mrozona kapusta pekinska...

1. Data: 2006-01-01 20:30:53

Temat: mrozona kapusta pekinska...
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

w wigilie kupilem swieza kapustke pekinska miala byc z niej salatka na 1
dzien swiat ale pozniej zmienilem koncepcje i postanowilem ja zamrozic
zeby dotrwala nowego roku...
zamrozila sie blyskawicznie i wygladala w zamrazalniku bardzo ladnie...
dzis postanowilem ja rozmrozic...
po rozmrozeniu zamienila sie w miekki obrzydliwy flak...
krotko piszac nie polecam mrozenia kapusty pekinskiej...
pozdrawiam
Mars

2. Data: 2006-01-01 21:02:16

Temat: Re: mrozona kapusta pekinska...
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dp9e6q$dsb$1@atlantis.news.tpi.pl>
Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> pisze:

> krotko piszac nie polecam mrozenia kapusty pekinskiej...

Mrożenie jakiegokolwiek warzywa czy owocu mija się z celem, jeśli po
rozmrożeniu chcemy go użyć jako "świeżego". Przecież woda zamarzając
zwiększa swoją objętość, więc łatwo sobie wyobrazić, co się stanie.

--
PozdrawiaM

3. Data: 2006-01-01 21:54:35

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> [...]
> rozmrożeniu chcemy go użyć jako "świeżego". Przecież woda zamarzając
> zwiększa swoją objętość, więc łatwo sobie wyobrazić, co się stanie.

no wiem cos mnie zamroczylo...
Mars

4. Data: 2006-01-02 00:27:52

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz wrote:
> [...]
> po rozmrozeniu zamienila sie w miekki obrzydliwy flak...
> krotko piszac nie polecam mrozenia kapusty pekinskiej...
Mozesz z niej zrobic bardzo smaczne kim che. Przepisy pewnie sa w
archiwach, ja akurat pod reka nie mam. Z zamrozonej wychodzi nawet
lepsze, niz z surowej.
MB

5. Data: 2006-01-02 01:45:52

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> Mozesz z niej zrobic bardzo smaczne kim che. Przepisy pewnie sa w
> archiwach, ja akurat pod reka nie mam. Z zamrozonej wychodzi nawet
> lepsze, niz z surowej.
> MB
kim che ???
hmmm niewiele mi to mowi...
<przeszukiwanie archiwum>
dzieki...
Mars

6. Data: 2006-01-02 01:48:26

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisał(a):

> kim che ???
> hmmm niewiele mi to mowi...
> <przeszukiwanie archiwum>
> dzieki...
> Mars
mam !!!
kiszona koreanska kapusta :)!!!
dzieki tyle ze tutaj nie ukisze...
ale przepis zanotowany...
pozdrawiam
Mars

7. Data: 2006-01-02 02:42:45

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz wrote:

> mam !!!
> kiszona koreanska kapusta :)!!!
> dzieki tyle ze tutaj nie ukisze...
> ale przepis zanotowany...
> pozdrawiam
> Mars

Tutaj to znaczy na Marsie?

Kim che mozna kisic w sloikach, najlepiej politrowych. Specjalna
mieszanke przypraw mozna dostac (razem z przepisem) w sklepach z
azjatyckim jedzeniem albo w internecie. Jest to swietna przystawka do
miesa lub wedlin.

MB

8. Data: 2006-01-02 03:40:56

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszanke przypraw mozna dostac (razem z przepisem) w sklepach z
> azjatyckim jedzeniem albo w internecie. Jest to swietna przystawka do

myslalem ze garnka kamiennego potrzebuje co i najmniej...
Marsjasz

9. Data: 2006-01-02 08:14:49

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:dpa7eu$f24$1@nemesis.news.tpi.pl...

> myslalem ze garnka kamiennego potrzebuje co i najmniej...
> Marsjasz

Z mieszanką przypraw do kimczi w Polsce to może byc problem....
trzeba samemu robic paste z : chili i sosu ostrygowego
reszta to por imbir czosnek i marchewka..

samemu trzeba sprawdzic czy ma ostre być czy nie..

Pozdrawiam

Marek

10. Data: 2006-01-02 09:20:15

Od: Jacek Kos <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora