Re: na 95% to pimpuś :))

Date: Wed, 02 Jun 2010 00:21:45 +0200
From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: na 95% to pimpuś :))

On 2010-06-01 23:27, Lepszy nowy Piotr wrote:
> Chcesz odebrać tym ludziom nadzieję, której tak kurczowo
> uczepili się, że ja to ty? :-))
> O ile to ty, ponieważ Piotr Kalamajski jest chyba z W-wy,
> a nie z Krakowa.

Tak, z Warszawy (choć nie z Łominek jako pokazuje GeoIP - generalnie to
mają burdel w swoich bazach):

79.189.250.138 PL Poland 78 Mazowieckie Lomianki 52.3500
20.9000 Polish Telecom Polish Telecom

Aaa! I nie gadam sam ze sobą za pośrednictwem usenetu.

> Ja tam wierzyć w nic nikomu nie bronię, każdy może mnie uważać
> za kogo tylko zechce, ale determinacja z jaką na serio potraktowali tu
> prawie wszyscy jawny i oczywisty żart PD jest trochę przerażająca.
^^^^^^^^^^^^^^

Fajnie się tub bawicie dziewczyny i chłopaki! Jestem pod wrażeniem.
Czy jutro będziecie może kogoś palili na (wirtualnym) stosie?

> Dokonałem naprawdę sporo i naprawdę ciekawych obserwacji na grupie,
> jednak owa łatwość z jaką przypisano mi tutaj moją tożsamość
> raczej definitywnie zdyskredytowała tych najbardziej w nią wierzących
> jako osoby na tyle inteligentne, że zdatne do jakiejś dyskusji.
> Zresztą i tak większość uprzednio już siedziała u mnie w kfie
> z uwagi na ich walory umysłu.
> Piotrek
>
> BTW fotka jest zajebista i powiem ci kolego (o ile jest twoja)
> że spodobała się naprawdę fajnym dziewczynom z moich znajomych :-))

Jest moja, ale ale to jeszcze z czasów jak byłem piękny i młody (teraz
jestem już tylko piękny).

Piotrek