moj ostatni wyczyn

1. Data: 2004-02-07 12:43:03

Temat: moj ostatni wyczyn
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://de.f2.pg.photos.yahoo.com/ph/monikalegov/albu
m?.dir=/Meine+Fotos
naprawiony sweter meza

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-02-07 13:27:20

Temat: Re: moj ostatni wyczyn
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Moniko! niesamowite! Nawet nie znac miejsca w którym byla dziura, jestem pod
wrazeniem, czary jakies czy cos?
Gratuluje ja bym tak nie umiala.
Pozdrawiam Monika z Rybnika
--
( ' ""()
("( 'o', )

1. Data: 2004-02-07 13:35:15

Od: "Joanna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://de.f2.pg.photos.yahoo.com/ph/monikalegov/albu
m?.dir=/Meine+Fotos
> naprawiony sweter meza
>
> Monika (Hannover)

Moniko, Twój wyczyn to dzielo !!! Zdecydowanie latwiej jest cos zrobic od
poczatku niz naprawic i to po mistrzowsku. Gratulacje :-))
Aixa

1. Data: 2004-02-07 14:46:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 Feb 2004 13:43:03 +0100, "Monika Biermann"
<m...@g...de> wrote:

>http://de.f2.pg.photos.yahoo.com/ph/monikalegov/alb
um?.dir=/Meine+Fotos
>naprawiony sweter meza
>
>Monika (Hannover)

kurca paka! matku bosku....fantastyczna robota. skad wzielas
brakujace kawalki?????

trys, pod wielkim wrazeniem
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-07 14:55:02

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> schrieb im Newsbeitrag
> kurca paka! matku bosku....fantastyczna robota. skad wzielas
> brakujace kawalki?????

Dosztrykowalam. Na szczescie w moim ulubionym sklepie pani miala welne,
ktora w 90% procentach kolorystycznie pasowala i skarbnicy odziedziczonej po
meza babci znalazlam cieniutkie druty (bo juz myslalam, ze szprychy od
roweru bede ostrzyc). Tak jak na tym zdjeciu jeszcze z dzira widac, nabralam
oczka a na gorze zszylam tak:
http://www.strickmoden.de/stricktipps/knowhow05.html (to
pomaranczowo-zielone).

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-02-07 15:07:56

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://de.f2.pg.photos.yahoo.com/ph/monikalegov/albu
m?.dir=/Meine+Fotos
> naprawiony sweter meza
>
> Monika (Hannover)

fantastyczne! W ogóle nie widać, że był uszkodzony...

pozdrawiam
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-02-08 14:58:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 Feb 2004 15:55:02 +0100, "Monika Biermann"
<m...@g...de> wrote:

> [...]
>roweru bede ostrzyc). Tak jak na tym zdjeciu jeszcze z dzira widac, nabralam

ja tez tak rozne rzeczy zeszywam (jak skracam za dlugie
rekawy!!), albo podobnie sie wyszywa na swetrze, zeby wygladalo
jak wrobione. ale w ogole Ci swietnie wyszlo - ROWNO!!!! jestes
bardzo utalentowana!

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-08 21:39:29

Od: "Lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moniczko!!! Jestes niesamowita!!!
Ja, mimo talencia, ktore posiadam, chyba jednak kupilabym identyczny sweter!!!
Jestestem pod niesamowitym wrazeniem..
czy Twoj maz tak bardzo kochal ten sweter, czy ty tak bardzo kochasz meza???
Absolutnie Cie podziwiam!!!
Caluski Lalka

1. Data: 2004-02-08 22:44:20

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Lalka" <l...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
sweter!!!
> Jestestem pod niesamowitym wrazeniem..
> czy Twoj maz tak bardzo kochal ten sweter, czy ty tak bardzo kochasz

No chetnie bym identyczny kupila. Caly internet przewrocilam do gory nogami.
Niestety sweter ma juz kilka lat i nie bylo szans.
To byl wlasnie ukochany sweter meza. Po wypadku ze swieczka w czasie adwentu
zakladal tylko te, ktorych nie lubi - co by sie te spalily ;-).
Jakbym w swetrach miala wyrazac moja milosc do meza, albo w cerowanych
dziurach to musial by mi conajmniej dziennie kilka, eee kilkanieskonczonosci
przynosic.

Dzieki za uzananie i pochwaly Tobie i pozaostalym, milo slyszec takie
pochwaly, bo w sumie sweter byl z przeceny... ale ukochany ukochanego :-)

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-02-09 10:50:18

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Biermann:

http://de.f2.pg.photos.yahoo.com/ph/monikalegov/albu
m?.dir=/Meine+Foto
> naprawiony sweter meza

oczy mnie bola od przecierania - wprost trudno uwierzyc !
Jak to dobrze, ze moj luby nie zobaczy tego i nie porowna z tym, jak
ja mu ceruje ;-)

o, marna ze mnie polowica, marna ...

pozdrowki
Ilona