mutacje liliowców

1. Data: 2004-07-16 20:38:07

Temat: mutacje liliowców
Od: "mirzanb" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ub roku liliowcowi wyrósł odrost o liściach biało pręgowanych.Odsadziłem
go,a wiosną też był pręgowany.Później zzieleniał,i dał odrost jeszcze lepiej
pręgowany.Drugi zmutowany to Kwanso,w tym roku ma łodygę i pąki kwiatowe
wybielone.
Mam również zdjecie cebuli piętrowej.MIrzan
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

2. Data: 2004-07-16 21:28:06

Temat: Re: mutacje liliowców
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzanb" <l...@o...pl> wrote in message

> Mam również zdjecie cebuli piętrowej.MIrzan
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Niestety zdjecie cebuli jak i zmutowanego liliowca po powiekszeniu sa tej
samej wielkosci. Najwyrazniej masz problem techniczny...

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2004-07-16 22:03:24

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samej wielkosci. Najwyrazniej masz problem techniczny...
>

> Problem techniczny mam od momentu jak podchodzę do komputera.Zdjecia
albo za wielkie,albo za małe.Instrukcja aparatu ma 3cm grubosci.
Tak muszę robić ,aby nie okazało się że ogród i ja to tylko dodatki
do komputera.Ale opanuję to,jestem dość uparty .Do jutra .Mirzan

4. Data: 2004-07-17 05:11:43

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzanb napisał:

> [...]
> pręgowany.Drugi zmutowany to Kwanso,w tym roku ma łodygę i pąki kwiatowe

U mnnie dzieje się dokładnie to samo z jednym liliowcem.
Nie wiem co to, bo po prostu wykopałam go od sąsiadki na wsi.
I chyba znam przyczynę - wiosną przy pieleniu poczułam
intensywny zapach kociego moczu.

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2004-07-17 06:54:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzanb" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
| W ub roku liliowcowi wyrósł odrost o liściach biało pręgowanych.Odsadziłem
| go,a wiosną też był pręgowany.Później zzieleniał,i dał odrost jeszcze
lepiej
| pręgowany.

Ale wiesz o tym, że liliowiec 'Variegata' istnieje? Ciekawa jestem, czy u
Wiesi zakwitł?

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2004-07-17 08:18:29

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wiesz o tym, że liliowiec 'Variegata' istnieje? Ciekawa jestem, czy u
> Wiesi zakwitł?

A mój 'Variegata' dał odrosta na razie zielonego, wybarwi się?

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2004-07-17 17:22:23

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik "mirzanb" <l...@o...pl> napisał w wiadomo?ci
pręgowanych.Odsadziłem
>lepiej
>
>Ale wiesz o tym, że liliowiec 'Variegata' istnieje? Ciekawa jestem, czy u
>Wiesi zakwitł?

Nie zakwitl, ale ladnie rosnie i sie rozrasta, ma wiecej bieli niz zielonego
:-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

8. Data: 2004-07-17 17:24:23

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a) w wiadomości: ...
pręgowanych.Odsadziłem

>U mnnie dzieje się dokładnie to samo z jednym liliowcem.
>Nie wiem co to, bo po prostu wykopałam go od s?siadki na wsi.
>I chyba znam przyczynę - wiosn? przy pieleniu poczułam
>intensywny zapach kociego moczu.

Moj taki po trzech sezonach zzielenial i juz wiecej nie puscil bialo
zielonych odrostow
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

9. Data: 2004-07-18 17:00:30

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisała w wiadomości

> A mój 'Variegata' dał odrosta na razie zielonego, wybarwi się?

Ja pisałam już kiedyś o swoim. Przez trzy sezony była jedna rozeta, ale z
każdym rokiem miała liście szersze. W dalszym ciągu jest to pojedyncza
rozeta, ale w tym roku góruje nad nią nieproporcjonalnie wysoki pęd
kwiatowy. Mam nadzieję, że nie będzie jakiegoś kataklizmu i zobaczę wreszcie
kwiaty. Szczerze powiem, że z tym pędem faktycznie wygląda jak mutant.

Z pozdrowieniami, Maria

10. Data: 2004-07-21 06:40:43

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie zakwitł, kwiaty sa pomarańczowe z czerwonym pierścieniem. Szkoda, że
nie jest biały :-).

Z pozdrowieniami, Maria

truskawki
Strelicje (z prasy - może kogoś zainteresuje)
krety w ogrodzie
Jak zmniejszyc pH ?
Strykow i okolice