mój album

1. Data: 2006-05-30 16:50:40

Temat: mój album
Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nareszcie mogę pochwalić się swoimi pracami, niestety nie są to wszystkie
jakie zrobiłam bo od niedawna mam cyfrówkę, ale i tak jest ich troszkę. Mam
nadzieję że się spodobają pozdrawiam Syla
http://sylka.multiply.com/

Przepraszam jeśli jest już ta informacja ale coś mi dzisiaj komputer świruje
Syla

2. Data: 2006-05-30 17:02:00

Temat: Re: mój album
Od: "Elżbieta S." <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piękne obrazki!!!
Koty,koniki,misie i cała reszta.

3. Data: 2006-05-30 17:05:15

Od: "Gosia Jankowska" <g...@a...vipserv.org> szukaj wiadomości tego autora

Jestem pod wrazeniem,prace masz bardzo ladne :-).Tak trzymaj ...pozdrawiam
Gosia JG.

4. Data: 2006-05-30 19:43:14

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha! Mamy takie same obrazki.
Dziewczynka z gąską :)

--
Dziunia
d...@p...onet.pl

5. Data: 2006-05-30 20:06:14

Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Same wspaniałości , wszystkie piekne bez wyjątku.
Moje gratulacje !!!!
Władzia

6. Data: 2006-05-30 20:48:00

Od: "Anka" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Śliczne.Jestem pod ogromnym wrażeniem.Czy tak nieśmiało mogę poprosić o chematy
nr.10 i 11.Są jak marzenie -takie piękne.Dziękuję i gratuluję.Anka

7. Data: 2006-05-31 06:27:13

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Syla wrote:
> [...]
> jakie zrobiłam bo od niedawna mam cyfrówkę, ale i tak jest ich troszkę. Mam
> nadzieję że się spodobają pozdrawiam Syla

Pięke. Też wyszyłam tę metrykę i córkę mam z tego samego rocznika :)
Widzę, ze wyszyłaś róże, które ja kończę już 4 lata ;)

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2006-05-31 06:40:29

Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszę się że podobają Wam się moje prace (będę nieskromna) mnie też
pozdrawiam Syla

(róże robiłam rok to była moja pierwsza praca i od nich wszystko się zaczeło
teraz jestem maniakiem wszelkich prac robótkowych)

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e5jcvq$kvo$1@inews.gazeta.pl...

9. Data: 2006-05-31 11:42:13

Od: "Jola z Orawy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj podoba mi się , podoba ... Jest tu parę obrazków, ktore sama mam w planie, a
Twój album mnie zmobilizuje do pracy. Życzę w przyszłości równie udanych dzieł.
Pozdrowienia z deszczowej Orawy.

10. Data: 2006-05-31 12:04:03

Od: "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam
> nadzieję że się spodobają pozdrawiam Syla

Śliczne te misie skąd wzięłaś wzory?
Chodzi mi o numery 15,16,17,18.

Bunny i Arek 12.09.2005
www.arek.cba.pl