mulina metalizowana

1. Data: 2004-05-07 07:13:56

Temat: mulina metalizowana
Od: "Agania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny:)
mam problem - wymyśliłam sobie, że do karteczki na pamiątkę Komunii wyszyję
taki niewielki kielich. Chciałam żeby był złoty no i klops... Mulina DMC
metalizowana złota jest fatalna albo ja się nią źle posługuję..:( Próbowałam
ją rozdzielać na mniejszą ilość nitem, ale strasznie wtedy trudno się
nawleka i jest nierówna w czasie wyszywania. Potem spróbowałam całym pasmem,
ale jest za grube.
Pomóżcie!! co zorbić, zeby było dobrze ją nawlec i żeby potem ładnie się
układała
Z góry dziękuję:)
Ania - Kraków

1. Data: 2004-05-07 07:16:27

Temat: Re: mulina metalizowana
Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wyszywalam muchy na zegarze z zaba metalizowana srebrna i szara DMC - nie
jest to wygodne, ale wyszywalam dwiema nitkami i bardzo mocno dociagalam
kazdy scieg, zeby bylo rowno. Idealnie nie bedzie, ale po wyszyciu wiekszego
kawalka zaczyna juz to calkiem przyzwoicie wygladac. Przynajmniej ja jestem
zadowolona z efektu. Inna sprawa tylko, ze moj zegar wisi wysoko na scianie
i za szybka, wiec nikt sie w niego zbyt intensywnie nie wpatruje....

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2004-05-07 07:22:44

Temat: Odp: mulina metalizowana
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomóżcie!! co zorbić, zeby było dobrze ją nawlec i żeby potem ładnie się
> układała
> Z góry dziękuję:)
> Ania - Kraków

Ja kiedys zrobilam taki numer,ze pasemko potrzebne do wyszywania kartek
boznonarodzeniowych moczylam przez pare sekund w goracej wodzie i po
wysuszeniu sie lepiej ukladalo.Ale zrobilam to tylko raz z rzeczywiscie
opornym pasemkiem ,bo pare wczesniej kupionych i pozniej- juz nie byly tak
oporne.Ogolnie chyba metalizowana wyszywa sie nie najlatwiej a przy
rozdzielaniu ja tez malo nie dostaje kota :)))
Pozdrawiam

Pusia
(Strasbourg a czasami Bialystok)

**
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Beata&Ru
brID=9926
**
FAQ pl.rec.robotki-reczne
**
GG1324004 Yahoo Messenger login pusiaaa

1. Data: 2004-05-07 08:48:02

Od: "Julka" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomóżcie!! co zorbić, zeby było dobrze ją nawlec i żeby potem ładnie się
> układała

Mozna zamiast szyc ta mulina uzyc technik haftu zlotego- np. bierzesz taka
zlata nitke- dosc gruba, ukladasz na materiale i przyszywasz malutkimi sciegami-
mozesz dobrac do tego albo nic taka prawie przezroczysta, albo np. odpowiedni
kolor polyskliwej muliny ( jakis DMC Rayon, Anchor tez ma cos takiego).
Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-05-07 09:37:24

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Agania wrote:
> Pomóżcie!! co zorbić, zeby było dobrze ją nawlec i żeby potem ładnie
> się
Na razie nie mam doswiadczenia z metalizowanymi, ale przyszlo mi do
glowy, ze moze zmaist muliny kupic metalizowane nici. Sa znacznie
ciensze, wiec moze beda sie lepiej ukladaly. Oczywiscie bedzie trzeba
nawlec kilka nietk jednoczesnie albo powtarzac 1/2 krzyzyka kilka razy
jedna nitka i pozniej to samo z druga 1/2 krzyzyka. Moze to i wiecej
roboty, ale za to moglaby sie okazac mniej meczoca.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2004-05-07 09:42:02

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Tez mialam problem z metalizowana mulina DMC dlatego .........
POLECAM... !!... metalizowana muline Anchor!!
Jest miekka, delikatna i nie supelkuje sie !! Polecam !!

--
Pozdrawiam Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-05-07 09:48:41

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Racja, metalizowana DMC supelkuje sie wrecz tragicznie....

Connie (W-wa)

1. Data: 2004-05-07 10:18:51

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

IlonaW wystukała:

> Witaj!
> Tez mialam problem z metalizowana mulina DMC dlatego .........
> POLECAM... !!... metalizowana muline Anchor!!
> Jest miekka, delikatna i nie supelkuje sie !! Polecam !!

Ale jak ją oglądałam w sklepie to rozdziela się od patrzenia, na 12 pasm
chyba... I wtedy (2 lata temu?) miała znacząco mniej odcieni niż DMC.

DMC jest trochę uciażliwa, ale działa. Efekty można zobaczyć np. tu:

http://members.chello.pl/s.sokol/smok1.jpg
http://members.chello.pl/s.sokol/smok2.jpg

Użyte zostały dwa odcienie złota (ciemniejszy na napisy,jaśniejszy na
skrzydła, pazury i inne smocze elementy) i metalizowana zieleń na grzebień
i łuski.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2004-05-07 11:05:31

Od: "Agania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oporne.Ogolnie chyba metalizowana wyszywa sie nie najlatwiej a przy
> rozdzielaniu ja tez malo nie dostaje kota :)))

Dzięki za porady:) wiedziałam, ze można na Was liczyć. Spróbuję z tą gorącą
wodą, a jak nie pomoze to wybiorę sie na poszukiwania Anchor. Mam jescze
czas na wyszycie tego do przyszłej niedzieli, więc mam nadzieję, ze mimo
moich kłopotów zdąże.
Pozdrawiam
Ania - Kraków

1. Data: 2004-05-07 11:20:16

Od: "Wiola" <w...@s...mediaclub.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pasmem,
> ale jest za grube.
> Pomóżcie!! co zorbić, zeby było dobrze ją nawlec i żeby potem ładnie się

Kiedys miałam tez taki problem.Teraz mam na to pomysł ale jeszcze nie
wypróbowywałam.Nitka powinna byc dos długa i złożona na pół,wtedy igła
naciąga wszystkie nitki.Oczywiście w gre wchodzi parzysta ilośc nitek.
Mam nadzieję,że rozumiesz o co mi chodzi.Wypróbuj i daj znać.
Pozdrawiam serdecznie.
Wiola

[ot] sprzedam kanwe
Krzyżyki