mrówki w ogrodzie

11. Data: 2003-08-14 02:16:53

Temat: Re: mrówki w ogrodzie
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <l...@w...pl> wrote in message news:bhenej$p7s$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A jak nie będą chciały piec?

To upiec samemu. Do kazdego ciasteczka po mroweczce.
Dobrze zagniesc, zeby nie wychodzily. Trzeba tylko piec
szybciej niz mrowki sie rozmnazaja (vide znane zadanie
o Chinczykach skaczacych przez Wieki Mur).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2003-08-31 22:59:28

Temat: Odp: mrówki w ogrodzie
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie jakies sposoby na pozbycie sie mrowek z ogrodu?
>
> Krzysiek

Znam bardzo drastyczny srodek - wrzaca woda na mrowiska.

Elfir

13. Data: 2003-09-01 09:03:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znam bardzo drastyczny srodek - wrzaca woda na mrowiska.
>
> Elfir

Na południowym krańcu lasu oddalonym
od kuchni około 2 kilometry:-)

Pozdrawia -chodu!!!- boletus

14. Data: 2003-09-03 07:33:23

Od: Zygzak <c...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

w <news:biv22i$p9g$1@atlantis.news.tpi.pl>
boletus napisał(a):

> Na południowym krańcu lasu oddalonym
> od kuchni około 2 kilometry:-)

Piolun (nie mam polskich liter). Peczek wiszacy w kuchni u powaly
oprocz dzialania antymrowkowego da przyjemny zapach (kilka sztuk - nie
wiecej). Na efekt trzeba poczekac tydzien. Byc moze da sie zaadaptowac
do instalacji zewnetrznych?
--
Zygi

15. Data: 2003-09-03 09:28:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygzak" <c...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
> oprocz dzialania antymrowkowego da przyjemny zapach (kilka sztuk - nie
> wiecej). Na efekt trzeba poczekac tydzien. Byc moze da sie zaadaptowac

Doczytałam się, że wyrasta do 100 cm. Czy ktoś dysponje nasionami? Być może
udałoby się w ten sposób uchronić chodniczek wokół domu i przestać sypać
truciznę...

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2003-09-04 14:04:18

Od: Zygzak <c...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bj4c4o$i0g$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
Basia Kulesz napisał(a):

> Doczytałam się, że wyrasta do 100 cm. Czy ktoś dysponje
> nasionami? Być może udałoby się w ten sposób uchronić chodniczek
> wokół domu i przestać sypać truciznę...

Nie wiem czy taki zywy zadziala... ale warto sprobowac. A nasiona
trzeba zebrac samemu. Lada moment chyba.

Uwaga!
Klopot w tym ze taki piołun (o! mam polskie literki! šężŸńł:-), to on
zbyt zdrowy nie jest, ba jest nawet trochę trujšcy podobno.

--
Zygi

17. Data: 2003-09-04 14:34:00

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Klopot w tym ze taki piołun (o! mam polskie literki! ąężźńł:-), to on
> zbyt zdrowy nie jest, ba jest nawet trochę trujący podobno.

Zupełnie mi to nie przeszkadza!

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2003-09-04 15:52:51

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Zygzak" <c...@a...com> wrote in message news:Xns93ECA37D6DCB5Zygzak@192.168.0.2...
> w <news:bj4c4o$i0g$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
>
> (o! mam polskie literki! šężŸńł:-)

To jeszcze przestaw kodowanie z Central European (Windows)
na Central European (ISO).

Pozdrowienia,
Michal

19. Data: 2003-09-05 11:19:30

Od: Zygzak <c...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

w <news:ndJ5b.2329$3b2.244793@twister.neo.rr.com>
Michal Misiurewicz napisał(a):

> To jeszcze przestaw kodowanie z Central European (Windows)
> na Central European (ISO).

W Xnews to nie takie proste.

--
Zygi

20. Data: 2003-09-05 13:19:38

Od: "ina" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze mniej drastyczny:) w goracy dzien przykryc mrowisko doniczką wieczorewm
na lopate doniczke cala i fora ze dwora na pole wyniesc:)

z czego zywoplot przeciw psom
Diabelsko
kosiarki
ZASKRONCE