muslimaker

1. Data: 2006-11-07 10:10:09

Temat: muslimaker
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio otzymałem reklame takiego "cuś". Firma niemiecka, ma to słuzyc do
produkcji własnych batoników z m. in. musli.

Uzywał ktoś czegoś takiego i może sie wypowiedzieć?

Acha, pan Google pod słowem "muslimaker" milczy (tj wyrzuca tylko tę reklame
i nic więcej).

DJD

2. Data: 2006-11-07 10:41:12

Temat: Re: muslimaker
Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin schrieb:
> [...]
>
> Uzywał ktoś czegoś takiego i może sie wypowiedzieć?
>
> Acha, pan Google pod słowem "muslimaker" milczy (tj wyrzuca tylko tę

no jak wpiszesz bez błędu ortograficznego, to wywala 792 rezultaty.

Poszukaj pod Müslimaker

Waldek

3. Data: 2006-11-07 10:56:34

Od: "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Nov 2006 11:41:12 +0100, Waldemar napisał(a):

> no jak wpiszesz bez błędu ortograficznego, to wywala 792 rezultaty.
>
> Poszukaj pod Müslimaker

A dla tych co nie mają niemieckiej klawiatury: mueslimaker google też
przyjmują.

4. Data: 2006-11-07 11:06:54

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości

> no jak wpiszesz bez błędu ortograficznego, to wywala 792 rezultaty.
>
> Poszukaj pod Müslimaker

Poszukałem. Oferty sklepów w obcym mi języku.

A z Polaków - uzywał ktoś czegoś takiego? I może napisac opinie po polsku?

DJD

5. Data: 2006-11-07 13:59:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Nov 2006 11:10:09 +0100, "Dominik Jan Domin"
<d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
>Uzywał ktoś czegoś takiego i może sie wypowiedzieć?
>
>Acha, pan Google pod słowem "muslimaker" milczy (tj wyrzuca tylko tę reklame

Ja dawniej robilam batonik z muesli bez zadnej machiny. A jak ta
machina je robi?

pierz
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2006-11-07 14:01:54

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:k841l21d01lhh99gua4u962b15j50no1dk@4ax.com...

> Ja dawniej robilam batonik z muesli bez zadnej machiny.

Jak? Świeżo zainteresowałem się tym tematem, pojawiła się dzieciarnia, którą
można by zczęstować.

>A jak ta
> machina je robi?

Nie wiem, i tego własnie chciałbym sie dowiedzieć.

DJD

7. Data: 2006-11-07 14:05:46

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiadomości news:k841l21d01lhh99gua4u962b15j50no1dk@4ax.com...

> Jak? Świeżo zainteresowałem się tym tematem, pojawiła się dzieciarnia,

OK, znalazłem Twój post, o wymieszaniu musli z miodem lub cukrem i
roztopionym masłem i pozostawieniu do zastygnięcia.

Wypróbuję.

DJD

8. Data: 2006-11-07 14:15:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Nov 2006 15:01:54 +0100, "Dominik Jan Domin"
<d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>można by zczęstować.

>Nie wiem, i tego własnie chciałbym sie dowiedzieć.

Roztapialam maslo z cukrem, syropem czy miodem, i dodawalam
muesli wg ilosci tego, co mialam - platki rozne, nasiona rozne i
susz rozny, potem to przyplaskiwalam mocno na blasze na papierze
sniadaniowym, pokroic i dac stezec w lodowce. rozwalalaysie, ale
takie fajne. Potem usprawnilam przepis topiac czekolade , zeby na
dnie warstweka byla, na to ciensza warstwa tego wszystkiego.

aaa - rodzunki te inne wieksze kroilam, a orzechy za duze
siekalam, ale byle jak.
do tego potem kazdy w folie taki batonik pakowalam. mieszkaly w
lodowce

pierz
K.T. - starannie opakowana

9. Data: 2006-11-07 14:16:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>OK, znalazłem Twój post, o wymieszaniu musli z miodem lub cukrem i
>roztopionym masłem i pozostawieniu do zastygnięcia.
>
>Wypróbuję.
>
>DJD

Mam nadzieje, ze w poscie wyzej nie klamalam :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

ciasto/deser z musli
pl.rec.kuchnia - porażka czy omylne wrażenie???
szybkowar - pytanie
Podobno tematy sie wyczerpuja? - Super jedzenie w GD.
Amoniak