moglby ktos rzuciic okiem na rezonans glowy ?

1. Data: 2008-06-18 12:51:08

Temat: moglby ktos rzuciic okiem na rezonans glowy ?
Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moglby ktos rzucic okiem na rezonans ? interesuje sie tu ktos diagnostyka
obrazowa ? jak na razie same sprzeczne opisy dostaje. .. z gory dzieki

2. Data: 2008-06-18 13:20:54

Temat: Re: moglby ktos rzuciic okiem na rezonans glowy ?
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zinek wrote:

> moglby ktos rzucic okiem na rezonans ? interesuje sie tu ktos diagnostyka
> obrazowa ? jak na razie same sprzeczne opisy dostaje. .. z gory dzieki
ja chetnie zerkne (nie jestem lekarzem, czysto dla nauki)

3. Data: 2008-06-18 13:46:02

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski"
<c...@g...internetdsl.tpnet.pl> napisal w wiadomosci

http://img401.imageshack.us/img401/8282/rezojl1.jpg

co sadzisz o tym

4. Data: 2008-06-18 15:47:12

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zinek wrote:

> Uzytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski"
> [...]

pacjent nie ma oka ;)

troche malo danych, moglbys dac caly plik dicom gdzies ?

ja tu niewiele widze z rzeczy ktorych nie powinno byc na takiej fotce ,
czego nie znam to tej plamy w ukladzie limbicznym po lewej (jasnej)
i czegos czarnego co slabo widac co czesciowo przyciska lewa czec mozdzku
lewa 'moja' oczywiscie (czyli lewa strona na zdjeciu)

pacjent chyba krzywo lezal troche?

chetnie obejrze calosc

5. Data: 2008-06-18 20:22:43

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i czegos czarnego co slabo widac co czesciowo przyciska lewa czec mozdzku
> lewa 'moja' oczywiscie (czyli lewa strona na zdjeciu)

widze ze dobrym tropem idziesz - nie wiem gdzie Ci to wrzucic jako calosc -
rozwin temat tego czarnego czegos ;)
co do oka to jednooki pirat. ;)

6. Data: 2008-06-18 20:31:31

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czego nie znam to tej plamy w ukladzie limbicznym po lewej (jasnej)
> i czegos czarnego co slabo widac co czesciowo przyciska lewa czec mozdzku

moglbys to moze zaznaczyc na focie ?
jeslli moglbym to moge Ci to przeslac na maila i bylbym bardzo wdzieczny
gdybys rzucil okiem na calosc.
w mailu opisze Ci co i jak ...
wielkie dzieki

7. Data: 2008-06-19 22:25:08

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zinek wrote:

> moglbys to moze zaznaczyc na focie ?
> jeslli moglbym to moge Ci to przeslac na maila i bylbym bardzo wdzieczny
> gdybys rzucil okiem na calosc.
> w mailu opisze Ci co i jak ...
> wielkie dzieki

http://83.12.255.234:8231/rezonans/rezoojl1_marked.j
pg

na majla mozesz mi wyslac plik do 5M jakby cos to jestem na polska.irc.pl
#luban jeszcze kilka godzin, mozesz mi wyslac plik przez dcc

8. Data: 2008-06-20 12:17:56

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
polska.irc.pl
> #luban jeszcze kilka godzin, mozesz mi wyslac plik przez dcc

poszlo na maila - link do spakowanych plikow - mialem cos wyciac z adresu ?
bo poslalem na ten z naglowka.

pekanie jezyka
Urolog, dermatolog czy wenerolog-dermatolog?
Viofor JPS System
Viofor JPS System
[reklama] www.medycynanaturalnie.p l