mrówki niszczą derenia!

1. Data: 2005-07-04 09:39:38

Temat: mrówki niszczą derenia!
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbowałem je podtopić, ale efekt opłakany. Krzaczek wygląda już bardzo
marnie. Była w ubiegłym tygodniu dyskusja nt. mrówek, ale nie podano
skutecznego sposobu pozbycia się ich. W ostateczności je wytruję. Nie mam
nic przeciwko mrówkom. Gdybym miał stary i bujny ogród może bym poświęcił
tego derenia. Ale ponieważ na razie mam tylko 2-letnie habyzie nie stać mnie
na to. Czy są jakieś skuteczne sposoby/preparaty?

Robert

2. Data: 2005-07-04 11:11:03

Temat: Re: mrówki niszczą derenia!
Od: "Qq" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak znajdziesz coś środek, co się nazywa na "ex" i natrafisz na mrowisko, w
to mrowisko sypniesz, to się pozbęDziesz. Mnie się udało załatwić tak kilka
gnaidz. A może się przeniosły? bo nadal, en masse, mam tego od metra...

Jak sobie przypomnę nazwę środka to podpowiem...

Qq

3. Data: 2005-07-04 13:16:58

Od: "-Yoanna-" <y...@k...wp.polska> szukaj wiadomości tego autora

bardzo skuteczny jest Mrówkofon(ciekawa nazwa co?) problem w tym ze na
faraonki w blokach, pozostawiam dla Ciebie bys dowiedzial sie czy na inne
mrowki tez:)

4. Data: 2005-07-04 13:21:18

Od: Piotr <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

-Yoanna- napisał(a):
> bardzo skuteczny jest Mrówkofon(ciekawa nazwa co?) problem w tym ze na
> faraonki w blokach, pozostawiam dla Ciebie bys dowiedzial sie czy na inne
> mrowki tez:)

Na ogrodowe mrówki też działa.

pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2005-07-06 13:01:25

Od: "Przemysław Sadowski" <zelazko_tfu_@_tfu_wsaiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są jakieś skuteczne sposoby/preparaty?
Też miałem plagę mrówek, łaziły po wszystkim w ogrodzie - tam mi za bardzo
nie przeszkadzały, ale zapuszczały się też do domu. Sąsiad poradził, aby
obrysować dom węglem drzewnym (zweglonym patykiem z ogniska). Na drugi dzień
już do domu nie podchodziły.

Pozdrawiam,
Przemek

6. Data: 2005-07-06 17:49:34

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qq" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gnaidz. A może się przeniosły? bo nadal, en masse, mam tego od metra...
>
> Jak sobie przypomnę nazwę środka to podpowiem...

Expel, faktycznie skuteczny.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Magnolia - żółte liście!!!
cykoria