Re: mydło malarskie, mydło techniczne

From: "vogel" <v...@v...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: mydło malarskie, mydło techniczne
Date: Sat, 26 Jun 2004 22:58:18 +0200

Dzięki za szybki odzew.
...ciach...

> Tak to niezłe rozwiązanie do usunięcia starych farb klejowych ze ścian,
> które musisz (powinieneś) zmyć przed kolejnym malowaniem.
W moim przypadku to chodzi tylko o przemycie ściany pomalowanej Śnieżką,
przede wszytskim z kurzu no i grunotowanie ściany przed nowym malowaniem.

> O rany, to chyba duży ten pokój masz ;-) Jeśli masz możliwość oddać to
> oddaj ten wielki pojemnik i kup w markecie budowlanym taki o wielkości
> 0,5 kg (cena ok. 4 zł) - na jeden pokój wystarczy mym zdaniem w
> zupełności a ... reszta nie będzie Ci stała.

W tym pospiechu wklepałem 5,5 kg zamiast 0,5 kg oczywiście nie maluje
marketu. ani hali sportowej

> [...]
> pomocą średniej wielkości pędzla - sugeruję zacząć od góry by ładnie
> spływało mocząc po drodze niższej partie ściany. Nie smaruj wszystkich
> ścian ale sukcesywnie po kilka metrów kwadratowych - jak kończysz jeden
> etap malowania to bierzesz szpachel i zgarniasz rozmokniętą farbę -
> jeśli dużo warstw to nastaw się na powtórzenie czynności.
>

> Dodatkowo przepisuję uwagi z opakowania mydła malarskiego posiadanego
> przeze mnie:
> "Mydło rozpuścić w małej ilości ciepłej wody...."

> "Do mycia i gruntowania ścian, sufitów, elewacji przed malowaniem (0,5

Własnie informacji o sposobie dozowania mi brakowało, moje mydło jest
wpojemnikach tego typu co pasta BHP. To sa wszystkie informacje jakie
potzrebowałem, jeszcze raz dzieki za pomoc.
Pozdrawiam.