moralnosc a korzystanie z prostytutek.

1. Data: 2001-04-20 13:08:41

Temat: moralnosc a korzystanie z prostytutek.
Od: "Wieslaw" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No tak, od dawna mysle o tym aby skorzystac z tego typu uslug ale mam
bardzo moce opory natury moralnej. Czasami mam ochote zadzwonic do
jakiegos ksiedza i zapytac dlaczego wedlug kosciola nie wolno mi tego robic.
Ciekaw jestem co by mi powiedzial.

Co wy o tym sadzicie?

1. Data: 2001-04-20 13:48:54

Temat: Re: moralnosc a korzystanie z prostytutek.
Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wieslaw <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9bpco9$28gf$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> bardzo moce opory natury moralnej. Czasami mam ochote zadzwonic do
> jakiegos ksiedza i zapytac dlaczego wedlug kosciola nie wolno mi tego

Powinienes napisac "..mam zamiar skorzystac z tego typu kobiet..."
Mysle ze to by bardziej oddawalo istote rzeczy.

I drugie - masz opory moralne i moze szukasz u nas przyzwolenia?

L.

1. Data: 2001-04-20 14:00:02

Od: "Faraon" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wieslaw" <w...@p...com> wrote in message
> [...]
> bardzo moce opory natury moralnej. Czasami mam ochote zadzwonic do
> jakiegos ksiedza i zapytac dlaczego wedlug kosciola nie wolno mi tego

Nie wystarcza tobie że masz opory ... spytaj sam siebie dlaczego? nie
będzesz musiał dzwonić do księży czy szukać na grupach dyskusyjnych

Faraon

1. Data: 2001-04-20 14:09:53

Od: luksfer <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wieslaw wrote:

> [...]
> bardzo moce opory natury moralnej. Czasami mam ochote zadzwonic do
> jakiegos ksiedza i zapytac dlaczego wedlug kosciola nie wolno mi tego robic.

HEJ,
odpowiedzialby, ze nierzad jest wykorzystywaniem kobiet albo
inaczej czyms, co krzywdzi je, i byloby to prawda. Ale czy nie
powiedzialby "Z Bogiem!". HEehe. Dlaczego odpisuje na takie listy?
Thom

1. Data: 2001-04-20 14:35:32

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wystarcza tobie że masz opory ... spytaj sam siebie dlaczego?

Wlasnie, stary numer na tym swiecie to to, ze ludziom wydaje sie,
ze opory moralne biora sie z "zabobonow" :-))
a to -IMO- "odzew" wewnetrznego instynktu.
W tym przypadku, hihi: prawidlowo -> skorzystac "na luzie" z prostytutki,
nieprawidlowo -> miec zabobon i opor moralny. :-)

Kto stworzyl taki Nowy, "Prawidlowy" Swiat
(w ktorym spokojnie korzysta sie z pani "sprzedajacej seks"),
ktory jest w opozycji do "zabobonu", a wedlug mnie -> instynktu
wewnetrznego?
IMO- to media i masowosc stowrzyly Nowy Wizerunek Czlowiek Wyzwolonego.
Ale to nie <zli ludzie pracujacy w telewizji>, tylko my sobie go
"wymarzylismy"
(a telewizja tylko pokazala to co chcielismy),
a teraz sie to troche wali, tak jak mdli
po zjedzenie zbyt wilekiej ilosci slodkich ciastek.
Zdufka, Duch

1. Data: 2001-04-20 14:37:16

Od: "The.Men" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. "per bilans" wychodzi najtaniej, gwarantuje!
2. istnieje od zarania ludzkosci, jeszcze wczesniej niz Biblia
3. wlasnie Biblia nie boi sie o tym mowic, i wcale nie wiem czy potepia

(oczywiscie nie mam na mysli np. tzw. tirowek, ktorych zycie nie jest nic
warte, i podobnych organizacji na podobnym poziomie, ale jest wiele roznych
synonimowtego zjawiska czy slowa, np. samotna dziewczyna z dzieckiem ktorej
sponsor pozwala zyc na godziwym poziomie)

1. Data: 2001-04-20 17:04:42

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wieslaw, który juz w dziecinstwie marzyl o o bladzi, któremu jednak wychowanie
w katolickiej rodzinie marzen spelnic nie pozwala, napisal tak:

> [...]
> bardzo moce opory natury moralnej. Czasami mam ochote zadzwonic do
> jakiegos ksiedza i zapytac dlaczego wedlug kosciola nie wolno mi tego robic.

"Drogi chłopcze-

zdajesz sobie chyba sprawe z tego, ze seks nie sluzy przyjemnosci tylko
prokreacji, wiec zrobisz tak

idz do domu nierzadu, wyjdz z kobieta, w której znajdziesz upodobanie
wez ja do swego domu, przywiaz do lózka,
zabierz wszystkie pigulki, spiralki, kapturki,
demonstracyjnie przekluj na jej oczach wszystkie gumki,

nastepnie lacz sie z nia w prokreacyjnym uscisku
az do blogoslawionego skutku,

a zanim ciaza stanie sie zbyt widoczna,
przyjdz z nia do mnie mój chlopcze,

a ja poblogoslawie Wasz zwiazek z calego serca.
Amen.

P.

1. Data: 2001-04-20 19:50:17

Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wieslaw" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo moce opory natury moralnej. Czasami mam ochote zadzwonic do
> jakiegos ksiedza i zapytac dlaczego wedlug kosciola nie wolno mi tego

1. "Korzystac z prostytutek"? Brzmi troche jak "korzystac z
komputera/telewizora" :( Moze sie czepiam, ale jakos nie podoba mi sie to
wyrazenie :(
2. Mysle, ze ksiadz by Ci powiedzial, ze wstepujesz na droge grzechu, bo to
jest zle i juz :) A jakby sie zdarzyl madrzejszy to moze by dodal, ze to
jest cudzolostwo i niemoralne.
3. ...a ja dodam (juz zupelnie nie zwiazane z religia), ze to jest
"folgowanie" najgorszym instynktom, do tego wstydliwe i niebezpieczne
(choroby... niby "mnie to nie dotyczy", ale jednak jest duze
prawdopodobienstwo!).

--
--===[Strix]===--
s...@p...com

1. Data: 2001-04-20 21:00:51

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wieslaw wrote:
> No tak, od dawna mysle o tym aby skorzystac z tego typu uslug ale mam
[..]
> Co wy o tym sadzicie?

Że to jest po prostu gwałt.
Nie ważne, że dajesz jej za to pieniądze - to po prostu gwałt.

pozdrawiam
Arek

--
Osobom, które dotyka problem przymusowego poboru do wojska, udzielamy
bezpłatnej i legalnej pomocy w ochronie ich planów, poprzez uzyskanie

1. Data: 2001-04-20 21:02:57

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"The.Men" wrote:
> (oczywiscie nie mam na mysli np. tzw. tirowek, ktorych zycie nie jest nic
> warte, i podobnych organizacji na podobnym poziomie, ale jest wiele roznych

Napisałeś to w bezmyślnym rozpędzie czy tak uważasz?

Arek

--
Osobom, które dotyka problem przymusowego poboru do wojska, udzielamy
bezpłatnej i legalnej pomocy w ochronie ich planów, poprzez uzyskanie
odroczenia służby lub przeniesienia do rezerwy. http://www.wojsko.eteria.net

ogromna prozba
dominacja kobiet? tutaj?
liczy sie tylko $$$
Re: Wielki świat
Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi