moja stronka :)

1. Data: 2004-12-30 11:45:24

Temat: moja stronka :)
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Salve!

W koncu moge sie pochwalic moja strona robotkowa:
http://www.kuleczka.prv.pl/

--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka)

1. Data: 2004-12-30 12:20:26

Temat: Re: moja stronka :)
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kuleczka" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
> Salve!
>
> W koncu moge sie pochwalic moja strona robotkowa:
> http://www.kuleczka.prv.pl/
>
> --
> Pozdrowienia,
> Magda (Kuleczka)
>

> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.robotki-reczne

Bardzo podoba mi sie Twoja stronka, zarówno od strony technicznej jak i
zawartosci. Prace przepiekne, a najbardziej podoba mi sie zestawienie i
ocena pasmanterii w Katowicach - teraz wiem gdzie dokladnie jechac po
zapasy, bo z Tychów mam rzut beretem :)
Sama tez przymierzam sie do utworzenia swojej stronki zeby móc pochwalic sie
swoimi wypocinami :) Moze na wakacjach jak znajde wiecej czasu...
Zycze powodzenia w rozbudowie stronki i czekam na nastepne dziela
Aga po sasiedzku z Tychów

1. Data: 2004-12-30 12:33:02

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kuleczka" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
> Salve!
>
> W koncu moge sie pochwalic moja strona robotkowa:
> http://www.kuleczka.prv.pl/

Zainteresowaly mnie kartki w dziale Window Color. Czy mozesz zdradzic jak je
robisz?

Kasia

1. Data: 2004-12-30 12:34:04

Od: KasiaS <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga z Tychów napisał:
> [...]
> swoimi wypocinami :) Moze na wakacjach jak znajde wiecej czasu...
> Zycze powodzenia w rozbudowie stronki i czekam na nastepne dziela

wow jestem pod wrazeniem.tez lubie takiego typu robutki ,lacznie z
malowaniem na szkle.Twoje wyniki prac sa imponujace podziwiam
pzdrawiam serdecznie
kasias z katowickiego

1. Data: 2004-12-30 13:00:43

Od: "Joanna Nowacka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA <k...@T...pl> napisał(a):

> Uzytkownik "Kuleczka" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci

Sliczne prace Kuleczko :)
Szczegolnie zachwycily mnie te szklanki. Mam pytanie jak je robisz. Malujesz
bezposrednio na szklance czy jak??

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-12-30 13:18:38

Temat: Re[2]: moja stronka :)
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

> Zainteresowaly mnie kartki w dziale Window Color. Czy mozesz zdradzic jak je
> robisz?

Obrazek maluje normalnie na folii, a potem przyklejam na kartke (po
wyschnieciu). W tym roku nie przyklejalam klejem, bo chcialam, zeby
adresaci mogli sobie te obrazki nakleic na szybe, ale niestety
przynajmniej w jednym przypadku obrazek odpadl od kartki. Do
przyszlego roku musze jeszcze przemyslec szczegoly techniczne, zeby
dalo sie odkleic obrazek, a kartka dotarla w calosci :)
W kazdym razie na pewno odradzam malowanie od razu na papierze, bo
farbka zostawia mokre plamy (wilgoc rozlewa sie dookola i na
kolorowych bristolu zostaje slad). I odkleic sie juz nie da.
Mozna przykleic klejem (ja na jednej kartce uzylam kleju Magic -
ladnie sie trzyma, tylko nie da sie juz tego odkleic :)).

To chyba tyle :)
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka)

1. Data: 2004-12-30 13:19:28

Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

> Sliczne prace Kuleczko :)

Uroslam :)

> Szczegolnie zachwycily mnie te szklanki. Mam pytanie jak je robisz. Malujesz
> bezposrednio na szklance czy jak??

Podkladam szablon od srodka szklanki (przyklejam tasma klejaca),
maluje kontur i zostawiam do wyschniecia, a szablon przenosze na
kolejna szklanke. Potem wypelniam farbkami.

--
Pozdrowienia,
(Magda) Kuleczka

1. Data: 2004-12-30 13:26:38

Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za pochwaly - nawet nie wiecie, jak sie ciesze :)

Mam jeszcze uwage do zglaszania pasmanterii - zauwazylam nie do konca
dziala mi okreslanie rodzajow dostepnych mulin, wiec jesli mozecie,
wpisujcie jeszcze raz w opinii, jakie muliny mozna dostac w danym
sklepie. Licze, ze wkrotce lista pasmanterii z Wasza pomoca mocno
sie powiekszy :) Oczywiscie zglaszajcie pasmanterie z calej Polski, a
nie tylko z Katowic.
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka)

1. Data: 2004-12-31 11:18:36

Od: "Joanna Nowacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl (Kuleczka) napisał(a):

> [...]
> Mozna przykleic klejem (ja na jednej kartce uzylam kleju Magic -
> ladnie sie trzyma, tylko nie da sie juz tego odkleic :)).

A jakbys tak wyciela folie z obrazkiem i przykleila tak?? Wtedy z folii da
sie chyba odkleic.

1. Data: 2004-12-31 11:33:53

Temat: Re[3]: moja stronka :)
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Joanna,

W Twoim liście datowanym 31 grudnia 2004 (12:18:36) można przeczytać:

> A jakbys tak wyciela folie z obrazkiem i przykleila tak?? Wtedy z folii da
> sie chyba odkleic.

Myslalam o czyms podobnym - zeby zrobic okienko z foliowa "szybka".
Wyprobuje to w przyszlym roku i na pewno pochwale sie efektami.

--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka)

Białystok
[Kraków]Hardanger
[Kraków] - Pasmanteria - świąteczna promocja
Mereżka
kto by mogl zrobic cos takiego?