moze troche OT

1. Data: 2002-06-12 12:38:09

Temat: Re: moze troche OT
Od: "Jazz" <n...@n...nodomain> szukaj wiadomości tego autora

Nea <n...@w...pl> wrote:
> prosze niech mi ktos wyjasni dlaczego Optymalni na sile usiluja
> przekonac wszystkich ze ich dieta jest najlepsza?
> Fanatyzm taki jak u Jehowych? (bez obrazy oczywiscie, ja tylko
> stwierdzam fakty)

prowokacja?

--
Jazz http://jazz.prv.pl
"No cóż, życie nie jest łatwe, ale za to strasznie śmieszne" - Mysz i Potwór

3. Data: 2002-06-12 12:52:59

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jazz" <n...@n...nodomain> napisał w wiadomości

> prowokacja?

optymalny? ;)))

nie prowokacja

pozdrawiam
Nea

4. Data: 2002-06-12 12:54:35

Od: "Jazz" <n...@n...nodomain> szukaj wiadomości tego autora

Nea <n...@w...pl> wrote:

> optymalny? ;)))
nie, ale niskowęglowodanowy

> nie prowokacja
A ja odnoszę wrażenie, że przeciwnicy DO bardzo lubią o niej dyskutować.
Wręcz jest im to potrzebne do życia :-) I jak nic się na grupie nie dzieje
to wysyłają takie posty jak Twój czy "Cisza" Janka W.

5. Data: 2002-06-12 13:56:12

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdybyś byla od kilku lat chora i zaden lekarz nie wiedzial jak Ci pomoc a po
tygodniu stosowania DO pozbyla bys sie tej choroby to tez bys wszystkim
mówila że to genialna dieta.
Ja tego wlasnie doswiadczylem a mimo to nikogo nie namawiam
a jedynie rozumiem tych co namawiaja innych.

6. Data: 2002-06-12 17:06:52

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja odnoszę wrażenie, że przeciwnicy DO bardzo lubią o niej dyskutować.
> Wręcz jest im to potrzebne do życia :-) I jak nic się na grupie nie dzieje
> to wysyłają takie posty jak Twój czy "Cisza" Janka W.

hmmm... to nie zupelnie tak nie jestem ani zwolennikiem ani przeciwnikiem DO
(chociaz naleze do niskotluszczowych :-))))
ja nie podchodze do swojej diety z jakims wielkim namaszczeniem ot ja jem
tak, inni inaczej dlatego dziwie sie ze sa ludzie dla ktorych dieta to
niemal religia.

pozdrawiam
Nea

7. Data: 2002-06-12 23:49:52

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nea" <n...@w...pl> wrote in news:ae7f4j$lao$1@pippin.warman.nask.pl:

> prosze niech mi ktos wyjasni dlaczego Optymalni na sile usiluja
> przekonac wszystkich ze ich dieta jest najlepsza?

Jak nie wiadomo, o co chodzi to chodzi o...

--
/**** Umysł kolejno wybiera nas z tego świata. ****\
\**** P.K.Dick ****/

8. Data: 2002-06-13 08:11:31

Od: "Pawel" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nea <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae7f4j$lao$...@p...warman.nask.pl...
> [...]
> wszystkich ze ich dieta jest najlepsza?
> Fanatyzm taki jak u Jehowych? (bez obrazy oczywiscie, ja tylko stwierdzam

vege???

9. Data: 2002-06-13 12:00:37

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel" <p...@o...pl> wrote in news:ae9k81$2h8$1@news.tpi.pl:

> vege???

Paranoja?

--
/**** Umysł kolejno wybiera nas z tego świata. ****\

Wymiary
chitinin
Chrom "Naturell"
dla slodyczomaniakow
[SPAM]Działki nad morzem 12 tyś.zł/1104 ,1058 ,1045 ,1058 m/kw .ŚMIECHÓW.