motywowanie w firmie

1. Data: 2001-03-06 23:56:28

Temat: motywowanie w firmie
Od: "saq" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hejak
pisze prace o sposobach i wplywie motowowania pracownikow w firmie. Jezeli
znacie jakies ksiazki godne przeczytania, lub ciekawe strony internetowe
tych nigdy nie za malo ) ktore poszerzylyby moja wiedze na ten temat, bede
wdzieczny za podanie na takowe namiarow, bo co kilka ksiaze/rak do pomocy,
to nie jedna /jedne :)
pozdrawiam
saq

1. Data: 2001-03-07 15:20:14

Temat: Re: motywowanie w firmie
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

saq wrote:
> pisze prace o sposobach i wplywie motowowania pracownikow w firmie. Jezeli
[..]
> to nie jedna /jedne :)

Są tylko trzy skuteczne sposoby:

- stoisz z batem nad ludźmi - vide: niewolnictwo, pańszczyzna - i ich
ciągle popędzasz a przed ich oczami stoi doświadczone widmo głodu.

albo

- zatrudniasz ludzi, dla których dana praca jest ich pasją.

albo

- ludzie wykładają własne PIENIĄDZE i tracą je jeśli coś nie wychodzi.

Nic innego nie działa - żadne marchewki, żadne kije.
Mówię z praktyki - jakiekolwiek teoryjki to możesz od razu wyrzucić do
kosza.

pozdrawiam
Arek

--
Konkurs pt. "Kraj moich marzeń".
Główna nagroda 3000 zł, więcej http://www.pnc.eteria.net

1. Data: 2001-03-07 16:11:06

Od: "Enarete" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "saq" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
bede
> wdzieczny za podanie na takowe namiarow, bo co kilka ksiaze/rak do pomocy,

hejka!
Zajrzyj do: Ricky W. Griffin "Podstawy zarządzania organizacjami". Moze
cos znajdziesz dla siebie.
To nie jest poradnik a Biblia zarzadzania, "opracowana naukowo" hihi
Zycze powodzania. Osobiscie podpowiadam, ze najpierw trzeba nauczyc sie
bycia dobrym kierownikiem. Wiec jesli nie czujesz sie odpowiedzialny za
grupe, nie cieszysz sie z ich sukcesow i co najwazniejsze nie masz zdolnosci
empatii - zacznij od tego.
pozdrawiam
enarete

1. Data: 2001-03-08 23:40:38

Od: "saq" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nic innego nie działa - żadne marchewki, żadne kije.
> Mówię z praktyki - jakiekolwiek teoryjki to możesz od razu wyrzucić do

ciekawe co moj promotor na to :))
saq

Moralne aspekty...
Znajomości