muffiyi bez jajek - prosze o przepis

1. Data: 2005-01-08 22:53:08

Temat: muffiyi bez jajek - prosze o przepis
Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście szukałam w archiwum.. przepisów jak mrówków, ale z jajami :-(
Właśnie stałam się szczęśliwą posiadaczką formy do muffinów i chciałabym ją
wypróbować, ale .. bez jaj ... ;-)
Grzecznie proszę o przepisy - na słodko też, ale bardziej "na słono".

Z góry dziękuję i pozdrawiam
--
Małgorzatka

1. Data: 2005-01-09 14:03:49

Temat: Re: muffiyi bez jajek - prosze o przepis
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzatka+ napisał(a):
> [...]
> wypróbować, ale .. bez jaj ... ;-)
> Grzecznie proszę o przepisy - na słodko też, ale bardziej "na słono".

a co to w ogole jest muffi ???
pozdrawiam
Mars

1. Data: 2005-01-10 14:49:30

Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz wrote:

> a co to w ogole jest muffi ???

Muffiny to http://www.kuchnia.com.pl/DiD/muffins.html.

Jeden z przepisów tam podanych nie zawiera jaj.

Małe pytanko orientalne - białe i czarne nasionka na pieczywie
enchilada - znacie przepis?
Do użytkowników mikrofali Whirlpool
Dobra sałatka mi dziś wyszła
Sprawdźcie!!! Super sprawa dla studentów!