mostek

1. Data: 2007-07-06 16:41:39

Temat: mostek
Od: "marek " <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć. Jeśli ktoś orientuje się w temacie proszę o pomoc. Mam wklęsły mostek.
Wada fachowo nazywa się lejkowatą klatką piersiową. Wada nie jest duża i nie
upośledza sprawności. Jednak uniemożliwia mi rozpoczęcie kariery w zawodowym
wojsku i w ciągu kilku lat chcę się jej pozbyć.
Czy operacja przysługuje tylko osobom którym wada poważnie upośledza
sprawność, bo taki właśnie tekst usłyszałem od jednego z ortopedów których
odwiedziłem. Drugi powiedział mi, ze to żadna wada i nie ma sensu nic operować.
Nie satysfakcjonują mnie takie odpowiedzi i szukam dalej, czy macie może
jakieś sugestie, znacie kogoś kto się podejmie, najlepiej w Warszawie ale
niekoniecznie? Dodam, że mam 20 lat.

2. Data: 2007-07-06 20:30:05

Temat: Re: mostek
Od: d0kt0r3k <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wejdz na forum www.pectus.pl, tam wszystkiego sie dowiesz.

--
| Greetings

wyniki histopatologiczne - interpretacja
Warto przeczytać
nadmierne pocenie się [pośladki plecy] ? nadpotliwość?
Ślepota oka prawego a Prawo Jazdy ???
PNN i niektóre wyniki badań