na 95% to pimpuś :))

181. Data: 2010-05-18 20:36:08

Temat: Re: na 95% to pimpuś :))
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Ale zobacz, on próbuje robi teraz z tobą to samo co i ze mną. :)
>
> To se zasłużyliśmy sieu u Piotrusia-Endusia. ;))))

No to mnie jeszcze nikt w życiu tak nie nabrał :)

--

Paulinka

182. Data: 2010-05-18 20:37:10

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 22:22, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> Wiesz ilu Ty ludzi rozczarowałeś?
> 32-latku... miłośniku siłowni,

Tak, 150 kg na klate robilo wrazenie :-)

Stalker

183. Data: 2010-05-18 20:42:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Tak, 150 kg na klate robilo wrazenie :-)

Do diaska tego akurat nie zapamiętałam :)

--

Paulinka

184. Data: 2010-05-18 20:48:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weź nic nie mów.
To co ja mam powiedzieć?

Jednak pierwsze wrażenie w niektórych wypadkach jest
celniejsze od "kombinowania". :)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hsut35$vl0$16@node1.news.atman.pl...

185. Data: 2010-05-18 21:01:52

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-18 22:42, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

Widać 150 kg nie wyciskasz.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

186. Data: 2010-05-18 21:08:28

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 22:22, Paulinka pisze:
> Wiesz ilu Ty ludzi rozczarowałeś?
> 32-latku w nieformalnym związku, spijającym ambrozję z kwiatów
> otaczających Cię kobiet, miłośniku siłowni, podróży w nieznane i Biblii.
> 5 kłamstw w jednym zdaniu.

Dobre! LOL

Myślę, że do tego można dołożyć tez inne kwiatki tego pana. m.in.
przechwałki o przynależności do MENSY.
"Mensanie" nigdy sie tym nie chwalą publicznie, są ponad takie
przyziemności.

Stranger

187. Data: 2010-05-18 21:09:14

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-18 23:08, niebożę STranger wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> [...]
> przechwałki o przynależności do MENSY.
> "Mensanie" nigdy sie tym nie chwalą publicznie, są ponad takie

To jak potraktować takich, co się chwalą, że się nie dostali?

Qra

188. Data: 2010-05-18 21:27:58

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> To jak potraktować takich, co się chwalą, że się nie dostali?

LOL! Oni są ponad ponad.

--
Pozdrawiam - Aicha

189. Data: 2010-05-18 21:39:02

Od: Zorrmoran <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 17:46:08 +0200, Vilar napisał(a):

> [...]
> wkurzenie, ale myślę, że dobrze jest też trzymać pewne zachowania na wodzy.
> Bo tandeta innych nie jest usprawiedliwieniem dla naszej tandety prywatnej .
>
> I wracając do wyglądu. Nie mamy po 17 lat, żeby reagować wyłącznie na walory
> fizyczne. Szczególnie w usenecie, gdzie, powiedziałabym bardziej liczą się
> walory pytlowniczo-umysłowe.
> Jakieś kompleksy wam wychodzą, czy cóś? Dla mnie wygląd człowieka jest
> kwestią drugorzędną. Chyba, że wchodzą w grę kwestie... przytoczone w
> pierwszym zdaniu. Ale to juz zupełnie inna bajka, czyż nie?

No właśnie ...
A poza tym on ma czarny pas.

--
Mój dwu-i-pół-letni synek wybrał się w czasie żałoby narodowej z dziadkiem
na bazar.

190. Data: 2010-05-18 21:39:17

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 23:09, Qrczak pisze:
> Dnia 2010-05-18 23:08, niebożę STranger wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:
>
> To jak potraktować takich, co się chwalą, że się nie dostali?

Wierzyć im. Skoro tak twierdza tzn. że się nie dostali.
Przecież IQ > 140 to naprawdę niewielki fragment krzywej dzwonu
populacji jest.

STranger

Re: Lipa trochę...
Prawdopodobnie ruszyła...