moze sie czepiam...

1. Data: 2001-09-24 08:07:52

Temat: moze sie czepiam...
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze sie czepiam, ale pojawily sie tu jakies osobniczki, ktore rzucaja
dziwne testy, bez sensu i wyrwane z kontekstu;-(
Nie lubie czegos takiego, ale chyba niektorych to bawi...tylko ciekawe jak
sie beda cieszyc Ci, ktorzy korzystaja z modemu jak beda sciagac takie
glupie posty...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-24 09:13:40

Temat: Re: moze sie czepiam...
Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał...
> [...]
jak
> sie beda cieszyc Ci, ktorzy korzystaja z modemu jak beda sciagac takie

Nie tylko na tej grupie dzieci ze szkoły podstawowej w Łowiczu
pokazują jaką mają ładną pracownię komputerową i że umieją pisać na
newsy...

Jedno z tych dzieci jest tu:
http://www.smelcom.lowicz.pl/spdabkowice/samorzaducz
niowski.html

Adam 'Rolek' Rolbiecki

1. Data: 2001-09-24 09:14:18

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie lubie czegos takiego, ale chyba niektorych to bawi...tylko ciekawe jak
> sie beda cieszyc Ci, ktorzy korzystaja z modemu jak beda sciagac takie

Po prostu jakiś debil, prawdopodobnie z paranoi, bawi się. Coś podobnego
było kiedyś na pl.soc-savoir-vivre - masa darmowych kont z WP, wszystko
słane z jednego miejsca. Ale radzę podesłać do abuse (tpsa), to może
gościowi zrobią kuku (wdzwania się się przez 0 20).

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind

1. Data: 2001-09-24 09:54:52

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze sie czepiam, ale pojawily sie tu jakies osobniczki, ktore rzucaja
> dziwne testy, bez sensu i wyrwane z kontekstu;-(

Czyli czepiamy sie razem, bo tez bardzo nie lubie takich postow, co prawda
nie lacze sie przez modem, ale wcale nie bawi mnie szukanie czegos
konkretnego wsrod takich bezsensownych testow.

Pozdrawiam serdecznie

Bozenka z Wilna :o)

P.S. Wlasnie zablokowalam Renate Salude :o(((

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-09-24 09:59:03

Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Czyli czepiamy sie razem, bo tez bardzo nie lubie takich postow, co prawda
> nie lacze sie przez modem, ale wcale nie bawi mnie szukanie czegos
> konkretnego wsrod takich bezsensownych testow.

Zgadzam się. Od takich "zabaw" jest pl.test

Pozdry

Aldik

-- Władza to nie tylko to co masz,
-- ale także to co twoi wrogowie sądzą, że masz
-- (Saul Alinsky)

1. Data: 2001-09-24 10:20:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>konkretnego wsrod takich bezsensownych testow.
>
>Pozdrawiam serdecznie
>
>Bozenka z Wilna :o)
>
>P.S. Wlasnie zablokowalam Renate Salude :o(((
>
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To Ci jeszcze pare sztuk tej, jak jej tam, Saludy Renaty
zostalo...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-24 11:01:51

Od: "Don Pablo" <c...@d...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

[ciach...]

> Nie tylko na tej grupie dzieci ze szkoły podstawowej w Łowiczu
> pokazują jaką mają ładną pracownię komputerową i że umieją pisać na
> [...]
Własnie...
...jest tam też adres e-mail do szkoły ( s...@s...lowicz.pl ).
Po co się ścierać? Może po prostu należy wszystkie te posty wysłać im na
skrzynkę?
Wredny jestem co?

Pozdrawiam
Don Pablo

1. Data: 2001-09-24 11:47:50

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9omq3i$gkn$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Nie lubie czegos takiego, ale chyba niektorych to bawi...tylko ciekawe jak
> sie beda cieszyc Ci, ktorzy korzystaja z modemu jak beda sciagac takie

Ja sie lacze przez modem i cholera mnie bierze, killfile mi peka w szwach!

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-09-24 14:59:13

Od: "poranna mgła" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Brywczyński

> Ale radzę podesłać do abuse (tpsa), to może
> gościowi zrobią kuku (wdzwania się się przez 0 20).

Eee...tpsa to chyba lapki zaciera.... :(

1. Data: 2001-09-24 15:17:51

Od: "piotr" <g...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie lubie czegos takiego, ale chyba niektorych to bawi...tylko ciekawe jak
> sie beda cieszyc Ci, ktorzy korzystaja z modemu jak beda sciagac takie

Basiu!
Znam szkołę, znam kadrę.
Pani od informatyki/namietna czytelniczka grupy:-)/ zadała dzieciom zadanie
wysłania listu do grup dyskusyjnych.Zadanie było na ocenę i dzieci
oczywiście starały się jak mogły i dały z siebie wszystko...
Chociaż istnieje grupa "Test" chodziło o jak najbardziej realne wykonanie
zadanych ćwiczeń, a znająć wyobraźnię dzieci chciała, żeby dzieci mogły to
potem wszystko śledzić.Za zamieszanie i utrudnienia wielkie sorry!!Ale myśmy
się też uczyli;-))-Piotrek -Łódź

Okno
grill
Wiadomość