mój pierwszy raz

1. Data: 2006-02-14 14:08:26

Temat: mój pierwszy raz
Od: "maZZi" <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Jestem matką juz dlugo, ale po raz pierwszy widze by rząd zrobił coś dla
nas.Widze że miałam rację im ufając.
Becikowe na reszcie jest. Czy wiecie kiedy wejdą w życie kolejne
udogodnienia?

marzenka

2. Data: 2006-02-14 14:20:23

Temat: Re: mój pierwszy raz
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maZZi" <m...@f...net> napisał w wiadomości
> Becikowe na reszcie jest. Czy wiecie kiedy wejdą w życie kolejne
> udogodnienia?

A co dokładnie masz na myśli?
Na reszcie projektów może się nareszcie nie przejedziemy.
I.

3. Data: 2006-02-14 14:24:03

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

maZZi <m...@f...net> napisał(a):

> Becikowe na reszcie jest. Czy wiecie kiedy wejdą w życie kolejne
> udogodnienia?

Ja czekam aż zaczną wypłacać wsteczne becikowe dla dzieci urodzonych
po 1945 roku. [1]

--
s i w a

4. Data: 2006-02-14 14:26:41

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...] Ja czekam aż zaczną wypłacać wsteczne becikowe
> dla dzieci urodzonych po 1945 roku.

Z odsetkami!

> [1]

No właśnie.
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

5. Data: 2006-02-14 14:26:49

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Tue, 14 Feb 2006 15:24:03 +0100, osoba określana zwykle jako
siwa pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Ja czekam aż zaczną wypłacać wsteczne becikowe dla dzieci urodzonych
>po 1945 roku. [1]

I awansem dodatek senioralny do 2068. [2]

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb An NT server can be run by an idiot, and
`b K...@e...eu.org d' usually is.

6. Data: 2006-02-14 14:45:04

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> napisał(a):

> I awansem dodatek senioralny do 2068. [2]

Wymyśliłam jeszcze, żeby wszystkim rodzicom dzieci w wieku szkolnym
przyznać ferie i wakacje, żeby mogli wypocząć po trudach wychowania.
Bezdzietni mogą sobie pracować.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

7. Data: 2006-02-14 14:51:12

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> Wymyśliłam jeszcze, żeby wszystkim rodzicom dzieci w wieku szkolnym
> przyznać ferie i wakacje, żeby mogli wypocząć po trudach wychowania.
> Bezdzietni mogą sobie pracować.

No chwileczkę... Tylko dzieci się liczą? A JA? Też mi się coś od rządu
należy. Pracuję, płacę podatki, zusy, śmusy, od 14 lat wychowuję dziecko.
Myślę, że rok płatnego urlopu to jest absolutne minimum. Możemy zacząć
lobbing. Kto się przyłącza? Zresztą, po co sobie zawracać głowę lobbingiem -
od razu idziemy pod sejm.
Anka

8. Data: 2006-02-14 15:01:32

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Feb 2006 15:45:04 +0100, siwa napisał(a):

> Bezdzietni mogą sobie pracować.

Ale nie w dzień następujący po wieczornych próbach poczęcia potomka. To
również należy w końcu uregulować!

puchaty

9. Data: 2006-02-14 15:08:18

Od: "jacobs" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
v...

> Ale nie w dzień następujący po wieczornych próbach poczęcia potomka. To
> również należy w końcu uregulować!

tia, i dodatek od zapłodnienia i posiłek regeneracyjny.

J.

10. Data: 2006-02-14 15:11:11

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Feb 2006 15:08:26 +0100 I had a dream that maZZi <m...@f...net>
wrote:
>Jestem matką juz dlugo, ale po raz pierwszy widze by rząd zrobił coś dla
>nas.Widze że miałam rację im ufając.
>Becikowe na reszcie jest. Czy wiecie kiedy wejdą w życie kolejne
>udogodnienia?

Rzeczywiście. Zakładając, że utrzymujesz dziecko tylko przez 18 lat (co
i tak jest bzdurą, bo masa ludzi po 20 jest na garnuszku rodziców),
to dostałaś od państwa około 4.5 zł na miesiąc utrzymania dziecka.
Powiedz mi, co można kupić dziecku za 4.5 zł?

Becikowe dla normalnej rodziny nic nie da, a spowoduje tylko napływ
dzieci z tzw. rodzin patologicznych. Tak, rzeczywiście masz prawo się cieszyć,
dostałaś od rządu 5 zł miesięcznie na dziecko. Ja bym się upił za tą kasę.

--
Grzegorz Janoszka

zmienic nazwisko po slubie czy nie?
Zapracuj na internet