moje podniebienie !

1. Data: 2003-09-15 09:06:59

Temat: moje podniebienie !
Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadlam ostatnio cukierki (Ice fresh) i chyba poharataly mi podniebienie.
Strasznie boli jak jem i pije cokolwiek! Sniadanie to byla katorga no i
czuje taka gulke na nim. Czy ktos zna moze jakis sposob zeby to zniklo i
nie bolalo! To juz drugi dzien :((((

--
--- --> B *^* U *^* R *^* S *^* Z *^* T *^* Y *^* N *^* K *^* A <-- ---

2. Data: 2003-09-15 09:15:54

Temat: Re: moje podniebienie !
Od: "Dan" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Strasznie boli jak jem i pije cokolwiek! Sniadanie to byla katorga no i
> czuje taka gulke na nim. Czy ktos zna moze jakis sposob zeby to zniklo i

dobry sex oralny powinnien pomóc :):):)

3. Data: 2003-09-15 09:19:56

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dan" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> dobry sex oralny powinnien pomóc :):):)

dziekuje za porade, ale wolalabym cos natychmiastowej pomocy bo na taki
sexik to musze poczekac, nic nie ma na zawolanie tak ze hop i siup :)

4. Data: 2003-09-15 09:27:56

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bk3vfi$g0q$...@n...atman.pl,
Bursztynka <b...@p...pl>:
> [...]
> byla katorga no i czuje taka gulke na nim. Czy ktos zna moze jakis
> sposob zeby to zniklo i nie bolalo! To juz drugi dzien :((((

Niestety musisz poczekac az sie zaleczy, uwazaj na twarde jedzenie,
zwlaszcza skórke od chleba.

Dla zalagodzenia objawow mozesz kupic zel na bolesne zabkowanie, np.
Bobodent z lignokaina - usmierzy na jakis czas bol.

Mozesz tez spryskac tymsalem w sprayu albo plukac szalwia.

--
Robert

5. Data: 2003-09-15 16:38:46

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bobodent z lignokaina - usmierzy na jakis czas bol.
>
> Mozesz tez spryskac tymsalem w sprayu albo plukac szalwia.

no wlasnie skosztowalam paluszkow solonych, i pewnie nie byl to najlepszy
pomysl :(
ile to bedzie trwac, bo na obiad zjadlam dzis tylko budyn, kotletow nie
moglam :((((

poplucze ta szalwia bo to jedyne co mam w domciu
dzieki

6. Data: 2003-09-15 18:31:29

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bk4pu8$1oo5$...@n...atman.pl,
Bursztynka <b...@p...pl>:

> no wlasnie skosztowalam paluszkow solonych, i pewnie nie byl to
> najlepszy pomysl :(
> ile to bedzie trwac, bo na obiad zjadlam dzis tylko budyn, kotletow
> nie moglam :((((

Z kilka dni - to zalezy od indywidualnego gojenia, ale jak bedziesz jadla
takie ostre rzeczy, to moze Ci sie przedluzyc!
Nawet na jablko uwazaj, bo jak nagryziesz duzy kawalek, to moze urazic.
Twarde rzeczy mozesz jesc, ale w malych kawalkach i od razu na bok buzi i
rozdrabniaj zebami trzonowymi

> poplucze ta szalwia bo to jedyne co mam w domciu

Szalwia jest dobra - jesli masz ekspresowa, to zaparz 2 torebki w ok. 100ml
(pol szklanki) wrzatku, poczekaj az ostygnie i pluczac zwroc uwage, aby
dotykala do chorego miejsca (gorny wal zazebowy najprawdopodobniej),
nastepnie nie polykaj tylko wypluwaj, bo za duzo szalwii lepiej nie
konsumowac. Ale jak troche polkniesz, to nic sie nie stanie oczywiscie.

--
Robert

7. Data: 2003-09-16 09:41:18

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie gotuje wode na ta szalwie bo juz nie moge z tym zyc :) glodna jestem
:) a jak na zlosc w domu same twarde rzeczy :)

Ile razy dziennie mozna tym plukac dziobka ?

8. Data: 2003-09-16 09:48:50

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bk6ls6$13p3$...@n...atman.pl,
Bursztynka <b...@p...pl>:
> Wlasnie gotuje wode na ta szalwie bo juz nie moge z tym zyc :) glodna
> jestem :) a jak na zlosc w domu same twarde rzeczy :)

:)
Sprobuj zmiekczyc - namocz w wodzie. Albo w szalwii ;)) (zartuje)

Kup sobie banany. Polecam banan podgrzany w mikrofalowce polany jogurtem
naturalnym, najlepiej Bakoma. Mozna cynamon lub kakao na to.

> Ile razy dziennie mozna tym plukac dziobka ?
Mozna wiele, np. co 2 godziny, nie zaszkodzi.

--
Robert

9. Data: 2003-09-17 14:31:39

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilam wlasnie banany :) bo chyba ten bananowy deser musi byc pyszny, tylko
jeszce takie male pytanko, te banany do mikrofalowki w skorce czy bez i na
jak dlugo?

PS podniebienie juz prawie ok, lykam tez witaminke B, ale winogron nie moge
jesc a mam go mnostwo w domu :(((

10. Data: 2003-09-17 19:40:40

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bk9r8c$2r7h$...@n...atman.pl,
Bursztynka <b...@p...pl>:
> kupilam wlasnie banany :) bo chyba ten bananowy deser musi byc
> pyszny, tylko jeszce takie male pytanko, te banany do mikrofalowki w
> skorce czy bez i na jak dlugo?

Bez skorki, przeciac na pol i az zaczna sie robic mazisto-przezroczyste -
lub do ulubionego stanu, wypraktykowac.

> PS podniebienie juz prawie ok

No to dobrze - tylko dalej na nie uwazaj, bo lubi sie odnowic jak tylko
zaleczone.

--
Robert

pielęgniarskie-Warszawa