wredna nauczycielka !!

1. Data: 2002-10-17 15:08:44

Temat: wredna nauczycielka !!
Od: "FP" <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!

problem jest następujący. moja dziewczyna, ucząca się w maturalnej klasie w
liceum,
ma strasznie wredną nauczycielkę od matmy. słyszy od niej słowa "i tak nie
zdasz matury".
nauczycielka się na nią wydziera, także na inne dziewczyny w klasie. no i
faworyzuje chłopaków.
(stara panna, wiek ok 25-27 lat, prawdopodobnie ze wsi lub małego
miasteczka)...

co zrobić? nie ma szans... a moja ukochana, naprawdę przed tą wredną p*pę
cierpi !!
mówi, że się jej boi...

pozdrawiam,
FP

1. Data: 2002-10-17 15:10:49

Temat: Re: wredna nauczycielka !!
Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

FP wrote:
[..]
> (stara panna, wiek ok 25-27 lat, prawdopodobnie ze wsi lub małego

Mówisz, że to już stara panna??

Aleś mnie ubawił!

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-10-17 15:17:21

Od: "Ania" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja miałam podobną sytuacje w szkole, ona tak tylko...strszyła w moim wypadku
jakoś było... ciężko mi troche pomuc ale najlepiej porozmawiac z
wychowaczynią oczywisćie ejsli jest zaufana... pozdrawiam

1. Data: 2002-10-17 15:25:35

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <FP> osmielil sie napisac:

> (stara panna, wiek ok 25-27 lat, prawdopodobnie ze wsi lub małego
> miasteczka)...

nie ma na to rady, stary!
takie stare wsiury to sie tak potrafia uwziąc, mówię ci!
opowiadał mi znajomy, że jedna taka na niego się uwzięła
i przez nią spędził 3 lata w jednej klasie!
niech ta twoja dziewczyna się czym predzej przeniesie!

--
tren R
gg #1290613

1. Data: 2002-10-17 15:28:09

Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i przez nią spędził 3 lata w jednej klasie!
> niech ta twoja dziewczyna się czym predzej przeniesie!

Niech ta jego dziewczyna lepiej zacznie się wreszcie uczyć!

V-V

1. Data: 2002-10-17 15:31:33

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <> osmielil sie napisac:

> Niech ta jego dziewczyna lepiej zacznie się wreszcie uczyć!

nie ma rady, kobieto, przeciez ta "p*pa" faworyzuje chłopaków!
łatwiej zmienic szkołę niz płeć!

--
tren R
gg #1290613

1. Data: 2002-10-17 15:34:56

Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
> FP wrote:
> [..]
>
> Mówisz, że to już stara panna??
>
> Aleś mnie ubawił!

O ...tak prawo kanoniczne pozwala... łatwiej za kuzyna powyżej 27 lat.
Wniosek, to nie jest jeszcze stara panna!

1. Data: 2002-10-17 15:40:21

Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@2...achtung.pl> napisał w wiadomości
> Korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <FP> osmielil sie napisac:

> nie ma na to rady, stary!
> takie stare wsiury to sie tak potrafia uwziąc, mówię ci!
<..>

Witam!
No....no?! O względności upływu czasu, słyszałem, w miarę zmian prędkości.
(Tak bliżej c=300000 km/s).
Ale w zależności, od miejsca pochodzenia jeszcze nie!
Przybliż trochę tę teorię co?!

Roman

1. Data: 2002-10-17 15:48:49

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <Roman Obczynski> osmielil sie
napisac:

> Przybliż trochę tę teorię co?!

teorya moy wacpanie
jest prosta jakowo kawau druta

jesli panienka ze wsi sie wywodzi toć i wsiura nazywac obyczaj ją nakazuje.
a jeśli dodatkowo wiek jej nie pozwala na ulicy się pokazywać
(aby co młodszych i żwawszych mieszkańców nie afiszować swemi
brakami wew urodzie i przyodziewku) to osobistość tę uznajemy
za panne staro lubo starego kawaliera.
a jesliż te dwa warunki spełnione być się wydajo - mamy oto staro wsiure!
ot co mospanku!

--
drz.wo

pieprzone korniki!
_____________________
http://trener.blog.pl

1. Data: 2002-10-17 16:10:35

Od: Sławomir Żaboklicki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FP" <h...@m...poznan.pl> napisał w wiadomości
> [...]
klasie w
> liceum,
> ma strasznie wredną nauczycielkę od matmy. słyszy od niej słowa "i

Rzeczywiscie wredna jest. Konkretnie nie uważała na studiach, jak jej
mówili
o tym, w jaki sposób motywować uczniów.
Ja miałem jeszcze coś gorszego. Kobieta wrzeszczała na okrągło, a jak
zaczynała mówić cicho, to dziewczyny mdlały.
Nauczyła mnie jednego. Robić swoje bez wzgledu na to co ktoś
wrzeszczy.
Oczywiście, jeśli wiem co i jak. Teraz, jak mi ktoś wrzeszczy, jakis
szef
się wydziera, że nie zrobiłem czegoś na czas, to przypominam sobie tę
nauczycielkę
i robi mi się lżej.

I druga sprawa. Jeżeli tylko wrzeszczy, to nie jest źle. Robi się
gorzej, gdy
stawia zaniżone oceny. W klasie maturalnej to może być groźne w
skutkach.
Warto dowiedzieć sie od kolegow ze starszych roczników, jak jest przed
i na maturze.
Może to Was uspokoi. A jeśli nie, to przydałaby się może wizyta
jakiegoś bardzo
zrównoważonego rodzica u dyrektora szkoły.

Pozdrawiam
SZ

OPP Trójmiasto-studium psychoterapii
Naiwne pytanie (milosc)