.. motylek

1. Data: 2004-06-29 11:54:57

Temat: .. motylek
Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zapraszam to zobaczenia
http://allegro.pl/show_item.php?item=27238632

I teraz, zanim ktos wysle maila do abuse allegro.. To nie jest reklama :)
Zastanawiam sie nad zakupem tego "sprzetu", jednak nie interesuje mnie
rozbudowa miesni (naczytalem sie na pracy miesni przy tego typu
urzadzaeniach i braku pracy sciegnien), tylko o program 'spalanie tluszczu'
oczywiscie miesnie przy tym tez pracuja jak glupie, ale jakby to
kontrolowac, by nie doprowadzic sie do kontuzji...

warto ?

2. Data: 2004-06-29 12:46:55

Temat: Re: .. motylek
Od: "tade" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucid [Tomek]" napisał w wiadomości >

> Zapraszam to zobaczenia
> http://allegro.pl/show_item.php?item=27238632
>

> Zastanawiam sie nad zakupem tego "sprzetu",
> warto ?

Warto, zdecydowanie. Im więcej nabywców /czyt. jeleni/ znajdzie sprzedający,
tym więcej zarobi. Czyli dla sprzedającego warto. A nabywca? Pozbędzie sie
trochę kasy i mnóstwa złudzeń, (tłuszczyk i resztki próżnujących mięśni
pozostają b.z.). To chyba też coś warte.
pzdr
tade

3. Data: 2004-06-29 13:33:58

Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> Warto, zdecydowanie. Im więcej nabywców /czyt. jeleni/ znajdzie
sprzedający,
> tym więcej zarobi.

Na pewno zarabia na tym krocie :) jak sprzedaje to za 29 zl...

> Czyli dla sprzedającego warto. A nabywca? Pozbędzie sie
> trochę kasy i mnóstwa złudzeń, (tłuszczyk i resztki próżnujących mięśni
> pozostają b.z.).

Sorry, ale malo konstruktywna odpowiedz oparta widze na tym co uslyszales
gdzies niewiadomo gdzie :). Tego typu stymulatory miesni dzialaja, nie da
sie tego ukryc, nie da sie temu zaprzeczyc. No wyjatek stanowia ludzie z
pogladami jak Twoje :) Ze "nie i koniec" ;)

> To chyba też coś warte.

Czekam na jakies argumenty ;)

> pzdr
> tade

pozdrawiam rowniez,
Tomek

4. Data: 2004-06-29 17:37:56

Od: Montag <""m\"@ntag@p@c...@n...pl"> szukaj wiadomości tego autora

lucid [Tomek] wrote:
> [...]
> oczywiscie miesnie przy tym tez pracuja jak glupie, ale jakby to
> kontrolowac, by nie doprowadzic sie do kontuzji...

Moim zdaniem nie. Ja akurat nie mam obsesji na punkcie rzeźby i spalania
ale z tego co słyszałem takie sztuczne napędzacze robią więcej szkody
niż pożytku. Mięśnie na nich pracują nienaturalnie i prowokuje to ich
nierównomierny rozwój i nie tylko przy ćwiczeniu na mięśnie ale przy
każdym ćwiczeniu... Każdy z nas jest skompliowaną maszynerią a nasz
układ mięśniowo-szkieletowy to dobrze wyregulowany przez naturę system
(po co go wyginać takimi gadżecikami?)

Po drugie... może to i nieracjonalna rada ale cena jest podejrzanie
niska, ktoś się czegoś pozbywa albo sprzedaje podróbkowy szajsik. Swoją
drogą AFAIK wszystkie te urządzonka są tandetne ale oczywiście każdy
jest oryginalnym abgymnicem, gymtec-em, electro trainerem, ab-trainerem
etc etc... niepotrzebne skreślić (a reszta to podróbki)

Po trzecie program spalanie tłuszczu na drodze jakichkolwiek ćwiczeń to
nie tylko drgawki mięśniowe. To mnóstwo różnych procesów które
uruchamiasz w trakcie wysiłku, większość korzystna ale wtedy kiedy jest
osiągana naturalnie.

Po czwarte zasięgnij przed zakupem opinii osób które były w podobnej
sytuacji i kupiły coś takiego (znaczy nie ćwiczyły regularnie tylko
chciały łatwo i przyjemnie schudnąć) myślę, że ich opinie o wynalazku
będę bardziej stonowane niż opis na stronie.

Montag

5. Data: 2004-06-29 22:37:28

Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> każdym ćwiczeniu... Każdy z nas jest skompliowaną maszynerią a nasz
> układ mięśniowo-szkieletowy to dobrze wyregulowany przez naturę system

No tak, ale przeciez coraz wiecej dowod na to ze tej 'maszynerii' mozna
pomoc - chociazby medycyna, farmaceutyka itp ;)

> [...]
> jest oryginalnym abgymnicem, gymtec-em, electro trainerem, ab-trainerem
> etc etc... niepotrzebne skreślić (a reszta to podróbki)

No tez prawda, ale jak to jest zasilane na 2 bateryjki to co to moze zrobic
?:) moze glupie podejscie ;)

> [...]
> nie tylko drgawki mięśniowe. To mnóstwo różnych procesów które
> uruchamiasz w trakcie wysiłku, większość korzystna ale wtedy kiedy jest

hm.. no tak ale nie patrzylbym na to z punktu 'usiasc wlaczyc i schudnac' a
raczej jako pomoc, kolejny dodatek przy odchudzaniu, cos z rodzaju zamiast
oleju - oliwe :)

> [...]
> chciały łatwo i przyjemnie schudnąć) myślę, że ich opinie o wynalazku
> będę bardziej stonowane niż opis na stronie.

No i poto wyslalem tu posta nie wiem gdzie jest lepsze miejsce by szukac
tego :) dzieki za konstruktywna odpowiedz;)

Zastanowie sie, moze kupie i wtedy napisze na grupie co i jak mi to pomoglo
??

> Montag

pozdrawiam,
Tomek

6. Data: 2004-06-30 08:06:05

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> napisał w wiadomości

> http://allegro.pl/show_item.php?item=27238632
> warto ?

Na poczatek pozdrowienia dla wszystkich.
Od jakiegos czasu podczytuje grupe :-))

Tomku
Napewno nie warto kupowac urzadzenia za 30zl. Wiem to z wlasnego
doswiadczenia. Mialam trzy takie i kazde zepsulo sie po dwoch, trzech
tygodniach. W koncu mialam dosc i przestalam wymieniac.
Jesli mowimy o urzadzeniu oryginalnym a to sie wiaze ze znacznie wiekszym
wydatkiem to musisz okreslic czego sie spodziewasz..
Jesli wydaje Ci sie, ze osiagniesz takie wyniki jak te kobietki pokazane na
obrazkach, lub chocby w minimalnym stopniu podobne to bardzo sie
rozczarujesz. Stymulator miesni zostal stworzony gownie z mysla o osobach
niepelnosprawnych, po operacjach itd. Sluzy on do stymulowania pracy miesni,
aby nie dopuscic do ich zaniku podczas dlugotrwalego nieuzywania. Prawda
jest, ze urzadzenia tego uzywaja rowniez sportowcy. W ich przypadku
urzadzenie to spelnia inna role. Pozwala miesniom pracowac kiedy organizm
nie jest juz w stanie z powodu przekroczenia granicy wydolnosci.
Ciezki trening wspomagany rygorystyczna dieta to podstawa. To urzadzenie
moze poprawic osiagi o ulamek sekundy. W niektorych dyscyplinach to wazne.

A co Ty chcesz z niego miec? Jesli mily masazyk to ok. No w kazdym razie mi
sprawia ono przyjemnosc. Nie moge sie doprosic masazu a tak mam kiedy tylko
zechce. Uwielbiam to urzadzenie i wlasnie chce sprawic sobie jakis porzadny
(czytaj: drogi) model.
Poprostu uwazam, ze za tyle przyjemnosci 200zl to nie duzo. To wszystko
czego mozesz oczekiwac.
Jesli sie zdecydujesz to kup taki model, do ktorego nie potrzebujesz zelu.
To babranie sie w zelu naprawde nie jest przyjemne. Fuj wrecz bym
powiedziala i trzeba uwazac, zeby wszystkiego nie upaprac.
Pozdrowienia
Magda

7. Data: 2004-06-30 10:01:53

Od: "tade" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> sprzedający,
>
> Na pewno zarabia na tym krocie :) jak sprzedaje to za 29 zl...

Zapomniałeś dodać 29 zł pomnożone przez 200 szt. A jest to jedna z siedmiu
wystawianych przez sprzedającego wieloprzedmiotowych aukcji. Nia zadałem
sobie trudu zliczenia całości, bo nie jest mi to do niczego potrzebne, ale
ilość szacuję na ok 400. Czy nadal podtrzymujesz swoją opinię, że nie jest
to żaden interes? wystarczy zarobić 10 zeta na sztuce i wychodzi całkiem
niezła wypłata, bez podatku, bez składeczki na nasz ukochany ZUS, jedynie
symboliczna opłata dla portalu Allegro.
pozdrawiam i doradzam długie spacery lub bieganie, w zależności od
możliwości i potrzeb i nade wszystko prostą zasadę - NŻT.
tade

8. Data: 2004-06-30 20:46:18

Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam i doradzam długie spacery lub bieganie, w zależności od
> możliwości i potrzeb i nade wszystko prostą zasadę - NŻT.
> tade

no widze ze do biegania znow wrocic bede musial ;/
dzieki za rade :)

pozdrawiam,
Tomek

9. Data: 2004-07-01 14:58:21

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Zapraszam to zobaczenia
> http://allegro.pl/show_item.php?item=27238632

hehe, nie zdążyłem zobaczyć tego "cuda", bo allegro uznało, że lepiej mi
oszczędzą takich widoków i aukcję usunęli... Ciekawe, czy to był wałek?

Pozdrawiam,
Adam

10. Data: 2004-07-01 17:01:50

Od: "s(00)mal" <s...@o...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jun 2004 13:54:57 +0200, lucid [Tomek] <t...@s...eu.org>
napisał:

> tylko o program 'spalanie tluszczu'
> oczywiscie miesnie przy tym tez pracuja jak glupie, ale jakby to
> kontrolowac, by nie doprowadzic sie do kontuzji...

Tylko nie za bardzo wiem jakby to mialo dzialac:// Tluszcz spala sie przy
wysilku tlenowym, gdy sie meczymy (upraszczam;)). To malutkie urzadzenie
za to chyba nie stymuluje ukladu krazeniowego??

--
[5oomal]-------[gg1337396]
*NO! FOR SOFTWARE PATENTS*

dieta bogatotłuszczowa
Odżywki dla odchudzających się i dla chcących przytyć [spam]
Nie wiecie, czym się trujecie
jest ricotta light :)))
gazeta o dietach