon, perosny
> srednie graty, bo za duzo gadalismy o WSZYSTKIM (jak to w
> kuchni), a ze grupa sie zamknela, to sie zamknela, ale gdzie ten
> lizak??

Mam teraz takie wyobrażenie, że naprawdę ciekawe sprawy przenosicie sobie na
prywatny grunt. Wolno wam, jak najbardziej. Oczywiście. Może i tak nie jest,
ale pomachałaś mi przed nosem lizakiem zza słupa.

> Pierz, w drodze do szpitala wypalac dzyndzyka pod okiem

Udanego wypalania!

Nie jestem pamiętliwa. Raczej, jak kiedyś pisałam, na drugie mi Emfazy.

Ania

58. Data: 2006-11-07 16:39:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wszystko jedno, kto mnie traktuje z góry, naprawdę, nieważne, czy Zasłupie,

NAPRAWDE uwazasz, ze Zaslupie traktuje z gory niezaslupie? skad
takie dziwolagi? ja nikogo na przyklad z gory nie traktuje i nie
traktowalam, bo nie w mojej to naturze i bym demokratycznie
wymoderowala jakby mi tu kto podskakiwal :PPPPPPPP znaczy patrzyl
z gory :PPP

pierz, Zza Slupa, tradycyjnie
K.T. - starannie opakowana

59. Data: 2006-11-07 16:42:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Nov 2006 06:16:45 -0800, "anatol" <j...@t...pl>
wrote:

><uderz w stół......
>Pzdr. Janusz

Z urzedu, kolego, z uurzedu czytam i pisze to, co dotyczy Cafe,
ale opis mnie rozsmieszyl - w kontekscie Cafe Za Slupem, o ktorym
bardzo duzo ludzi wie odwrotnie proporcjonalnie malo i dostaje
glupawki na ten temat, oczywiscie z urzedu i stanowiska
moderatora, no wypada przeciez...ale i tak nic nie wiesz o Cafe,
tralala, znaczy jakbys poszukal to bys znalazl tzw idee
przewodnia, bo jest w kilku miejscach, ale co ja tam bede :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

60. Data: 2006-11-07 16:48:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Nov 2006 16:23:31 +0000 (UTC), "czeremcha"
<c...@g...pl> wrote:

> [...]
>
>Co do napisania do Krysi - kiedyś o tym myślałam, ale doszłam do wniosku, że
>wpraszanie się nie należy do moich zwyczajów.

Kyllyan napisal, ze Cafe KIEDYS bylo i ze UMARLo jakas tam
smiercia - to prostujemy tylko, prostujemy i tlumaczymy dlaczego
, byc moze, tak pisal, bo nie trabimy tu o Cafe, logicznie chyba
to wyszlo co nie? masz racje tez co do wpraszania sie, a
zamknietosc wyszla w jakis naturalny sposob i nie bede sie
rozwodzic na to jaki ten naturalny sposob byl, bo ani miejsce ani
pora, mnie tez swisnelo kolo nosa dolaczenie do paru bardzo
ciekawych grup, zamknietych, a potem bylo za pozno, ale tak bywa
i tyle.

nie bede chrzanic ostetntacyjnych glupot, ze znikam nazad do
naszego podziemia itp, bo nie znikam :)))))

Pierz, juz koncze ten watek za to
K.T. - starannie opakowana

Szynka z sarny
oliwa do chleba
czy mozna zastąpić proszek do pieczenia sodą
Post dotyczy dzwonienia za darmo na stacjonarne po polsce i nie tylko za 15 zl tygodniowo
deser na romantyczny wieczor we dwoje