muszę się pochwalić

1. Data: 2004-08-01 09:55:06

Temat: Re: muszę się pochwalić
Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:41173EC5.39F445DE@wp.pl...

> A moze handel wymienny? ;) Mi te pare kilo wiecej na sobie nie zaszkodzi,
> moze tesciowa przestanie sie czepiac, zem za chuda ;)
>
> Th.
> Bardzo chętnie, wysyłam priorytetem :) to może będę dobrze wyglądać
wieczorem w pajączku :) Dziewczyny przynajmniej nie pouciekają ze spotkania
:)
Renata z Zielonej Góry

1. Data: 2004-08-01 13:07:21

Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe, chodzilo mi raczej o wymiane robotek ;)
>
> Th.

oj szkoda bo ja miałam na myśli nadwagę :)
Renata ZG

1. Data: 2004-08-01 20:30:15

Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wybaczcie pytanie: czy to z mojej strony wielka ignorancja, jeżeli nie
wiem
> co to jest pajączek? Czytałam w innym wątku opis wykonania "pajączka bez
> gwarancji", ale suchy tekst nie przemawia do mnie, potrzebuję obrazka :)
> Możecie podac link strony na ktorej jest zdjęcie pajączka? Dzięki.
> Pozdrawiam
> ketaide

Proszę bardzo :)
http://www.kaan.pl/forum/index.php?showtopic=510

1. Data: 2004-08-02 10:36:44

Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

niedługo bedą fotki po spotkaniu zielonogórzanek i tam bedzie mój pajączek
:0
renata z ZG

1. Data: 2004-08-02 11:45:36

Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaB." <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> I wtedy będzie widać, że Renata zgubiła te 10 kilo biegnąc na spotkanie
;o)

> --
> Anna B (Ziemia Lubuska)

Biegną też, i to pod górkę :) Ale bardziej z nerwów jak zwykła chałturniczka
zostanie przyjęta przez profesjonalistki. Cały weekend nie mogła nic zjeśc
:)
Renata z ZG

1. Data: 2004-08-02 18:07:51

Od: "renata w-zielona gora" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BlueAga" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja na pewno nie.
> BeaZuku o ile sie orientuje tez nie.
> Renata, przyjdz koniecznie w pajaczku!!!
> Prosze. Mam taka ochote na niego ;-). Ale obiecuje, zrobie sobie sama. Nie
> zedre z Ciebie :-).
> Do zobaczenia.
> BlueAga
>
> Nie byłabyś pierwsza. Wczoraj pokazywałam go koleżance a Ta pierwsze co
powiedziała to czy jej pożyczę :)
Zgodziłam się ale dopiero po poniedziałku :)
Renata z ZG

1. Data: 2004-08-06 06:19:10

Temat: muszę się pochwalić
Od: "renata w-zielona gora" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że gdyby każda z nas chwaliła się każdą kolejną robótką to grupa
zamieniła by się całkowicie w grupę samochwał :)
Ale jako iż jest to moja pierwsza bluzka zrobiona na szydełku bo dotychczas
to swetry na drutach a na szydełku serwetki, to po prostu muszę się
pochwalić :)

Wczoraj skończyłam pajączka :), mój jest czarny.
I wiecie co, na tej modelce wygląda o niebo lepiej :( Forma bluzki
uwidacznia wszelkie moje fałdki pogrubia mnie jeszcze bardziej :( Więc albo
szybko schudnę z 10 kg albo pajączek powędruje do szafy .
Pozdrawiam
Renata z Zielonej Góry

1. Data: 2004-08-06 07:36:10

Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
renato ta grupa w części jest i po to by sie chwalić,(szkoda ze bez
zdjecia) każdą robórką z osobna :) Mam nadzieje ze gdy zrobimy spotkanie
zielonogorskie pochwalisz sie :)
Hmm... jak dryuty i swetry to najlepiej zima chyba hehe, wiwecej wlozysz
na siebie i nie bedziesz musiala nosić:)

Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry

1. Data: 2004-08-06 07:56:27

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
albo
> szybko schudnę z 10 kg albo pajączek powędruje do szafy .

Gratuluje ukonczenia bluzki, a co do tych 10 kg to rzecz dyskusyjna. Jak
wazylam 48 kg wydawalo mi sie ze to za duzo. Teraz dobilam do 57 i juz sie
tym nie przejmuje.
KOCHANEGO CIALKA NIGDY DOSC.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-08-06 08:50:17

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratuluje ukonczenia bluzki,

również gratuluje!!!

> KOCHANEGO CIALKA NIGDY DOSC.

popieram w 200%
i mój mąż też!
mówi,że wreszcie ma się do czego przytulić, a nie podrapać(sam ma 69kg przy
wzroście 194)

DRUTY- co to za wloczka?
[szydełko] link
[druty] płaszcze - link