moje pierwsze kroki na 7ya.ru

1. Data: 2005-04-18 15:01:27

Temat: moje pierwsze kroki na 7ya.ru
Od: "sarenka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z niemałym trudem (całkowita nieznajomość cyrlicy) udało mi się założyć album na
7ya.ru. Na razie są tam tylko dwie moje pracę, ale postaram się dodawać i
schematy . Jak na krótki staż w temacie robótek mam ich mnóstwo.

Pozdrawiam serdecznie - Sarenka z Wrocławia

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=80488&o
b=0

2. Data: 2005-04-18 15:13:45

Temat: Re: moje pierwsze kroki na 7ya.ru
Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

obrusik sliczny ale fartuszek tez :)

--
Marzena
www.robotki.police.pl

3. Data: 2005-04-18 17:28:28

Od: "Ela P. " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> schematy . Jak na krótki staż w temacie robótek mam ich mnóstwo.
>
> Pozdrawiam serdecznie - Sarenka z Wrocławia

Jak tak wyglądają pierwsze kroczki, to pogratulować. I stronki i tych dzieł.
Ela P.

4. Data: 2005-04-19 13:04:38

Od: Alladyna <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mnie sie podoba zdjecie z nad "morza" :P
(a dziela tez śliczne)

Alina z Nowego Sącza
a...@t...pl
GG# 2870843

5. Data: 2005-04-19 13:26:06

Od: "sarenka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. wrzucilam pierwszy schemacik, urocza sarenka, moze ktos sie skusi na wykonanie..

sarenke planuje wykonac jeszcze przed wakacjami, poki co 3 rozpoczete dziela
(obrusy xxx) i regularna nauka na szydelku (pierwsze kroki) u najwsapnialszej na
swiecie tesciowej

Pozdrawiam - Sarenka z Wroclawia

6. Data: 2005-04-21 05:28:53

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sarenka"

> 7ya.ru. Na razie są tam tylko dwie moje pracę, ale postaram się dodawać i
> schematy . Jak na krótki staż w temacie robótek mam ich mnóstwo.

Bardzo ładne:)
Czy obrus z zajączkami jest naszyty na coś? Na płótno? Obszyty lamówką ?

Elżbieta

7. Data: 2005-04-21 10:33:14

Od: "sarenka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy obrus z zajączkami jest naszyty na coś? Na płótno? Obszyty lamówką ?

To połączenie kanwy z lnem. Z oszczędności len jest doszyty i ważna uwaga
wcześniej kanwa została wyprana w ciepłej wodzie, podobnie jak len ( nie lubię
niespodzianek po praniu :)) )..

8. Data: 2005-04-21 10:39:17

Od: "sarenka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

..wrzucilam schemacik zajaczkow na strone

9. Data: 2005-04-21 11:28:51

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sarenka"

> [...]
> wcześniej kanwa została wyprana w ciepłej wodzie, podobnie jak len ( nie

Dzięki :))

Elzbieta

[XXX] Poszukuje Roses Sampler z katalogu DMC
BRAKUJE XXX
Plecionki z linek
Szukam
[xxx] delikatne akty