moderacja - pomysl na kuchnie

71. Data: 2006-11-07 18:35:14

Temat: Re: moderacja - pomysl na kuchnie
Od: "Pani dżdżownica" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:eiqj22>
> No nie da się, zawsze jakiś cymbał się odezwie na tego niewyżytego
> kretyna! A ten niedorób się zwija z uciechy...

Protest!
Slavi nie jest nierobem!

dżdżownica

72. Data: 2006-11-07 18:35:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Nic takiego nawet nie pomyślałam :-)

No to cale szczescie :)))))))

>Ja - w porze obiadu /jakoś dziś "od tyłu" - najpierw kluski drożdżowe na
>parze, a potem zupa z soczewicy z boczkiem i kiełbaskami debreczyńskimi/
>
>Ania

Znaczy kluchy na lachu (uachu)? oooo, to takie dobre..........

pierz, co troche nie ma szczescia do wyrobow drozdzowych, wiec
kluchow ni ejadl od czasow antycznych (czytaj: studenckich, bo
kolo Uniwerku, w barze Mis byly takie...prawie codziennei :))))
K.T. - starannie opakowana

73. Data: 2006-11-07 19:03:17

Od: "Nie Zmieszany" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani dżdżownica <p...@v...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <j...@p...onet.pl>
>
> Protest!
> Slavi nie jest *nierobem*!
>
> dżdżownica

Jak zwykle najciemniej pod latarnią.

74. Data: 2006-11-07 19:17:12

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):
> nie bylo nigdy chusteczek, haftowanych i innych - poczytaj
> historie jak chcesz, zbey zobaczyc, ze wstep miala zupelnie
> kazdy....wykruszyli sie sami, jak kazda grupa...ile tu jest
> jeszcze osob, ktore pamietaja tamte czasy?
[...]

Ja pamiętam, i jak ten zaślepiony walczyłem tutaj z trollami zamiast
pobyć w Cafe za Słupem.
Jest tam jeszcze jedno wolne krzesło?
pozdr. zmęczony Jerzy

75. Data: 2006-11-07 19:21:42

Od: "Art(Gruby)" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> A Ty nie??????????????
> hrehrhehr
>
> pierz
> K.T. - starannie opakowana

co co ty??? on nie kura ...on kogut....
;-P
Art(Gruby)

76. Data: 2006-11-07 19:56:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pani dżdżownica" <p...@v...pl> wrote in message

> Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:eiqj22>
>
> Protest!
> Slavi nie jest nierobem!
>
> dżdżownica

Dzięki Dżudża. Zostałem tak załatwiony, że nie mogę ani firmy założyć, ani
iść do kogoś pracować - nie opłaca mi się. Jedynie dziecko, gdybym miał je u
siebie, wypełniłoby mi godziny życia, jakie mi jeszcze zostały.

77. Data: 2006-11-07 20:05:10

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> Z urzedu, kolego, z uurzedu czytam i pisze to, co dotyczy Cafe,
> ale opis mnie rozsmieszyl - w kontekscie Cafe Za Slupem, o ktorym
> bardzo duzo ludzi wie odwrotnie proporcjonalnie malo i dostaje
> glupawki na ten temat, oczywiscie z urzedu i stanowiska
> moderatora, no wypada przeciez...ale i tak nic nie wiesz o Cafe,
> tralala, znaczy jakbys poszukal to bys znalazl tzw idee
> przewodnia, bo jest w kilku miejscach, ale co ja tam bede :PPP
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana

Nie mam najmniejszego zamiaru pogłebiać swojej wiedzy na temat Cafe
za .... wystarczy to co przeczytałem w wypowiedziach. Wbrew p. Krysi
oprócz rec. kuchnia mam inne rzeczy do robienia i w nich też widzę
sens.

Pozdroweinia bez urazy Janusz bez opakowania

78. Data: 2006-11-07 20:08:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Dzięki Dżudża. Zostałem tak załatwiony, że nie mogę ani firmy założyć, ani
> iść do kogoś pracować - nie opłaca mi się. Jedynie dziecko, gdybym miał je
> u siebie, wypełniłoby mi godziny życia, jakie mi jeszcze zostały.

To wypełnienie (zwyczajne w moich przodkach) może potrwać jeszcze 30 lat.
Moja prababcia, ze strony matki, do końca życia (około100 lat) nawlekała
iglę bez okularów, ale nie bylo telewizorni...

79. Data: 2006-11-07 20:20:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 07 Nov 2006 20:17:12 +0100, Jerzy Nowak
<0...@m...pl> wrote:

>[...]
>
>Ja pamiętam, i jak ten zaślepiony walczyłem tutaj z trollami zamiast
>pobyć w Cafe za Słupem.
>Jest tam jeszcze jedno wolne krzesło?
>pozdr. zmęczony Jerzy

Trolle tu nie grasowaly jak teraz te 5 lat temu...po prostu sie
zamysliles :P
krzesla pozajmowane niestety teraz bys pewnie z rozmow, pardon -
belkotu, ktos to tak ladnie okreslil - nic nie zrozumial, ale i
tak dawne spotkania GRUPY byly fajowe, co nie?

pierz
K.T. - starannie opakowana

80. Data: 2006-11-07 20:25:35

Od: rAzor <r...@p...pokladzie.4rp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ps napisał:

> Witam :)
>
> Moze JEDNAK dobrym pomyslem by bylo moderowanie? tylko kto sie za to wezmie?
> kto ma tyle czasu? Proponuje telimene - malo mowi duzo sie czepia - dobry
> moderator. Tylko niech Surmaczowi nikt nie poleca iwon(K)i - nie tylko PiS w
> polsce [PiSownia celowa] istnieje.
>
> Kri Z

Sie wie - jest jeszcze LPR. ;P))
Chcecie dyscypliny!!!? ;->
No co? Co taki popłoch? ;]
Tak na boku - tutaj starczyłaby chyba sama regulacja sitek.
--
rAzor

Szynka z sarny
oliwa do chleba
czy mozna zastąpić proszek do pieczenia sodą
Post dotyczy dzwonienia za darmo na stacjonarne po polsce i nie tylko za 15 zl tygodniowo
deser na romantyczny wieczor we dwoje