moja żona nie chce gotować

1. Data: 2004-09-15 13:14:11

Temat: moja żona nie chce gotować
Od: "janusz" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja żona nie chce gotować. Uważa, że szkoda na to czasu i kupuje gotową
garmażerkę. Ja uważam, że obowiązkiem kobiety jest gotowanie. Na tym tle
dochodzi do awantur. I jakie jest rozwiązanie tego konfliktu.
janusz

1. Data: 2004-09-15 13:20:39

Temat: Re: moja żona nie chce gotować
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janusz" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> Moja żona nie chce gotować. Uważa, że szkoda na to czasu i kupuje gotową
> garmażerkę. Ja uważam, że obowiązkiem kobiety jest gotowanie. Na tym tle
> dochodzi do awantur. I jakie jest rozwiązanie tego konfliktu.

Ehe :)
Zmienić podejście i zacząć samemu gotować :) Ja tam uważam, że gotowanie
jest obowiązkiem tego, kto akurat ma na to czas :)

1. Data: 2004-09-15 13:23:43

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja żona nie chce gotować. Uważa, że szkoda na to czasu i kupuje gotową
> garmażerkę. Ja uważam, że obowiązkiem kobiety jest gotowanie. Na tym tle
> dochodzi do awantur. I jakie jest rozwiązanie tego konfliktu.

wspólne gotowanie to fajna zabawa wiec mzoe i ty spróbujesz?
p.

1. Data: 2004-09-15 13:33:31

Od: "janusz" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "janusz" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
>
> Ehe :)
> Zmienić podejście i zacząć samemu gotować :) Ja tam uważam, że gotowanie
> jest obowiązkiem tego, kto akurat ma na to czas :)
Ale ja nie lubię gotować i uważam, że to nie jest mój obowiązek.
janusz

1. Data: 2004-09-15 13:40:34

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"janusz" <j...@v...pl> wrote in message
> Moja żona nie chce gotować. Uważa, że szkoda na to czasu i kupuje gotową
> garmażerkę. Ja uważam, że obowiązkiem kobiety jest gotowanie. Na tym tle
> dochodzi do awantur. I jakie jest rozwiązanie tego konfliktu.

zmienic zone.

iwon(k)a

1. Data: 2004-09-15 13:45:46

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja nie lubię gotować i uważam, że to nie jest mój obowiązek.

Może Twoja żona myśli dokładnie tak samo?
A kto ma więcej czasu?

1. Data: 2004-09-15 13:46:17

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "janusz" <j...@v...pl> wrote in message
>
> zmienic zone.

Dość kosztowne :)

1. Data: 2004-09-15 13:54:00

Od: "Trafak" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> garmażerkę. Ja uważam, że obowiązkiem kobiety jest gotowanie. Na tym tle
> dochodzi do awantur. I jakie jest rozwiązanie tego konfliktu.

Mój dziadek tak nauczył babcię, że jak wracał z pracy i nie było obiadu w
ciągu 5 minut, to wychodził do baru i tyle. A wracał wiadomo w jakim stanie
i późno...
Dlatego obiad zawsze miał i to na czas :-)))))))
Trafak

1. Data: 2004-09-15 13:58:59

Od: "janusz" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może Twoja żona myśli dokładnie tak samo?
> A kto ma więcej czasu?
Żona siedzi w Internecie i rozwiązuje konkursy. W tym czasie ugotowałaby
obiad i dla nas i dla sąsiadów...
janusz

1. Data: 2004-09-15 14:05:55

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja nie lubię gotować i uważam, że to nie jest mój obowiązek.

ja tez nie lubie gotowac szczególnie codziennie wymyslac i stac w garach ale
mam wolny zawód dlttego gotuje bo mojemu TZ jest miło gdy wrac po 10
godzinach z pracy i ma podany ciepły posiłek.
nie ejst to mój obowiązek ale odczuwam ,ze powinna skoro jestem w domu i
moge to zrobic ,głupio bym sie czuła czekając na TŻ bez obiadu oczekując ze
to on cos zrobi , wychodzenie codziennie do knajp jest kosztowne.
co do żony to nie wiedziałeś o tym nie gotowaniu przed ślubem?
p.

Gorzka oliwa
slodkie ziemniaki
Sushi 77