mokotowskie pola

1. Data: 2003-11-18 19:38:02

Temat: mokotowskie pola
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

to proszę szanownej publiki
kto by sie pisał na *ten* czwartek

do lolka?

--
Jak łatwo nauczyć się panować,
Jak trudno nauczyć się rządzić.

J.W.Goethe

1. Data: 2003-11-19 07:55:21

Temat: Re: mokotowskie pola
Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Nov 2003 20:38:02 +0100, tren R <t...@s...na.sojusze>
wrote:
> to proszę szanownej publiki
> kto by sie pisał na *ten* czwartek
>
> do lolka?

Lolek jest OK.
...ale miał być Amesiakowy poniedziałek - 24 'cy cuś'.

Mówię o tym, bo zacząłem się już wkomponowywać - no w ten poniedziałek
znaczy ;)

--
"Móżdżek, długo uważany jedynie za koordynatora ruchów ciała,
jest aktywny podczas wielu czynności poznawczych"

1. Data: 2003-11-19 09:37:47

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <tycztom> miał rację
<news:slrnbrmc2m.2qna.tycztom@volt.iem.pw.edu.pl> ale:

> Lolek jest OK.
> ...ale miał być Amesiakowy poniedziałek - 24 'cy cuś'.
>
> Mówię o tym, bo zacząłem się już wkomponowywać - no w ten poniedziałek
> znaczy ;)

paweł nie może w poniedziałek.
a ty w czwartek?
i cały czasior czekamy na deklarejszyn amnezjusza

1. Data: 2003-11-19 09:46:54

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <tren R> miał rację
<news:bpfdhb$2f5h$1@news2.ipartners.pl> ale:

> i cały czasior czekamy na deklarejszyn amnezjusza

o miśku nie wspominając ;)))

--
Wróciwszy do swego gabinetu, Mueller zauważył, że Stirlitz podejrzanie kręci się w
pobliżu sejfu. - Co tu robicie, Stirlitz? - srogo zapytał.

1. Data: 2003-11-19 10:01:18

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@s...na.sojusze> wrote in message

> o miśku nie wspominając ;)))
Misiek potwierdzony: czwartek, 16.00. Na poniedzialek tez go umowie, jesli
Krzys sie odamnezuje i odezwie. Gozdzik w klapie wystarczy abyscie go
rozpoznali?:)

Kaska
P.S. Twoje Stirlitze sa dla mnie zrodlem nieustajacej wesolosci, ale
ostatnio spowodowaly, ze cos mi puknelo na wzor "Pomyslowego Dobromira";)

(zadne tam pspowe gesi,czy inne ptactwo, ale najnowsze tendencje w podejsciu
do wlasnej historii w Niemczech)

1. Data: 2003-11-19 11:29:14

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Pyzol> miał rację
<news:bpff1h$1n7pp1$1@ID-192479.news.uni-berlin.de> ale:

> Misiek potwierdzony: czwartek, 16.00. Na poniedzialek tez go umowie,
> jesli Krzys sie odamnezuje i odezwie. Gozdzik w klapie wystarczy
abyscie
> go rozpoznali?:)

czyli misiek naszym goździkiem odniesienia!
szukajmy misia z goździkiem.
;)

16.30

możesz rozwinąc nieco co?

--
robak tu, robak tam
ja na niego proszek mam

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-11-19 13:05:41

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Nov 2003 10:37:47 +0100, "tren R"
<t...@s...na.sojusze> wrote:

>i cały czasior czekamy na deklarejszyn amnezjusza

Mam awarię kompa, więc tylko na chwilę otwieram okienko. ;-)
W moim przypadku czwartek nie wchodzi w grę. Jeśli jednak zdecydujecie
się na ten dzień, to prześlę Wam radosne pozdrowienia. :-)))

--
Amnesiak

1. Data: 2003-11-19 13:26:26

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Amnesiak> miał rację
<news:7fqmrvot5lvhokeilg1od8qug8i8pgvav1@4ax.com> ale:

> Mam awarię kompa, więc tylko na chwilę otwieram okienko. ;-)
> W moim przypadku czwartek nie wchodzi w grę. Jeśli jednak zdecydujecie
> się na ten dzień, to prześlę Wam radosne pozdrowienia. :-)))

i tak źle i tak niedobrze.
a ja (i nie tylko chyba)
chciałbym mieć was dwóch
;)

mi wszystko opadło ;(

--
Chwalimy dawne lata, lecz żyjemy w naszych.

Owidiusz

1. Data: 2003-11-19 13:30:28

Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak:

>Mam awarię kompa, więc tylko na chwilę otwieram okienko. ;-)
>W moim przypadku czwartek nie wchodzi w grę. Jeśli jednak zdecydujecie
>się na ten dzień, to prześlę Wam radosne pozdrowienia. :-)))

U mnie ten czwartek też jest już zagrożony, więc proponuję, żeby spontaniczni
organizatorzy nie przejmowali się moimi preferencjami dziennymi. Niech się
umówią ci, którzy na pewno mogą przyjść danego dnia, dadzą znać na grupie o
czasie i miejscu, a jeśli i ja będę mógł przyjść, to dołączę bez specjalnego
zapowiadania się. OK?

A tak BTW dlaczego omijamy weekendy?

P.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-11-19 13:39:16

Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak:

> [...]

czasie i miejscu, a jeśli i ja będę mógł przyjść, to dołączę bez specjalnego

osobowość wieloraka
Wampiry i wilkołaki
Posty, a prawa autorskie
Do psphome - dot. Czarka