mulina z alegro

1. Data: 2005-03-14 15:02:52

Temat: mulina z alegro
Od: "sara" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam czy wy tez zamawialyscie muline na alegro.Jezeli tak to jaka do was
dotarla i czy jestescie zadowolone ??Bo moja jest wyblakla ze starosci a
adrianny tak starej to juz nie pamietam macie to samo???
sara

1. Data: 2005-03-14 15:18:04

Temat: Re: mulina z alegro
Od: "mooffin" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sara <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> dotarla i czy jestescie zadowolone ??Bo moja jest wyblakla ze starosci a
> adrianny tak starej to juz nie pamietam macie to samo???

Hej, wlasnie mialam pisac o tym. Czy mowisz o gosciu, ktory nazywa sie
GOBI19? Ja tez dostalam dopiero dzisiaj!! (mimo iz przelew robilam w zeszly
poniedzialek i w miedzyczasie dostalam 2 inne przedmioty od 2 roznych
allegrowiczow - dokladnie we czwartek rano byly przesylki). Mulina jest
wyblakla, w dodatku jest sporo mulin tego samego koloru (jakis braz, roz i
sraczkowaty). Kupilam to na aukcji "ARIADNA, ANCHOR MIX" a na 72 motki jest
tylko 1 (slownie JEDEN) motek Anchora, kilka Ariadny, a reszta to jakies
badziewie z Odry i czegos tam jeszcze ;( A najgorsze, ze gosc ma same
pozytywne komentarze.... No to ja juz nie wiem ;(
Co zamiezasz z tym zrobic?
Pozdrawiam
mooffin

1. Data: 2005-03-14 15:59:31

Od: "bogusia" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja czekam od tego alergowicza na kordonek i już się boję co będzie w tej
przesyłce.
Uważam,że musimy się ostrzegać.

1. Data: 2005-03-14 16:42:18

Od: "bogusia" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie dostałam paczkę macie racje wyblakła,brudna i jestem zła na
siebie ,że człowiek ma tyle lat i się nie uczy.

1. Data: 2005-03-14 16:50:10

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Hej, wlasnie mialam pisac o tym. Czy mowisz o gosciu, ktory nazywa sie
> GOBI19
Gosc ten sam ale to kobieta ja osobiscie daje jej negatywa bo za muline
sprzed 15-20 LAT nie bede wystawiac neutralnego a jeden taki miala. Ta adriane
to wiem ze taka stara albo starsza bo u babci wyszperalam wiec to zabytek.A
jezeli nie postepuje w porzadku to ktos musi zaczac dawac negatywy zeby wiecej
nikt sie nie nabieral.Muline dostalam dzis choc pieniadze wyslalam 3.03
odpisala ze na wysylke ma 14 dni. Jestem zla bo co mam zrobic z ta wyblakla a
nie wspomne ze motka dmc zabraklo napisalam do niej ale cisza.Kupywalo duzo
osob ciekawe jak reszta na tym wyszla??

1. Data: 2005-03-14 17:42:38

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie dostałam paczkę macie racje wyblakła,brudna i jestem zła na
> siebie ,że człowiek ma tyle lat i się nie uczy.

Piszcie do niej i zadajcie zamiany a tak wogole to skad sie tacy ludzie biora.
Ta pani twierdzi ze pozostali sa zadowoleni tylko u mnie cos sie stalo ciekawe
prawdaz??

1. Data: 2005-03-14 17:56:42

Od: "kaste11" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też kupiłam te muliny bo cena była dosc atrakcyjna, co do mulin DMC nie mam
wiekszych zastrzeżeń, ale ten mix ariadny (na 6 tuzinów 6 motków Anchora,
reszta stara ariadna wymieszana z Odrą i muliną czeską) to po prostu tragedia.
Nawet nie to jest najgorsze, że wyblakła ze starości ale moja jest po prostu
przebarwiona i z tego powodu nie nadaje sie do użycia bo 1 motek to kleks
kolorystyczny. Pani przesadziła i nalezy jej sie za to negatywny komentarz.

1. Data: 2005-03-14 21:27:21

Od: "mooffin" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wyslalam maila z propozycja: ja wracam cud-mulinke, Gobi19 wraca
kasiorke. Zobaczymy jak zareaguje. Ale na komentarzach nadal same pozytywy....
mooffin

1. Data: 2005-03-14 21:50:20

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie wyslalam maila z propozycja: ja wracam cud-mulinke, Gobi19 wraca
> kasiorke. Zobaczymy jak zareaguje. Ale na komentarzach nadal same
pozytywy....
> mooffin

Ja wlasnie wstawilam negatywa tez dalam mu taka propozycje ale on chce
najpierw mulinke a potem kasiorka. A to mi nie pasi i chce najpierw kasiorke
bo mu juz nie ufam do alegro tez napisze niech czlowiek wykopalisk nie
sprzedaje

1. Data: 2005-03-15 10:33:02

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazeta.pl/usenet/
> [...]
kasiorke
> bo mu juz nie ufam do alegro tez napisze niech czlowiek wykopalisk nie

Na to,zeby nie stracic i kasy i muliny (nawet jeśli nie wiadomo czy
cokolwiek jest warta...) jest pewien sposób. Słyszałam, ze jest sprcjalne
konto uruchomione przez Allegro, na które przy zakupie wysyla sie kase i
dopiero po otrzymaniu przesyłki daje sie znac do Allegro i oni przesylają
kase na konto sprzedającego. Może w Waszych przypadkach istnieje możliwosc
aby wykorzystac to konto do odzyskania pieniędzy za kiepski towar. Warto sie
dowiedziec na stronce Allegro.

Pozdrawiam Moolinea

[szydełko] szukam Małej Diany 8/04
[szydełko]sweterek brakująca część schematu... szukam
xxx kotki Margaret Sheery
FRYWOLITKI+KOSZTYK +CUKIER
ciekawe