Plakaty gejów

141. Data: 2003-03-19 14:47:06

Temat: Re: moja tolerancja było:Re: Plakaty gejów
Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:b59pe3$b8g$1@ns.master.pl...
> Po
> tej całej dyskusji kiedy ludzie przekonali mnie, ze tak naprawde to nie
> jestem toleranycjna, bo tolerancja nie zna granic, nie mozna kogos
tolerowac
> byle z dala od siebie, zdałam sobie sprawę, ze tak naprawdę to jestem
> obłudna

Lata temu mój TŻ stosunkowo często czekał na mnie na dworcu kolejowym
Warszawa Śródmieście, na który przyjeżdżał mój pociąg. I niestety tolerancja
jego była systematycznie wystawiana na próbę. Daruj, ale nie ma nic
przyjemnego w oganianiu się od niedwuznacznych propozycji. Natomiast kiedy
pan docent z uczelni, którego mój TŻ znał również na gruncie prywatnym, ale
który jednocześnie był dla niego autorytetem naukowym, na imprezie zaczął
zabierać się do całowania szepcząc, że nie będzi rozbijał mu małżeństwa, to
niestety w tym momencie granice tolerancji, o których piszesz radykalnie
uległy przesunięciu.
Taki typ zachowań powoduje, że teoria ponosi klęskę.

--

Blanka

b...@p...onet.pl

142. Data: 2003-03-19 14:48:22

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b59vld$dvv$1@news.onet.pl>, b...@p...onet.pl says...
> [...]
> jego była systematycznie wystawiana na próbę. Daruj, ale nie ma nic
> przyjemnego w oganianiu się od niedwuznacznych propozycji.

A czym to sie rozni od spamu, akwizytorow, czy "daj na bulke" ? Niczym.
Nagabywanie o to czy tamto mi rowniez przeszkadza. I co ? moge napisac
"akwizytorom dziekuje, zakaz wstepu", odpowiadac "nie" na nagabywanie
slowne, kasowac spam itp.

> [...]
> niestety w tym momencie granice tolerancji, o których piszesz radykalnie

A jakby przysiadla sie kobieta i probowala tego samego? To byloby
akceptowalne?

K.

143. Data: 2003-03-19 14:48:25

Temat: Re: Plakaty gejów
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AsiaS" <a...@n...onet.pl> wrote in message news:b59vpf$e9r$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Iwon(k)a"
> Pod względem wartościującym.

otoz to :-) zauwazenie roznicy nie wiaze sie od razu z dyskryminacja.
iwon(k)a

144. Data: 2003-03-19 14:50:40

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> wrote in message

> ma go przekonać, że homoseksualizm jest normą, a nie chorobą lub
> nieszczęściem.

A co to jest wlasciwie norma ? Cos co jest akceptowane przez wiekszosc
spolecznosci - prawda ?
Wsrod ludozercow np spozywanie ludzi byloby najzwyklejsza norma i nikt tam
nie widzialby w tym nic dziwnego ani nagannego.
Jesli wiec nie bedziemy przeciwstawiac sie erozji obyczajow - to pewne
nieprawidlowosci zwyczajnie stana sie taka "norma"...

145. Data: 2003-03-19 14:52:20

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b59vr3$lnj$1@atlantis.news.tpi.pl>, i...@b...pl says...
> "tweety" <n...@n...pl> wrote in message
> warunkiem
> mi

> Widzisz problem w tym, ze uwazam ze to nie wiekszosc ma sie dostosowywac
> mniejszosci ale odwrotnie.
> Zalozenie jak najbardziej poprawne - nieprawdaz ?
> Mniejszosc ktora chce narzucac swoj punkt widzenia wiekszosci musi miec
> swiadomosc, ze wiekszosc moze jej bolesnie utrzec nosa....

Tak tylko kwestia sprawdzenia tej wiekszosci i mniejszosci.
Nierealne ale np. glosowanie mieszkancow - kto jest za wywieszeniem
plakatow, a kto nie.
A poniewaz nierealne to realizowane poprzez ustalenia "z gory" -
prywatna firma, nie lamiac prawa moze te plakaty powiesic w obrebie
swojej wlasnosci - czyli na bilboardach.

Jesli Ty bys byl wlascicielem takiego billboardu, to bys sie nie zgodzil
- Twoje prawo. Ale przyszli by do mnie - wlasciciela konkurencyjnych
billboardow i bym i m to powiesil. W czym problem?

K.

146. Data: 2003-03-19 15:16:58

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(...)
nie wiem czy dobrze zrozumiałam twój post, ale wg mnie nie ma on nic do
rzeczy z tolerancją, bo tolerowac nie znaczy ze mam próbować. Ja szanuje
ludzi bezwzględu na ich łózkowe sprawy ale to nie oznacza, ze kazdy ma prawo
wchodzic do mojego łózka. Tolerowanie homoseksualistów wcale nie sprowadza
sie do tego, ze akceptuje jak kobieta sie do mnie przystawia bądź jak facet
przystawia sie do mojego męza. Przyzwolenie a tolerancja to dwie rózne
sprawy. W tym całym wątku nie chodzi o przywolnienie na publiczny seks
homoseksualistów czy przyzwolenie na nagabywanie przez homoseksualistów
facetów na ulicy, chodzi o plakat, kawałek papieru, który wywołuje u
niektórych alergię tylko dlatego, ze uwazają iz jak sie ktos naoglada to sie
taki stanie. Co maja opisane przez ciebie sytuacje do tego plakatu?? nie
rozumiem.

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

147. Data: 2003-03-19 15:31:41

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał

> Ciekaw jestem (niestety nie do sprawdzenia) jak by to
wygladalo, jesli w
> tytul byloby "plakaty lesbijek", w tresci mowa o platach
kobiet
> trzymajacych sie za rece.

IMO istnieje cicha akceptacja na homoseksualizm damski.
Najczęściej takimi zażartymi homofobami są mężczyźni i oni
od razu odbierają homoseksualizm jako atak na nich (co to by
było jakby jakiś gej się do mnie przystawiał ?) ... a o
miłości lesbijskiej myślą w kategoriach "fajnie byłoby do
nich dołączyć i uprawiać seks w trójkącie".

Tak z własnych doświadczeń ... kilka razy zdarzyło mi sie
być 'podrywaną' przez dziewczynę (z różnych skutkiem ;-)))
_nigdy_ nie wywołałao to u mnie negatywnych uczuć ....
natomiast jak się rozmawia z facetami, którym też się coś
takiego zdarzyło (podrywanie przez innego faceta) to na ogół
są oni zniesmaczeni, mówią cos o daniu po mordzie albo
jeszcze gorzej ;-(

> W naszym spoleczenstwie czyms zwyklym jest widok 2 kobiet
trzymajacych
> sie za rece, idacych pod reke, wymieniajacych pocalunki na
dzien dobry
> czy do widzenia. Natomiast facetow tak sie raczej nie
spotyka.

A czy to nie jest trochę tak ... że kobiety są bardziej
"uczuciowe" i nie wstydzą się tych uczuć okazywać a faceci
to 'zimni dranie' ?
I jak taki zimny drań robi się ciepły ..., to jest to coś
dziwnego ?

Pozdrawiam
MOLNARka

P.S. Cholercia - taki fajny wątek a ja dopiero zasiadłam
przed kompem ;-(

148. Data: 2003-03-19 15:57:58

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
> In article <b59vld$dvv$1@news.onet.pl>, b...@p...onet.pl says...
> A czym to sie rozni od spamu, akwizytorow, czy "daj na bulke" ? Niczym.

Jasne to to samo co propozycja zakupu ściereczek z cudowną pastą do
czyszczenia gratis:-)

> Nagabywanie o to czy tamto mi rowniez przeszkadza. I co ? moge napisac
> "akwizytorom dziekuje, zakaz wstepu", odpowiadac "nie" na nagabywanie
> slowne, kasowac spam itp.

No jasne powinien stać na peronie z tabliczką na szyi "Gejom dziękuję":-)

> A jakby przysiadla sie kobieta i probowala tego samego? To byloby
> akceptowalne?

Ale nie przysiadła się kobieta tylko facet. Nie sądzisz, że powinien
wcześniej zapytać, czy druga strona ma na to ochotę?

--

Blanka

b...@p...onet.pl

149. Data: 2003-03-19 16:24:51

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem czy dobrze zrozumiałam twój post, ale wg mnie nie ma on nic do
> rzeczy z tolerancją, bo tolerowac nie znaczy ze mam próbować.

Tu nie chodzi o to, że ktoś ma próbować, ale że jest nagabywany i czynione
są mu propozycje typu szybki numerek. Tolerancji akurat da takich zachowań
nie mam.

> Co maja opisane przez ciebie sytuacje do tego plakatu?? nie
> rozumiem.

Plakat jest elementem akcji, która ma przeciwdziałać pewnemu zjawisku. Nie
jest to zdjęcie prezentujące pracę poplenerową w konkursie młodych talentów.
A opisane sytuacje ilustrują dlaczego ludzie mogą tak, a nie inaczej
postrzegać homoseksualistów.

--

Blanka

b...@p...onet.pl

150. Data: 2003-03-19 16:56:49

Od: "Jakub Słocki" <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

| No jasne powinien stać na peronie z tabliczką na szyi "Gejom dziękuję":-)

No w tym wypadku problem, wiec trzeba po prostu odpowiadac "nie". Ale ten
sam problem maja nagabywane przez facetow kobiety.

| Ale nie przysiadła się kobieta tylko facet. Nie sądzisz, że powinien
| wcześniej zapytać, czy druga strona ma na to ochotę?

Tak. Ale to jest cecha kulturalnych ludzi, a nie hetero czy homoseksualnych.

Staram sie pokazac, ze to co napisalas zdarza sie nie tylko w przypadku osob
homo. Oni to takze zwykli ludzie - i wsrod nich sa rozne osoby, o roznej
wrazliwosci, kulturze itd.

Na tej samej zasadzie jak Ty opowiadasz, mozna nie lubiec Niemcow, bo
najechali na Polske, nie lubiec Kowalskich, bo jeden kowalski to mojej
ciotce rower ukradl itp.

K.

dobra zona, dobry mąż
Jestem najszczesliwszym czlowiekiem