moze to smieszne.. ale ;)

1. Data: 2002-05-28 09:36:38

Temat: moze to smieszne.. ale ;)
Od: "Robert K." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

coz.. mam problem tego rodzaju ze jestem ciagle spragniony seksu. kobieta w
ciazy.. i nie moze bo lekarz jej nie pozwolil. sa jakies srodki
zmniejszajace te hm.. checi ?

Robbert

2. Data: 2002-05-28 09:55:08

Temat: Re: moze to smieszne.. ale ;)
Od: Bartosz `Seco` Suchecki <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2002-05-28 10:10:06

Od: "Robert K." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Seco

Ty se jajka robisz a mi sie w gaciach pali :)
oczywiscie piescimy sie czesto.. ale ja potrzebuje duzo duzo czesciej - tak
ze 4 do 5 razy dziennie i dlatego szukam farmaceutykow :)

pozdrawiam

Roberrt

4. Data: 2002-05-28 10:29:47

Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> coz.. mam problem tego rodzaju ze jestem ciagle spragniony seksu. kobieta w
> ciazy.. i nie moze bo lekarz jej nie pozwolil. sa jakies srodki
> zmniejszajace te hm.. checi ?

Zimna woda, stos. wewnętrznie i zewnętrznie rano i przed snem. Może być na czczo
;-)
pzdr,
--
Sajmon Templer
d...@i...pl

5. Data: 2002-05-28 11:12:19

Od: "Robert K." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zimna woda, stos. wewnętrznie i zewnętrznie rano i przed snem. Może
> [...]

eh... za slabe. ja naprawde moge jak wiertarka ciagle i ciagle i uzwojenie
silnika mi sie nie pali ;) ale to jest problem i to bynajmniej nie maly dla
mnie. kocham moja zona i nie chce jej sie naprzykszac ciagle.

roberrt

6. Data: 2002-05-28 11:54:20

Od: "Lighter" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z jednenej strony CI gratuluję, a z drugiej współczuję. Ale jeszcze kilka
miesięcy i znów masz raj ;-)

Lighter

Gadu Gadu 3353088

Użytkownik Robert K. <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...110.120.9...

7. Data: 2002-05-28 11:57:21

Od: "melon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje inne rodzaje seksu z Twoja ukochana :-)
> Kiedys poped leczono bromem.

Albo jezdzic na rowerku tyle, zeby nie bylo sily ciupciac :-)

8. Data: 2002-05-28 13:06:09

Od: "Robert K." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z jednenej strony CI gratuluję, a z drugiej współczuję. Ale jeszcze
> kilka miesięcy i znów masz raj ;-)
> Pozdrawiam
> Lighter

nie tak do konca.. porod - po porodzie tez nie mozna ze 2 moze 3 miesiace.
potem karmienie - nie wiem ile ale ze 2 lata moze i tez trzeba uwazac bo
tabletek kobitka lykac nie zechce antykoncepcyjnych. A wspolczuj to jej ;)

pozdrawiam
Roberrt

9. Data: 2002-05-28 21:36:23

Od: Bartosz `Seco` Suchecki <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2002-05-29 08:41:46

Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty se jajka robisz a mi sie w gaciach pali :)
> oczywiscie piescimy sie czesto.. ale ja potrzebuje duzo duzo czesciej -
tak
> ze 4 do 5 razy dziennie i dlatego szukam farmaceutykow :)

To w pracy tez Ci sie chce ?
Oj nieladnie !

TB

specjalizacja in english